Fórum - Téma


blika kontrolka mazani


Fórum Fabia I blika kontrolka mazani

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2014-06-03 12:23:31

rider: jak už jsem psala výše, na to protivné pípání pomohla jen výměna olejového čerpadla

2014-06-03 22:48:35

step: na kolik vyšla oprava... ??

2014-06-07 23:34:19

rider: 800 za starší čerpadlo, za nové přes tři tisíce a nechala jsem rovnou vyměnit filtr a olej, takže 2100 s prací, za ten božský klid bych dala i víc

2014-06-08 10:14:04

rider: Mrkni na spínač brzdových světel.No ono na něm nic neuvidíš ale diagnostika to najde.Pokud ta kontrolka mazání svítí stále a oranžově tak to mazání nebude a může to být opravdu ten spínač brzdovek u pedálu.

2014-06-08 11:56:40

kontrolka svítí červenou barvou ...ví někdo jaký tlak tam má být ??

2014-06-08 14:36:29

Jaký má být tlak v mazací soustavě nevím.Pokud svítí červeně,brzd.spínač to není.Třikrát jsem dělal u dieselů zanesený sací koš olejového čerpadla.Pokud se ale u tohoto vozu děly takové věci s el.instalací,nebude to jednoduché.Pod řídící jednotkou v motorovém prostoru vede silný kabelový svazek který se nesmí válet na nosníku a bandáž co je na něm musí být sundaná.V těchto místech kabely trpí a i když nejsou na první pohled přerušené uvnitř izolace bývají rozpadlé a někdy jsou i spečené k sobě(vyhořelé pojistky?).Tam bych hledal problém i co se týká tachometru.Když se někdy za řídící jednotkou rozpadne vedení zadního ostřikovače,svazek dostane fakt zabrat.

2014-06-08 23:15:59

drak: nu ...svazek se samozřejmě na nosníku válí :-D hodně káblů je tam napícháno zřejmě v minulosti hrotem voltmetru nebo zkoušečky....vizuální kontrola proběhla a jak říkáš na pohled nic špatně ...stou hadičkou od ostřikovačů to bylo taky....zítra to pořádně omrknu :-P

2014-06-09 19:33:34

rider: Jsem zvědavý jak opice.Dej vědět.Honza

2014-06-10 22:33:48

podival jsi se na to ukostření pod palubovkou podle vykresu? Jináč s kontrolky svítí oranžově-je tam porucha ,

svítí červeně -hrozí poškození motoru,tak nějak to říkali v servisu.

2014-06-11 23:08:40

pedals: zatím ještě ne ....hodně práce auto zatím jezdí... no musí jezdít... :-P

2016-03-02 21:31:21

Dobrý večer, chtěl jsem se zeptat ,už nevím co s tím . Mám 1.2 htp 51kw , pipa a bliká mi kontrolka mazání po zahřátí motoru ,dvakrát pipne a blikne a po přidání plynu to po chvíli zhasne . Mám vyměněné nové rozvody a napinaky ,vložku ,olej Shell hx7 5w40 ,vyměněné spinac tlaku . pořád problém přetrvává ,prosím o radu ....

2016-03-03 19:40:28

Skusil bych změřit tlak mazací soustavy a pokud by byl tlak vpořádku,tak jít po elektroinstalaci(něštástný kabelový svazek).

2016-03-03 20:56:08

pitbull1993: Ak ste menili aj kladku reťazového náhonu ol. čerpadla, dobre ste to poskladali s5?

2016-03-04 08:29:31

Mně to dělalo na 1,4MPI taky a nakonec to bylo tím, že tekl olej pod víkem motoru, potom po bloku až do konektoru čidla, kde to zkratovalo. Vyměnil jsem těsnění víka motoru, odmastill konektor čidla a je klid.

2016-04-10 10:57:33

ahoj chlapi,čtu tady vaše příspěvky ohledně pípající kontrolky mazání musím vám říct že pod 1500 otáčet to mají koncernové auta softwarově utlumené proto vám to pípá většinou až nad 1500ot. .......koupil jsem fabku 1,4 mpi,vše v cajku motor běžel jak hodinky ale až jsme to prohnali domů po dálnici tak se rozsvítilo mazání,domů jsme dojeli ale po dolití oleje a drobným cvrkotem z vrchu motoru

2016-08-26 18:11:33

tak isto s tymto problem ... po vymene druheho motora 1,4 16v sa zistila chyba tlaku oleja. pri zohriati a zvyseni otacok nad 2000 zacne pipat a blikat kontrolka. vymeil sa snimac tlaku oleja , potom druhy , nakoniec sa zmeral tlak olej pri studenom oleji je 0,5 pri zohriatom uz len 0,2 cize niekde sa sraca tlak oleja .. dala sa dole olejova vana a skontrolovalo sitko. poskldalo sa dal sa druhy olej 10w40 chyba pretrvala. takze motor von rozobrat dala sa skontrolovat kluka . ziadna chyba a v standartna hrubka. rozvody boli na motore nove a tak isto aj cerpadlo. tak sa prehodilo zo stareho motora kluka plus loziska tak isto aj olej cerpadlo. od prevodovky sa dalo nove gufero. po poskladani opat ta ista chyba. pre skusenie sa tam dal snimac tlaku oleja iny ktory nesnima tlak ako originalny 0,35 az 0,6 ale dal sa tam 0,15 az 0,45. po snastartovani sa to zmenilo a okamzite zacalo pipat a blikat kontrolka kedze pravdepodobne zs tlak bol vysoky tu uz to pretrvava aj pri zohriatom oleji. ako citam mali ste problemi len s cidlom .. tu uz boli tri nove a nic :D hodit do srotu uz len ostava .. bo ozaj neviem co tam moze byt ... max daktory kanal zasraty ...


Odpovědět

1  2