Fórum - Téma


1.8 20v cuká


Fórum Octavia I 1.8 20v cuká

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

1998 Octavia I 1U liftback

7 fotek  |  16 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

Tak jsem po více než roce opět z octavkou...po a4 1.8 passatu b5 1.8 -obě stejnej motor jako octavka-neptejte se na názor...a take asi 6bmw a ruznejch jinejch-jsem opět u potažmo českeho auta...



2014-04-13 07:03:27

Ahoj,mám tento problém,auto mě dost cuká,řazení z 1 na 2,někdy 2 na 3-za studena i tepla,příde mě jak by par sekund jelo i na 3 valce-jakej je Váš nazor? Bych to vyděl na zapalovací modul???kabely či svíčky??? 1.8 20v 1998.Děkuji za radu.Martin

2014-04-13 10:19:25

začni svíčkama zvlášt pokud nevíš jak sou tam dlouho já tudle vyndal svíčky z bratrovo 1,8T a jen koukal jak sou vypálený normálně se drolila keramika u tý středový elektrody

2014-04-13 10:47:11

Koukal jsem na ně,jsou ok 4bodové bosch-opticky v pořádku-vyčistil jsem je,par km to jelo normálně,pak zase to samé,1valec mě přišel dle svíčky jako by vynechaval.

2014-04-13 11:16:20

octavimartin: já bych zkusil jiný nejsem zrovna příznivec výcebodových svíček ty to máš v turbíně čili 110KW nebo obyč 92kw ?? ta turbína má jednotlivý zapalovací cívky a ty už sem u bratra taky měnil u tý 92ky nevym jestli sou káble ?

co VAG nezkoušels jestli něco nepíše?

2014-04-13 11:32:41

zdur ja mel problém prave v tom zapalku.Vecer jsem auto nastartoval a videl jsem jak mi primo jiskry utikaji mimo zapalko vymena a mam klid neorigo 900kc orogo 1600kc.

2014-04-13 13:12:24

92kw bez turba,je tam jeden modul,říkam si že to bude ono...kde jsi to našel za 900kč?Ja našel za 2tis neorigo.

2014-04-13 13:49:04

octavimartin: u nas v autotechne minuly rok 2013.ten neorigo je tureckej.muzu tito zjistit.

2014-04-13 15:12:13

octavimartin: zkus toto de to aplikovat i na zapalovací kabely http://www.skoda-club.net...ny-zapalovaci-modul-11777

2014-04-13 16:50:22

Děkuji za radu, to mě nenapadlo - ještě se musím učit

2014-04-15 12:46:33

Tak jsem to zkoušel tou vodou a po tmě,nic,nezkratuje.Zajel jsem na diagnostiku-napsala klapka,jenže podle mě to není škrtící klapkou,jsou tam ještě nějake klapky na sání?

A ještě jedna otázka,auto jsem koupil jako vykradené-všechni zamky poškozené-je tam dalka-takže zamknu i odemknu,ale chtěl jsem vyměnit alspon jednu vložku-at se do něj dostanu,pokud dalka klekne,mate někdo tucha jak ji vyměnit?Z boku dveří je durka a šroubek co drží vložku,jenže se mě nedaří tam dostat druhou a tu obymku zacvaknout zpět a přitahnout....

2014-04-15 15:51:11

octavimartin: tys už to škrtící klapku čistil a dával do základního nastavení?? pokud ne tak to udělej budeš koukat jak je zadělaná

a k zámku jestli máš z boku 2 záslepky tak je obě vycvakni ten vrchní šroub de vytočit celej a ten spodní jen povolíš vytočit nejde pozor na to pak vemeš za kliku jako když otvíráš dveře a přitom fabku taháš ven

pokud máš jen jednu díru tak je pod ní šroub kterej jen povolíš co de -žádný násilí opět to nejde vytočit

2014-04-15 16:39:01

Klapku jsem nedělal,dělal jsem ji dřív u passate b5 1.8 a a4 1.8,vym jak ja pokaždé zasraná...máš ale pravdu,zkusím-zakladní nastavení je jasné.díru ve dveřích mám jednu,takže to testnu-u řidiče to nepujde,tam je zamek komplet ko,i ten zajištovací plech byl pokřivanej-vytrhly totiž celou komplet vložku.Tak to testnu od spolujezdce.Jinak děkuji za radu.

2014-04-20 16:22:54

Ahoj,no tak ...škrt.klapka venku vyčištěná,novej filtr vzduch,pročištění odvětraní skříně....no problem stale přetrvavá...tak už nemám tuch kde je problém,tak nějak mám na tento motor prostě smulu-měl jsem ho v passatu b5-problím klapa-opraveno,pote odešlo olejové čerpadlo a ja to vzdal...a4-problem olejové čerpadlo-pak šla pumpa vody a nakonec vaha vzduch...pote octavka -moje první-ta jediná neměla vubec problém...a ted tahle a problem kterej asi není-diagnostika už nic neukazuje...ale auto se nechová jak ma-dle víše popsaného problemu...asi zase uteču k bmw....

2014-04-23 18:56:44

cus bus.ja jsi vzpomel na saci trak.mel jsem propálenou hadici před skrtici klapou ta hruba,ktera je na odvetravani motoru.delalo to to co popisuješ jako by to nejelo na 4

2014-04-25 15:57:02

Zavada odstraněna-po pomalu rozborce motoru......mě napadlo mrknout na filtr-a box zavada...ucpanej nasavací otvor filtboxu-filtr na hov...a totalně zasraná vaha vzduch-Jsem pitomec-a o autech nic nevímSe kaju-lajcky je dělam 20let.....A šikovnej pán v značkovém servisu se asi nekoukal na hodnotu tepla nasavaného vzduchu....ovšem mě řekl že to tam mám nechat-do 8 se prej vejdu....

2014-05-01 15:31:49

octavimartin: Ahoj, měl jsem to samé. Vyřešil jsem to odpojením váhy vzduchu Bohužel nejsou penízky


Odpovědět