Fórum - Téma


1.6 74 kw nechce do vykonu


Fórum Octavia I 1.6 74 kw nechce do vykonu

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2016-07-26 20:06:08

Ahoj vsem, mam tu opravdu tvrdy orisek pro vsechny znalce. Zkratim to. Mam skoda octavia 1.6 benzin 74kw udelal jsem na ni tyto prace:nove pistni krouzky, nove ventiky, driky na ventilech, tesneni pod hlavou, srouby hlavy, srovnani hlavy, nove rozvody vcetne pumy, nove gufera na vacce, novy snimac vacky, vaha vzduchu, vsechny cidla kolem teploty, cistena a nastavena klapka, svicky, modul, kabely, v sacim potrubi veskera tesneni nova, nove potrubi mezi vahou a klapkou, a mnohe dalsi, po teto oprave najeto 600km naprosto bez problemu, pak zaclo auto pocukavat, prvni zavada byl vadny zapalovaci modul (vymenil jsem i kabely a svicky) a od te doby auto nejde do vykonu jede jakoby na tri valce a z vyfuku smrdi benzin. Modul a vse kolem zapalovani promereno a vse ok, zkouseno menit i za jine. Diadnostika nic neukazuje, tlaky jsou paradni jako u noveho auta avse nastaveno jak ma byt, presto auto nejde do vykonu. Nevite co by monlo byt skrygou blbosti? Dekuju za kazdou smysluplnou reakci.

Jo jeste pro upresneni, vyfuk je novej a katalyzatorem to neni

 p.s.
Pavel
2016-07-26 20:27:33

napadá mi palivovej filtr,nebo hledat problém v novém dílu- mám na mysli zapalovací kabely

2016-07-27 07:21:37

p.s.: Kabely jsme zkoušeli taky dvoje, nemělo vliv. Palivová soustava by mohla být, že by byl filtr až tak přicpaný a nestačil dávkovat? možná by to mohlo být, protože naposledy při vyndání svíček byly všechny úplně bíle a to myslim značí chudou směs?

 p.s.
Pavel
2016-07-27 07:30:08

honza.s: pokud nevíš kdo kdy ten filtr měnil začni u něj

A pak bych skusil jiný svíčky i když sou nové

Mio
2016-07-27 09:48:46

honza.s: Když je tlak válců normální, tak budou ventily i kroužky válce těsnit dobře. Spíše to ukazuje, že některá svíčka pod tlakem funguje špatně. Pak se nespálený benzin dostane do výfuku. Při normální zkoušce jiskření svíčky bez tlaku se to jeví jako normální funkce. Vzít úplně novou svíčku a postupně ji měnit válec po válci. Další věc je, že tlak válců může být normální, ale stírací kroužky fungují špatně a svíčka se zamastí olejem a časem karbonem (špatné úhlování. Benzín ve výfuku je cítit i špatném nastavení předstihu zapalování nebo špatnému nasazení rozvodového řemenu (např. posun o jeden zub). Může to být i vadná lambda sonda. Když funguje špatně, počítač přepne řízení směsi do nouzového režimu a směs je moc bohatá a směs se ve válcích nespálí a svíčky mohou být umáčené benzínem

a vynechávají v zapalování.

Slávek

2016-07-27 18:56:19

honza.s: Jak píšeš vše je v podstatě nové, mimo vstřikovačů. Takto se projevuje i vadný vstřik. Mrkni na ně. Také to může někde přisávat falešný vzduch, vše bylo rozebrané, může se to stát.


Odpovědět