Fórum - Téma


Benzín VERVA 100


Fórum Pokec všeobecný Benzín VERVA 100




2010-01-29 23:04:12

Máte zkušenost s tímto palivem?

2010-01-30 00:00:17

Tiskové zprávy

Kontaktní osoba:

Ing. Václav Loula

Tel.: 284 012 555

E-mail: vaclav.loula@benzina.cz

Benzina startuje kampaň na podporu prodeje prémiových paliv Verva [30.03.2009]

Praha, 30. března 2009 – Společnost Benzina spouští od 1. dubna reklamní kampaň pro podporu prodeje prémiových paliv značky Verva. Propagaci těchto paliv podpoří slogan „Ujíždějte s Vervou“. Komunikace proběhne prostřednictvím rozhlasových spotů (Evropa 2, Impuls, Express, MMS), na bigboardech a v inzerci v denním tisku a vybraných společenských a auto-moto titulech.

„Prostřednictvím kampaně bychom rádi spotřebitelům vysvětlili benefity nadstandardně aditivovaných paliv Verva, které garantují vysokou kvalitu i účinky. V loňském roce jsme za prémiová paliva Benziny posbírali hned několik ocenění a víme, že se jedná o produkty, které mají potvrzenou kvalitu a se kterými můžeme předčít konkurenci. V současné kolekci prémiových paliv nabízíme prémiovou naftu Verva Diesel a prémiový 100oktanový benzin Verva 100,“ říká Veronika Vlášková, marketingová ředitelka společnosti Benzina, která za jarní kampaní stojí.

Základním motivem kampaně prémiových paliv Verva jsou tankovací pistole s logem Verva Diesel, Verva 100 a vůz Audi TT Coupé se signifikantním motivem červeno-zelených plaménků Verva nad vstupem do palivové nádrže. Motto kampaně „Ujíždějte s Vervou“ naráží na skutečnost, že díky Vervě bude motor uživatelů tohoto paliva akcelerovat daleko rychleji, ale také odkazuje k českému pořekadlu „dělat něco s vervou“.

Printová kampaň pokrývá tituly od deníků, přes týdeníky, společenské tituly i auto-moto magazíny. V nich Benzina komunikuje špičkovou kvalitu kolekce prémiových paliv a vysoké užitné hodnoty pro motor. Vyčerpávající informace o prémiových produktech Verva pak zákazníci naleznou na aktualizovaných stránkách Benziny (www.benzina.cz) v sekci prémiová paliva Verva. Řidiči si zde díky přehledným vyhledávačům mohou najít i nejbližší čerpací stanici, která nabízí paliva Verva.

V současné době je prémiový benzin Verva 100 k dostání na 107 čerpacích stanicích Benzina plus. Prémiová nafta Verva Diesel se prodává na 98 stanicích Benzina Plus.

BENZINA, spol. s.r.o., součást skupiny UNIPETROL, je obchodní společností s nejrozsáhlejší sítí čerpacích stanic v České republice. Momentálně jich provozuje více než 330. Tyto čerpací stanice mají v nabídce nejen kvalitní aditivované pohonné hmoty a prémiová paliva, ale také další sortiment zboží Benziny a doprovodné služby.

Kontakt:

Blanka Růžičková

Tisková mluvčí

UNIPETROL, a. s.

Telefon: +420 225 001 407, +420 731 881 111

E-mail: blanka.ruzickova@unipetrol.cz

2010-01-30 00:02:57

Verva prémiová paliva

Špičková prémiová paliva Verva Diesel a Verva 100 vznikla na základě nejnovějších požadavků konstruktérů motorů i chystaných norem na ochranu ovzduší. Komplexností svých účinků patří na českém trhu mezi kvalitní, špičková paliva.

Tankovat paliva Verva znamená užít si jízdu a být přitom ohleduplný nejen k motoru svého automobilu, ale i k životnímu prostředí.

Joe
2015-07-07 16:30:13

pegoo: V akci www.visa/benzina jsem koupil Vervu v naftě i v benzinu. Obě paliva mají naprosto jiné zbarvení. Nafta je jako bývala dříve do modra a vůbec při tankování nepění a benzin má barvu tmavě zelená barvu oproti Naturalu 95, který je žlutý nabušený řepkovým olejem. Výkon obou aut je nesrovnatelný, až jsem byl překvapený, jak obě auta ožila od spodních otáček. Asi v takovém rozdílu jako když z plynu přepnete na benzin. Je prostě znát, že to palivo motoru svědčí a asi na něho přejdu nastálo. Zdraví Joe.

2015-07-08 15:10:21

joe: Plně s tebou souhlasím a pokud ti to nezplundruje šrajtofli, motorům jen prospěješ. ??Vervy" neobsahují biosračky a nafta má vyšší cetanové, benzin oktanové číslo které nikdy nepadne do tolerance na obyčejná paliva. Všechny čerpačky ale toto nenabízí a tak je fajn mít v autě aditiva a tam kde si člověk jist kvalitou není, je použít (já je používám celoročně). Benzina je fajn ale například SHELL už tak ne.

2015-07-08 16:45:18

drak: Možná je to motorem, ale já jednou natankoval do své Škody 120 natural 100 u Benziny a rozdíl jsem nepoznal. Snad je vhodný jen pro moderní motory.

Joe
2015-07-08 20:24:37

hoverlamilan: Já měl kdysi 17 let Škodu 110 R, do ní se tankoval v té době Super (95 oct.), ale někdě měli i Super + (98 oct.). Kde byla možnost natankoval jsem 98mičku a rozdíl byl znát jak ve výkonu, tak i na spotřebě, která šla dolů. 110 R Super + chutnal víc a spotřeba šla dolů tak o 0,5 l na 100 km. 120 měli stejné vrtání jako 110 R (80 mm). To je má zkušenost. Takže se jenom vracíme ke kvalitním palivům, jako byli dřív. Samozřejmě ty benzíny byly olovnaté. Joe.

2015-07-08 21:31:03

Len dodám, že kedysi ('93) som jazdil u 1 súkromníka na Mondeu a na 95ku som nikdy Prahu neotočil na 1 nádrž. Tak som pri cestách "von" začal dávať 98mu a ejhle výkon hore, spotreba dole a Praha (a to som ju robil za 3,15h) v poho na 1 nádrž.

Len prajem Benzine aby Verva vydržala/kvalitou a na Shell v ČR/SR som už dávno zabudol a takisto ako aj Drak som zástanca aditív hlavne "v rizikových oblastiach".

2015-07-09 07:23:24

hoverlamilan: Moderní motory si díky elektronice samy poradí s vyšším oktanovým číslem kdy například nevzniká detonační hoření a snímač klepání neubere palivo, regulace předstihu si také sama poradí (jak která Ř.J. motoru ne všechny značky to umí), samozřejmě vše má své hranice a ještě vyšší oktany by zvládaly jen těžko bez změny map výkonnostních křivek. U starších motorů, třeba 120-tka to bylo horší, neboť regulace neměla takový rozsah (mechanická, odstředivá) ale 120LS, 125, 130 už vyšší oktany měly rady. Vše šlo ale nastavit, seřídit nebo nahradit jiným dílem. Pak ale po natankování horšího paliva nastal zase problém. Měl jsem Žigulíka 1500 z roku 1976 a ten měl na rozdělovači kolečko pro momentální seřízení předstihu a to byla super věc. Rozsah pár stupňů ale stačilo to. Diesely to mají jednodušší (aspoň donedávna) a pokud má nafta delší dobu hoření (déle vykonává práci), nezasírá soustavu a motor (biosrágory) a má správnou mazivost, motor si šmakuje a vydrží spoustu kilometrů.

2015-07-10 12:15:07

drak: jen naokraj - 125ka má stejný motor jako obyčejná 120-ka, jen má 5q. Pro ty byl Speciál. LS, GLS potřebovaly Super

Obecně pro motory s kompresním poměrem 9,5:1 a 9,7:1 byl určen Super.

Ohledně současných paliv, co jsem přešel na naftu, tankuju většinou u Benziny a přidávám VIF.

2015-07-10 16:02:58

mattess: Přesně tak. Moje 120 má motor LS, takže do roku 1999,tedy do konce výroby, jezdila na Super 96. Ted' jezdím na Special, tam kde neni tak na Natural 95 s přísadou olova.

2015-07-10 16:59:27

hoverlamilan: Oni ještě někde mají Speciál?

Už na konci používání š105 (kolem roku 2003) jsem od Speciálu upustil a tankoval jsem N95

Pegoo, 2010-01-29 23:04:12 napsal:

Máte zkušenost s tímto palivem?

2015-10-24 11:38:05

Verva 100 a nebo Verva diesel je to nejlepší co můžete do motoru nalít. Zkušenosti Škoda,VW a Mercedes W211. Lépe auta jedou, motory nekarbonují jsou celkově čiščí. Nebojte se ceny o korunu dražší, spotřeba je min o 0.5 l nižší u mé w211 i o litr. Motor je klidnější a tichý. Doporučuji zkombinovat s aditívem od VIF.

2015-10-24 13:43:35

jirkah: Verva 100 je jistě dobrá, ale pouze pro moderní auta. V Octavii se přehříval motor, byl hlučný, výkon to nezlepšilo. Po natankování Specialu 91 je vše v normálním stavu. Dodám však, že motor Octavie (původem ze 30. let) je stavěn na benzín 76 oktanů. V 80. a 90. letech jsem jezdil na letecký benzín (79 oktanů ) a Octavii a zvláště předválečným autům viditelně chutnal, auta jela tiše, klidně, toho už dnes bohužel nedosáhnu. Pro auta vyrobená zhruba do 60. let - čím více má benzín oktanů, tím hůře.

2015-10-24 19:35:33

jirkah: K benzínu V 100 sa vyjadriť neviem lebo benzín netankujem ale minule som natankoval (na odporúčanie ale aj zo zvedavosti) Vervu diesel a nejaký rozdiel ani v spotrebe som nepostrehol.

A VIF okrem čistiacich vlastností aj zvyšuje cetánové/oktánové číslo cca o 5 jednotiek, preto VIFujem "klasiku".

Pegoo, 2010-01-29 23:04:12 napsal:

Máte zkušenost s tímto palivem?

2015-10-25 16:46:01

Asi jsem to moc vychválil, Verva prostě v motoru více vybuchuje lépe a více hoří kamarádi dávají do ŠKODOVEK, VW, MERCEDESŮ od roku výroby 2000 až do 2006. Dokonce Hundaj i30 2015 to pocítil. Měl jsem Ladu 1200 1972 na Special mi zvonily ventily na Super to bylo v pohodě a když jsem natankoval v Německu tu jejich 98, tak jsem projel Německo ze Švýcar 150km/h jsem nechápal.Asi se to hned nepozná, myslím si ale že jednou někdo pojede do kopce a nepodřadí a řekne si vždyt´tady jsem musel kdysi řadit?! A ono to jede. Ty motory které jsou zaneřáděné a přicpané palivem z různých buldozerů a jinýmy ELTO ,a o řepce ani nemluvím, tak těm to bude trval fakt dlouho než to ty aditivované paliva trochu vyčistí. Výše uvedenou řepku bohužel přimíchávají ty šmejdi standartně do paliv. Bohužel takto poškozený motor nekvalitním palivem např: Common Rail - MB, Škoda.Ford, VW vás příjde tak na 40 až 50 tísíc korun. Bohužel to mám za sebou , koupil jsem vůz kde byl vstřikovací systém v žalostném stavu (nekvalitní palivo) A pozor lidičky nafta potřebuje v Common Railu naftový filtr z hustotou 2 mikrony. Standartní mají okolo 5 mikronů a to je podle informací , které jsem dostal málo.To normálně nekoupíte musíte mít origo prvovýrobu. Výrobci neuvádějí hustotu na filtrech. Takže jen autorizované servisy kde vám snad dají origo filtr. Např: firma Delphi vám nadá plnou záruku na vstřikovací systém po opravě pokud budete trvat na nějakém filtru za 250kč. Takže kupujte ty nejlepší paliva asi jedno kde OMW, SHELL, Benzina Plus, ve finále ušetříte na opravách To jsem se zase rozepsal SORRY

2015-10-25 17:03:12

To by sme aj s Ivanom/ZZZ77 vedeli písať román ako poctivo VIFujeme a staráme sa o naše PDčka...

2015-10-25 18:43:04

jj Kdo maže ten jede VIFujte. Jdu též promazávat


Odpovědět