Fórum - Téma


Auto chcípá


Fórum Felicia Auto chcípá

Informace o modelu: Škoda Felicia

Diskuze o vozidlu

1998 Felicia hatchback 1.6 VIN: TMBEGF613W0850838

18 fotek  |  23 servisních knížek  |  255 diskuzí  |  5 otázek  |  7.52 l/100 km

Výkon motoru 55 kW (75 PS) při 4500 ot./min. Točivý moment: 135 Nm (100 ft/lb) při 3500 ot./min. Maximální rychlost 179 km/h. Zrychlení 11.2 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 020 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 598 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, AEE.

Repráky a autorádio od Pioneer 2x550w, 2x120w od Sony.

Přídavná dálková světla.


1  2  3  4  5

2016-09-07 13:31:36

kira: U zahřátého motoru je to normální a i u studeného by měl odfouknout tlak při povolení víčka.

2016-09-07 13:56:04

drak: to jo to vím ale divil sem se že termostat povolil taky pak se auto začalo chladit

2016-09-08 13:30:41

Tak je vyměněno ale prekértka , při utahování šroubů do toho víčka se mi strhnul v plastu závit a tudíž nejde dotáhnout, asi by to vyřešil větší šroub ale ten nemám.

Nemáte nějaký jiný tip jak na to? Soused mi říkal ať do té díry dam tmel na motory a tak zašrouboval ale to bych si asi sehnal ten větší šroub.

 p.s.
Pavel
2016-09-08 14:22:30

kira: tmely tam nedávej sežen v obchodě silnější šroub,taky už se mi to taky podařilo parkrát strhnout,todle uchycení termostatu se soudruhúm z vw moc nepovedlo

2016-09-08 15:33:51

Tak větší šroub sem taky strhnul tak že sem dal ještě větší a poho, akorát při zkušební jízdě sem jěště musel upravit víčko od expazní nádrže, strašně se tlakovala a vždy kdyz sem ho povolil tak auto vyplivlo cca 1 litr vody.

A konečně doufám že už od toho budu mít klid

2016-09-08 19:40:38

kira: Hlavně aby netlakovalo třeba těsnění pod hlavou když to předtím vařilo. Dej vědět jak to vypadá.

 p.s.
Pavel
2016-09-08 20:08:51

kira: čim to utahuješ žes to zas urval já to dělam malou golou a utahuju dvěma prsty

jak si upravil viko? dej nový a pokud by to tu vodu plyvalo furt tak těsnění pod palicí jak pravý Drak

2016-09-08 20:34:59

Utahoval sem klíčem hold se podařilo. Z víčka sem vyndal vnitřnosti a to sem udělal jen proto že už měli všude zavřeno, teď momentálně je to cajk.

A jak poznám jestli to tlakuje u toho těsnění?

 p.s.
Pavel
2016-09-08 20:44:05

kira: pokud budou hadice od vody jak šutr je jasno

taky můžeš vzít petku naplnit vodou,z expanzky sundáš tu slabou vratnou hadičku zaslepíš šroubem místo ní průhledná hadička nandáš do petky s vodou,natočíš motor a jak pudou z petky bublinky je jasno

když se to ohřeje máš obě hadice včetně chladiče horky?

skusils jízdu bez termostatu jestli by ten probkém trval opět bys měl jasno

2016-09-08 20:48:15

Tak jsem zkoušel ty hadice jestli jsou tvrdý a nejsou a ono to taky stim vyvrakovanym víčkem netlakuje zítra zkusím tu petku

Obě hadice jsou teplé i chladič

 p.s.
Pavel
2016-09-08 22:05:27

kira: vybrakovaný výčko neni dobrý ten okruh musí jet kapku pod tlakem je to kvůli bodu varu vody sežen nový

2016-09-09 05:57:47

Ok hned jak skončím v práci

2016-09-09 11:21:05

Tak víčko nové , tlak vypdal po 20km v pohodě ale vaří voda a ještě sem si všiml když příjdu k auto když je studeny vooda je na minimum pak kdyz ujedu nejakej ten kilometr chcipnu motor a je tam plno až po víčko

 p.s.
Pavel
2016-09-09 13:05:56

kira: mam pocit že tě čeká těsnění pod hlavou

2016-09-09 13:24:51

p.s.: Jo jo máš pravdu, zkoušel sem jízdu bez termostatu a je to to samý. Nevíš kolik se tak pohybuje cena výměny pač tohle si už doma neudělám.

 p.s.
Pavel
2016-09-09 18:05:47

kira: počítám že by ses do 3OOO kč mohl vejít

2016-09-09 18:53:15

kira:a topí to a chladič je horký,když to vaří?Jestli neupadla jenom vrtulka na vodní pumpě.

2016-09-09 19:21:26

choseu: chladič horky a topení topí

p.s.: tak to není tak hrozný

2016-09-09 19:36:48

Kira:tak to ja v pytliHodně zdaru.

2016-09-09 21:21:14

kira: Nevim jestli se vejdeš do 3000kč, hlava dolu, těsnění, kontrola hlavy popřípadě srovnání (nemá cenu dávat zpátky hlavu bez natlakování a změření rovinnosti) určitě nový rozvody a pumpu (starý rozvody se nedávají nazpátek), těsnění výfuku a sání. Nevím přesně na kolik to vyjde. Prostě, pokud dáš nový těsnění a nic jinýho nebudeš dělat, budeš mít velký štěstí když to klapne. Rozhoď rozvody a sundej pumpu na který odzkoušíš tu vrtulku jestli neprokluzuje ale za studena může být víc fest než za tepla. Nic tím nepokazíš, když budeš sundavat palici tak to stejně budeš rozebírat, takhle aspoň máš jistotu že to bude ta hlava. Choseu tu psal o pumpě a má pravdu. Já zažil 1,6-tku co normálně jezdila ale jak se jí začalo trochu víc ,,dávat" hřála se.


Odpovědět

1  2  3  4  5