Fórum - Téma


1,9 tdi 66kw nebo 81kw?


Fórum Octavia I 1,9 tdi 66kw nebo 81kw?

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2  3  4  5 ......... 6

2014-09-26 23:38:22

zdenda: Ahoj, prosím tě, ty tu píšeš že 66kw nezklame. Máš nějakou zkušenost s tím že by 81kw byl méně kvalitní, nebo poruchovější?

2014-09-27 08:31:44

Děkuji všem,koukal jsem se na ty setrvačníky mají to PD 4x4 66 a 81, a taky po faceliftu.Nechce se mi kupovat Octu se strašákem dvouhmota twl,proč to tam dávali?Kamarád má octu ll a měnil dvou za jedno a má vibrace v převodovce a hrozivej zvuk na 5ku,Tuším že má 103kw PD 2004.6 kvalt.Ach jo.Hezký dej přeji.

2014-09-27 09:00:51

karlos.24: ahoj, ona 66kW má menší spotřebu i výkon, ale mě to stačí...ten motor je nezmar i na 17" s pneu 225 jezdím pořád do 5l ....

u té 81 bylo náchylnější turbo a někde i vstřiky...(dle recenzí i zkušeností majitelů)

2014-09-27 09:19:24

zdenda: Já u těhle motorů dvouhmotu nikdy nevyděl. Hlavně bych se jí při první montáži zbavil. Jenom se to se

2014-09-27 09:26:08

mrcamg: No,prodávaj se sady i s jednohmotou.

2014-09-27 09:38:30

bombík: 1,9 TDi není 1,9 PDI Těch v Octaviích I moc nebylo a tam dvouhmota určitě je. Motor má větší vybrace sám o sobě a pružiny na přítlačáku to vyrovnávaj. TDi,klasický turbo motor ne ,,čerpadlo tryska" takové vybrace nemá a klasický setrvák stačí. Oba motory pokud dostanou co mají jsou jak říká Zdenda NEZMAŘI a u 81kW turbo odchází hlavně protože se více hřeje a lidi přijedou z dálnice a motor hned chcípnou ,,rozsvícený " turbo se nezchladí a co v něm zůstalo se speče v tvrdej karbon no a ten pak dře a dře..... * Stačí pár minut ho nechat olejem zchladit a vydrží mnohem déle bez problémů.

2014-09-27 10:10:12

drak: presne jak píšeš. Po meste stačí na vychladenie v podstate čas než nájdeš miesto a zaparkuješ alebo odomkneš garáž... Po dlhej jazde napr. po diaľnici hlavne keď sa priletí na pumpu, netreba sa hneď hrnúť ku stojanom a vypnúť motor. Ja si bokom klepkám tak 2-3 min. v lete aj dlhšie tak na 1 cigu. A tiež zase za studena tomu hned nenakladám.

2014-09-27 10:45:41

mash4077: Super Je to jenom stroj a ten se sám nezahojí. Jak se k němu chováš, tak ti slouží. Děláš to správně.

2014-09-27 11:16:37

zdenda: Tak já jezdím kolem 5,5l po městě a poměrně svižně. Když jsme ted byli na dovče, tak jsem měl na střeše dvě jízdní kola a spotřeba mi vyšla 5,3l při průměrné rychlosti cca 110km/h. Takže se spotřebou jsem spokojenej, jelikož jsem před tím měl P 406 2.0HDI a tam jsem se pod 6,5 nedostal... Ted budu asi za blba, ale jak poznám že jsou vstřiky v háji?

2014-09-27 11:20:38

karlos.24: No,spíš napiš co to dělá a proč se ptáš?

2014-09-27 11:48:42

karlos.24: vstřik pokud je v háji, tak ti motor vibruje (klepe se) a je menší výkon

2014-09-27 11:58:58

drak: Ptal jsem se jen abych věděl jak to poznám až to přijde, ale podle toho co píše zdenda tak si myslím že už je některej v háji....

2014-09-27 12:03:23

zdenda: No když ty vibrace by odpovídaly, ale ten výkon jak kdy, někdy mi přijde že to vůbec nejede a jindy to zas jede jak pitomý, ale kopce jsou naše slabost...

2014-09-28 09:03:27

karlos.24: Než to hned rozebírat zkusil bych aditivum na pročištění vstřikovací soustavy,mám s tím dobré zkušenosti, Dá se to běžně sehnat i u pumpy.

2014-09-28 11:03:25

drak: Aha, to mě nenapadlo, a máš na mysli nějakou konkrétní značku nebo je to jedno a stačí NĚJAKÉ aditivum...?

2014-09-28 15:52:47

karlos.24: na intenzívnejšie vyčistenie napr. od STP... (mrkni na nejaké dieselforum)

preventívne dávam VIF.

2014-09-28 16:08:52

karlos.24: Aditiv VIF Super Diesel do nafty letní 500 ml v plechovce,jak na zimu ,tak i na léto z testu jsou ty nej.

2014-09-28 16:21:20

karlos.24: chlapi majú na rýchlu "resuscitáciu" dobré skúsenosti aj s niečím od Delphi, len dosť ťažko sa to zháňa. Ale nečakaj, že účinok bude hned zítra. Je to beh tak na 2 nádrže - netreba sa báť aj 2jitej dávky.

A VIF prevencia je #1 volba, čo sa týka pomeru cena/účinok.

2014-09-28 16:34:44

mash4077: Tak 2 nádrže já vyjezdím za měsíc to problém není, ale myslíš že ho tam stačí lít jen nějakou dobu nebo už to tam musím potom lít pořád?

2014-09-28 17:04:24

karlos.24: no pokiaľ chceš aj ďalej jazdiť na naftu, tak určite

hlavne si treba uvedomiť, že veľkú zlobu v nafte robí práve ta biozložka (FAME), ktorá sa napeká na trysky. Na druhej strane napr. pri takej Diesel Optimal (bez biozložky) od EuroOil, to aditivum zas maže sedlá-vodítka ventilov.

Ale nezúfaj lebo 500ml VIFu stojí tak 6-7€/kurz Kč a vydá tak na 500 l.nafty. Teda niesi odkázaný na drahé prémiové ale spravíš si to "doma" a vieš že to tam máš.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6