Fórum - Téma


2002 Škoda Octavia I 1U Combi nechce jet


Fórum Octavia I 2002 Škoda Octavia I 1U Combi nechce jet

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu



2016-04-15 14:49:29

Ahoj chci jse zeptat Octavia 1.9 TDI 81 kW nechce jet, dal jsem nové turbo, váhu vzduchu, ovládací ventil, turba, hadičky a auto pořád nejede, diagnostika ukazuje regulace plnící tlaku překročena,nevím co by bylo třeba ještě vyměnit. Díky

2016-04-15 15:28:50

jarek2007: to turbo je úplně nové nebo jen z jinýho auta ? nezkoušel někdo náhodou štelovat to táhlo co de od banky k regulaci?

číslo tý chyby víš?

ještě mi napadá jestli neni v háji map senzor co je na koleru za pravým světlem někdy ho stačí vyndat a vystříkat čističem brzd

2016-04-15 18:30:17

jarek2007: Nechodí regulace turba nebo to může být jak píše p.s. i čidlo tlaku v sacím potrubí. Proč jste tohle všechno měnili? To bylo proto že diagnostika stále píše to samé? Tahle závada znamená že turbo kolem 3000 otáček nesníží tlak. Zkoušeli jste v akčních členech jestli podtlakový ventil regulace chodí? Vem za tu páčku na turbu jestli není zaseklá.

2016-04-15 20:23:15

Myslíš že je to tím snímačem,auto jede do 110 km a pak to spadne do nouze.

2016-04-15 20:47:44

Auto táhne až na 4000 otáček při 1,2,3,4 a pak dám 5 při rychlosti 110 km spadne do nového režimu, před opravou netlačilo turbo mělo polámané lopatky.

2016-04-15 21:54:32

jarek2007: tak ještě jednou kde , z čeho si pořídil to jiné turbo???

2016-04-15 23:17:49

Jednou me bylo receno pokud se meni a nebo i jen cisti turbu tak po zpetne montazi musi dojit k nastaveni spravne regulace a i mapy v ridici jednotce..... Taky muze mit spatne napojene hadicky

2016-04-15 23:21:02

stanch83: já čistil,měnil a v Řj nikdy nic neměnil

To zapojení hadiček to by problém bejt mohl

2016-04-16 06:19:45

p.s.: Na 1,2,3,4, motor při špatné regulaci vytočit jde i když blbě a na 5-tku už ne. Ta regulace prostě nechodí. Že by ty hadičky? Při výměně turba za identický kus, to znamená parametrově stejný díl, nikdy nic v řídící jednotce neupravujeme. Samozřejmě když tam cpu něco jiného, úprava proběhnout musí. I stejný díl nemusí vyvíjet stejný tlak, turbo ovšem nemůže stále s přibývajícíma otáčkama zvyšovat tlak, to už pak nestíhá dodávka paliva a vzduchu je moc. Proto je tam ta regulace a tohle auto ve 110km/h umře. Podle mne je to lehce po 3000ot/min na pátý rychlostní stupeň.

2016-04-16 09:52:21

Hadičky zapojeny dobře ,motor trochu v nižších otačkách trochu klepe ,před měsícem opravovaná hlava -bylo tam špatné nazdvihátko ventilu nevím jestli nezaslepit egr ventil,auto po výměně turba jelo 180 a teď jen 110.Váha vzduchu nová ,hadičky nové filtr paliva nový .Vypadá to jako byto mělo málo nafty že vůbec nezakouří.

2016-04-16 09:54:30

Nasazené turbo týden nové ale auto nejede .

2016-04-16 11:17:17

Asi takhle pri cisteny nebo vymene je vzdy dulezete videt palivovou mapu a vubec graf taky vse musi byt radne nastavene a funkcni chce to diagnostku akcnich clenu skouknout hodnoty a hlavne ty hadicky a taky je tam takovej malej plastovej valecek spojeny podtkakovou hadickou ma barvu cernobilou o prumeru cca20-30mm ten nesmi byt obracene az bude cas nahraju sem komplet dilensky prirucky nebo me dej email a puslu ti to napis motorizaci atd ahoj


Odpovědět