Fórum - Téma


Auto nechce startovat


Fórum Octavia I Auto nechce startovat

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2016-03-26 16:56:17

Ahoj, potřeboval bych už zoufalou radu. Mám škoda octavii I hatchback 1.6 74kw benzín rok výroby 2000. Auto mám 8let a 6let mám problémy se startováním a stále jsem to nevyřešil. Jde o to, že při každém stratováním musím přidávat plyn. Nejde jen o studený start, ale i po pěti minutách zahřátého motoru auto nechce nastartovat bez plynu. Co jsem zpozoroval, tak auto víc se trápí ve vedru. Ve vedru dokonce musím točit kolikrát na třikrát a plyn až na podlahu. Na autě jsem už udělal: výměna čidla chladící kapalina-čidlo jsem dal originál a hodnoty OK, vyčištěná vstřikovací klapka a základní nastavení, svíčky vyměněné bosch, vyměněné zapalovací kabely od svíček tesla originál, zapalovací cívka- odzkoušena nová OK, vstřiky repasované a regulátor tlaku OK, sání komplet přetěsněné, čerpadlo palivové nádrže- tlaky OK. Na diagnostice není žádná závada! Co dál, fakt už nevím. Jediný co mě momentálně napadá je, auto dát elektrikářovi, závada někde tam. Moc by mi pomohl jestli má někdo zkušenosti s touhle závadou i potom všem co jsem udělal na tom autě. Díky moc za odpovědi. Jirka.

2016-03-26 18:56:23

jirkak20: snímač otáček nebo generátor impulsů má to různé názvy. jestli máš možnost půjčit si od někoho . mě to na autě manželky taky toto dělalo zlé starty ať studené nebo ohřátý přidávat plyn se musel. V automediku jsem koupil novy za 680kc a problém vyresen. Může to být i tvůj případ.

2016-03-26 19:29:02

Díky moc za odpověď, ale snímáč otáček motoru mi měnily ve škodovce před pár lety když to auto už nechtělo startovat, protože mi lítaly otáčky a auto chcípalo.

 p.s.
Pavel
2016-03-26 20:22:05

jirkak20: mě něco podobnýho dělal snímač vačky je pod rozvodama

2016-03-27 08:36:06

jirkak20: diagnostika hádám bez závad. Co se týče snímačů otáček, měla by je napsat do závad pokud by i jen vynechávaly. Čidla která mají na starosti bohatost směsi jsou váha vzduchu, čidlo teploty chladící kapaliny, lambda-sonda. Při sešlápnutí plynu jen pustím více vzduchu do sání, tím směs ochudím a řídící jednotka musí reagovat (lambda při studeném startu má jen pevnou hodnotu do jejího zahřátí) a směs upravit (bohatost mění dobou otevření vstřikovačů, sytič neexistuje). To že se vše co píšeš vyměnilo ještě neznamená že je vše opraveno. Auto nedávej k elektrikáři ale k diagnostikovi který je ochoten závadu hledat i měřením hodnot a testy jednotlivých součástí. Ještě se zeptám, jak auto chytá ohřáté? Který snímač otáček byl měněn?

2016-03-27 12:48:18

Díky za odpověď. Snímáč vačky už mi jeden automechanik taky říkal, ale proč diagnostika nic neukáže? Všechny věci co jsem vyměnil a nechal zkontrolovat na autě, tak mi říkal automechanik. Ani jedna věc napomohla.

2016-03-27 13:01:34

Přesně tak, diagnostika bez závad. Byla tam jen kdysi jedna závada a to snímač chladící kapaliny. Byla to chyba sporadická, hlásilo to nesmyslný signály. Čidlo jsem dal originál ze škodovky a diagnostika bez závad. Snímač otáček motoru byl měněn ten co je kousek od olejoveho filtru, respektivě na prevodovce. Auto ohřáté startuje jako hodinky, ale nesmí to stát víc jak tři až pět minut, pak už bez plynu zase nejde. Vůbec nechápu tuhle závadu, čím větší vedro je, tím víc to nejde nastartovat.


Odpovědět