Fórum - Téma


auto chcípá na volnoběh i za jízdy


Fórum Fabia I auto chcípá na volnoběh i za jízdy

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2004 Fabia I 6Y VIN: TMBNC46Y244086119

19 diskuzí

Výkon motoru 55 kW (75 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2015-02-23 21:19:30

Ahoj škodováci. Jsem tu nový z důvodu rad od profíků. Jinak Já jsem majitelem jiné značky, ale manželka vlastní fábii. No a nyní k problému.

Pokud necháme motor běžet na volnoběh, tak se někdy stane, že chcípne.

Chcípání motoru je i za jízdy.

Motor se vždy zachvěje, začne kuckat a poté chcípne. Nereaguje ani na sešlápnutí plynu. Jako kdyby tam nešel benzín. po nastartování opět funguje.

Dělá to jak za studena, tak i za tepla.

Rozvody dělány před rokem

Nyní proběhla výměna svíček, všechny filtry baterka a i čerpadlo u kterého jsem předpokládal,že to bude ono a stále nic

Diagnostika ve škodovce nehlásí žádnou chybu.

Neměl jste někdo stejný problém, Už nevíme co stím a měnit náhradní díly za nové jen tak se mi taky nechce.

To radši aut pustím ze skály a koipím pořádnou značku

Předem děkuji za rady

 p.s.
Pavel
2015-02-23 21:51:23

co zkusit vyčistit a znovu nastavit klapku

dále prohlídka oblíbeného kabelového svazku v motoru na levém podběhu pod baterií

2015-02-24 10:14:17

majky259: Přesně můj problém, ale na Oct.

Výměna svíček, kabelů, klapky, změna čerpací stanice, 2x v servisu, diagnostika 0, nic nepomohlo! Nakonec jsem vyměnil teplotní čidlo a od té doby mám pokoj. Dále přidávám při každém tankování aditivum a po vyjetí 4-5 nádrží motor šlape jako hodinky. Spotřeba optimální. Podotýkám, že se u mne jedná o Octavku 1.6.

2015-02-24 17:37:29

Klapku jsme čistily a nastavily

teplotní čidlo je myšleno jaké nejsem znalec v autech, ale jsem učenliví, tak když mi dáte přesné info a nebude to stát moc peněz, objednám a uvidíme..Děkuji za rady

2015-02-24 18:58:40

tohle dělalo přesně mému dědovi a bylo to vadným palivovým čerpadlem,ale pokud ho budeš měnit musíš vyměnit i palivový filtr

2015-02-24 20:15:03

Asi Ti akorát zamotám hlavu, ale to co popisuješ, mi dělala vadná lambda.. navzdory tomu, že chyba zobrazovaná v přístrojovce se objevovala sporadicky...

2015-02-25 17:51:00

majky259: Je to čidlo které dává info o teplotě motoru na ŘJ. Popřípadě ti pošlu foto.

2015-02-25 18:54:21

majky259: Ahoj jsou to kabeli které vedou pod baterii a vedou k počítačoví jednotce a spínací rele ve skřínce.....

2015-02-26 07:20:24

Chlapi díky za rady. Je toho dost co musím prolízt. Začnu tedy od nejlevnějších záležitostí. Budu informovat...

2015-02-26 09:09:28

mne to robila lambda somda pred katalyzátorom, začalo mi to robiť keď som vymenil sanie za 50kw, plus som vtedy rovno zistil že mám popraskané hadice okolo motora, čiže aj to mohol byť problém

2015-03-21 12:05:17

Tak stále jsem na nic nepřišel. Můžete mi poslat přesný tip na teplotní čidlo. V nabídkách toho je spousty a nevím které objednat.

Díky za info

2015-03-27 20:28:50

nikdo nic??!!

to moc dobře škodovácké fórum nefunguje....asi jako auta

2015-03-28 06:28:14

majky259: posli WIN cislo, skusim to pozrieť v ETKE

2015-03-28 10:38:46

TMBNC46Y244086119 díky

2015-03-28 18:01:48

majky259: Jo,tak o fungování Škodovek se bavit nechci i když by mne zajímalo jakou ,,bezporuchovou" značku máš ty. Jinak to bude s největší pravděpodobností čerpadlo v nádrži. To diagnostika nezjistí. Teplotní čidla jdou diagnostikovat v celém funkčním průběhu ale za jízdy by to nezhášelo. Aš to poletí někde z tý skály,dej vědět,klidně si to odtáhnu.

2015-03-28 21:01:17

Čerpadlo jsem měnil ( příspěvky výše )

Známému to dělalo obdobně jen na 1.2....vyměněno nějaké čidlo vedle svíček a již 2 měsíce je pokoj

Jinak já mám Ford Mondeo Combi 2012 a věř že to je jiná pohádka než škoda

2015-03-29 07:45:12

majky259: pak teda snímač otáček. Je divné že diagnostika nic. Dělal jsem Fordy u Charouze a že by byla ta auta úplně bez závad se říci nedá. Je to kus od kusu a dost oproti koncernu hnijou. Od té doby mi žádný Ford do baráku nesmí. Lesa tak USA nebo Capráč. Motory Zetek(zadírající se ventily),Focus(elektrika)..... Nevím jak dlouho si to chceš nechat ale doba kdy Ford byl držák skončila Sierrou.

2015-03-29 10:15:21

Myslíš tohle http://www.skoda-dily.cz/...-4-16v-55kw-de-20818.html

Já bych to řekel jinak. Je jedno co koupíš, je to vždy od kusu. Měl jsem pasata 2009 a musel jsem ho dát pryč, nebo by mi sežral všechny prachy. To bylo nejhorší auto co jsem kdy měl. Místo aby jezdilo, tak neustále stál v servisu....takže asi tak.

A u mě se auta moc neohřejí maximálně 3-4 roky a jdu po novém

Jinak díky za info

2015-03-30 07:58:12

majky259: Ano,tohle myslím. a pak mrkni pod dekl motoru,některý mají ještě snímač otáček vačky. Auto dokáže jezdit v náhradním režimu jen na jeden. Kolega tuhle řešil závadu na Octavii I 1,9TDi. Auto normálně jezdilo ale jak se zatočilo do levého rejdu chcíplo a bylo jedno jestli jede rychle nebo pomalu. Zkoušeli jsme různý věci,pán si pro auto přijel a odjel tak jak to bylo. Už jsme ho neviděli,auto údajně prodal na náhradní díly. Jinak znám Škodovky co mají najeto kolem 500 000km jen s pravidelnou údržbou ale znám i lidi co maj auto rozhašený furt,je jedno jaká značka. Mám ještě staré BMW 2,5l E34 1414kW r.v. 1991. Je to spíše pro zábavu a jednou bude veteránem. Co se týče podvozku,tak moc nevydrží,ramena,tyčky. Motor šestiválec je super. Myslím že si dnes člověk nevybere a nákup auta je sázka do loterie. Pokud si auto necháváš max 4 roky tak se vlastně jen vozíš v novém. Já mám na Octavii 303000km a musím říci že jen běžná údržba,jedno zadní a jedno přední ložisko. Tak zatím...


Odpovědět