Fórum - Téma


1,9 tdi 66kw nebo 81kw?


Fórum Octavia I 1,9 tdi 66kw nebo 81kw?

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-09-28 17:04:25

karlos.24: no pokiaľ chceš aj ďalej jazdiť na naftu, tak určite

hlavne si treba uvedomiť, že veľkú zlobu v nafte robí práve ta biozložka (FAME), ktorá sa napeká na trysky. Na druhej strane napr. pri takej Diesel Optimal (bez biozložky) od EuroOil, to aditivum zas maže sedlá-vodítka ventilov.

Ale nezúfaj lebo 500ml VIFu stojí tak 6-7€/kurz Kč a vydá tak na 500 l.nafty. Teda niesi odkázaný na drahé prémiové ale spravíš si to "doma" a vieš že to tam máš.

2014-09-29 08:31:02

mash4077: K tomu není co dodat.

2014-09-29 18:01:46

mash4077: No tak pokud to správně chápu, tak na 50l nafty dám 50ml toho aditiva a naleju to normálně do nádrže, ne? Tak to snad zvládnu sám.... Myslím že takovej idiot nejsem. Přečtu návod na plechovce a podle toho udělám, ne?

2014-09-29 18:42:51

karlos.24: Na každém obalu je návod. Pokud je obal bez prodlouženého nalévacího hrdélka,doporučuji delší šroubovák na zvednutí klapky a injekční stříkačku na aplikaci do nádrže před tankováním. Jinak to zůstává v hrdle a vyschne to bez účinku.

2014-09-29 18:50:29

karlos.24: napr. VIF má (2cl/frťan) vo viečku. Ja to miešam v 10l bandaske a tú môžeš bez colnej ujmy vláčiť všade

2014-09-30 07:52:12

mash4077: Jo,tenhle s tim ,,frťánkem" taky používám ale i jiné značky. Myslím že to dělají němci,ne? Zajímalo by mě jak to tam ti Hemuti lejou. Já kanistr nikdy nevozil a tak to hrnu přímo do hrdla pod klapku v nádrži. Pumpu co u ní tankuju mám tak 5km,v garce to zam stříknu a při tankování se to promíchá. Znám borce co šroubovákem otevřel klapku a vyrazil si ho stříkačkou. Čerpadlo ven a magnetem vyndat. Když viděl tu díru po čerpadle povídá že tam naleje celou tu pikslu když je to teď tak přístupný. Jo,holt lidi jsou různý.

2014-09-30 15:18:02

drak: v pohode aj tak, jak to robíš. Stejne tlak z pištole to tam dopraví a zamieša sa to jak "lieta" palivo v nádrži.

Vyrábajú to -VIF ve Valašských Kloboukách /dcera/ a v Braunau am Inn (A) /matka/ a sídlo fy. Vídeň.

2014-09-30 15:18:03

drak: v pohode aj tak, jak to robíš. Stejne tlak z pištole to tam dopraví a zamieša sa to jak "lieta" palivo v nádrži.

Vyrábajú to ve Valašských Kloboukách /dcera/ a v Braunau am Inn (A) /matka/ a sídlo fy. Vídeň.

2014-09-30 15:18:54

drak: v pohode aj tak, jak to robíš. Stejne tlak z pištole to tam dopraví a zamieša sa to jak "lieta" palivo v nádrži.

Vyrábajú to ve Valašských Kloboukách /dcera/ a v Braunau am Inn (A) /matka/ a sídlo fy. Vídeň.

2014-09-30 15:18:58

drak: v pohode aj tak, jak to robíš. Stejne tlak z pištole to tam dopraví a zamieša sa to jak "lieta" palivo v nádrži.

Vyrábajú to ve Valašských Kloboukách /dcera/ a v Braunau am Inn (A) /matka/ a sídlo fy. Vídeň.

2014-09-30 15:19:55

drak: v pohode aj tak, jak to robíš. Stejne tlak z pištole to tam dopraví a zamieša sa to jak "lieta" palivo v nádrži.

Vyrábajú to ve Valašských Kloboukách /dcera/ a v Braunau am Inn (A) /matka/ a sídlo fy. Vídeň.

2014-09-30 20:05:16

mash4077: Bez aditiv se nedaj ty h co tu prodávaj tankovat. Kdo jezdí ještě k tomu na e85 je strůjcem svého štěstí.

2014-09-30 20:20:49

drak: veď toto, ale aspoň sa nemusíš báť o robotu. Sviečky, vstrekovače, klapky...

2014-10-05 20:01:09

Zdravím všechny,prosím vás jaký rok výroby Octávie je dobrý.Prý do roku 2003 je dobrý ale pak už to není taková kvalita Motorycky.Díky

2014-10-05 20:14:37

bombík: pojem dobrý motor je velmi relativní záleží kdo na tom autě řádí jak pravidelně mění oleje filtry atd

obecně sou dobrý starý dobrý TDI s rotačním čerpadlem 66 a 81KW a pokud vim a koukám tak se dělali až do roku 2005 sám mám 03ku typ motoru ASV a sem spokojen

2014-10-05 20:17:22

bombík: dokud tam bude 66kW nbeo 81kW tak dobrý

já mám 11/2003 66kW ALH staré dobré Tdi

2014-10-06 13:34:40

bombík: Jo souhlasím s klukama, i kdyby to byl rok 2005, hlavně to musí být 66kw nebo 81kw. Pokud samozřejmě myslíš naftové motory... U benzínových nevím... ani pořádně nevím jaké benzínové motory se do octy dávaly...

2014-10-06 19:24:21

p.s.: Ano,ale co třeba nad 2005?říkám si čím mladší tím lepší jen jestli se ty 66 a 81 vyráběli až do konce výroby heh to nevím.ale to se asik vyráběli ty 77 že??tour.Víte co mě se jednička líbí víc jak ta 2,3 .-)vše více mi přopadá ne jedno brďo pardon jestli se dotknu někoho co je mají v garáži

2014-10-06 20:28:53

bombík: ty 77KW to je taky 1,9 ale už to neni s rotačním čerpadlem ale je to PD ty taky nejsou špatný ale už tak spolehlivý jako ty 66 a 81kw nejsou

2014-10-07 05:58:40

PD motory mají obrovské tlaky na horní vačce vstřikování. Pokud se používá správný olej a neznamená že každá plná syntetika to umaže, tak motory drží. Některé první octávie II 77kW měli z výroby motory 96kW což ani v papírech psáno není a soused se diví že souseda nedohoní. 77-čka a 96-tka jsou bych řekl na poruchovost asi z PD motorů nejspolehlivější. Znám vozy co mají 350 000km a jen mění olej a rozvody. Co se týká ale celkové spolehlivosti tak původní TDi 1,9 jsou nedostižné.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6