Fórum - Téma


Chcipani motoru


Fórum Octavia I Chcipani motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Škoda Octavia I 1U  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2016-09-11 14:18:58

Na internetu jsem našel, že občas dělá problém ventil v čerpadle. Prý je tam hned na vstupu taky ten jednocestný ventil. Ale v servisním manuálu nemohu nic najít.

2016-10-24 16:29:39

zdravim menil som palivovy filter Alco a tvoria sa mi tam bublinky je to ok alebo su zle tesnenia, auto ide ok

2016-10-28 15:00:24

relic: už jsem tu četl, že prý drobné bublinky nevadí a pokud auto jede dobře i pod plynem, neřešil bych

2016-10-28 15:14:52

Jinak co se týče mého chcípání, tak to stále řeším, nezahálím a vaše rady se snažím plně zužitkovat. Ale nic nenacházím.

Tlakově i podtlakově vyzkoušena celá palivová soustava (ruční pumpičkou a vždy jen jedno rozpojené místo). Vše těsní, nikde nafta neteče. Ze sacího koše jde nafta natáhnout podtlakem velmi snadno, pak když otočím tlak na pumpičce nafta se vůbec nevrací. Podtlakem táhnout naftu z filtru lze taky velmi snadno a vrátit ji tlakem nejde.

Jen nevím zda je to dobře, ale k protlačení nafty skrze ventil na filtru směrem od čerpadla (zpětné vedení) je třeba tlak více jak 2bar. Přitom se tudy nafta normálně za běhu motoru vrací.

Testováním jsem si zavzdušnil čerpadlo a při pokusu o odvzdušnění podtlakem přes zpětné vedení, to nešlo ani podtlakem 0,9bar. Nicméně při pokusu o nastartování motoru, snadno sám naskočil a samo se to odvzdušnilo.

Hadičky zpětného vedení od vstřikovačů byly trochu už tvrdé a né tak ohebné. Dal jsem raději nové.

Takže už zbývají jen dvě věci zkontrolovat. Vstřikovače otestovat, zda jsou OK (dle vagu je množství vstřikované nafty v každém válci stejné za všech okolností). A dále kontrola samotného čerpadla. El. ventil nebo přetěsnění.

2017-04-29 12:00:19

Zdravím, tak bohužel záhada s motorem stále neodhalena. Tedy motor už nechcípá, ale nikdo neví čím to bylo.

Minulý rok jsem nechal dělat repas turba. Repas se nepovedl (chcal z turba olej, doslova ven z motoru na silnici). Letos v únoru jsem koupil fungl nové Garrett turbo.

Od té doby motor nechcípá. Jsem trochu nervózní, protože nevím co to bylo a jestli se to nevrátí. Ale momentálně na to šahat už nebudu . Vše funguje, v ŘJ žádné chyby, hodnoty v normách, nechcípá, tah motoru je krásný, nic nežere (ani olej ani naftu )

2017-04-30 01:59:25

netroufnu: Tak tomu prvému repasákovi keď už nevráti prachy aspoň dolám ruky

Nech slúži k spokojnosti

2017-05-01 00:57:31

mash4077: Násilí bude poslední možnost . Samozřejmě firmička/podnikatel první reklamaci neuznal (záruku na to dali 12 měsíců) a teď se po nich slehla zem, poštu nevybírá, telefon nezvedá. Už jsem to předal ČOI a bude-li to nutné jdu do nich soudně . Mám i nezávislý posudek, kde potvrdili testováním na vibrace a těsnost, že turbo je vadné.

Mimochodem, olej stříkal ven (aspoň mi přes zimu olej impregnoval podvozek ), v sání bylo čisto, jen trocha oleje. Tak nevím nebo mě nenapadá, proč se motor uklidnil s fungl novým turbem. Asi jsem na tohle moc malým pánem

2017-05-01 08:04:28

netroufnu: Motor sa ukľudnil preto lebo nové turbo plní správne ako má. Teda motor sa už nesilí a netrápi. Ak sa budeš k turbu správať ako sa má, tak slúžiť bude dlho V sekcii Články je o tom viac


Odpovědět

1  2  3  4