Fórum - Téma


chrpnutí v řízení


Fórum Fabia I chrpnutí v řízení

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2006 Fabia I 6Y Combi 1.2

11 diskuzí

Výkon motoru 40 kW (54 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 3-válec, Řadový, 1,2.



2013-12-01 16:42:34

Zdravím,

měl bych dotaz. Téměř při plným rejdu to v řízení Fabie I. chrupne. Copak je to za čep? Dá se vyměnit průměrnym laikem v garáži nebo radši servis? Díky, Misak.

2013-12-01 18:46:57

misak_barva: Servus, daj pozrieť homokĺby

2013-12-02 17:05:49

Čau, já jsem to měl taky a byly to tyčky stabilizátoru.Když za ní vezmeš tak to poznáš.

2013-12-02 20:18:09

zbyhali: Tyčky nechrupají, ale klepou Chrupání dělá kloub, nebo někdy i ložisko, ale z devadesáti devíti procent to je kloub.

2013-12-03 06:53:21

Jo sorry,já jsem si neuvědomil,že kolega psal že je to při plným rejdu,tak to pak máš pravdu,že to bude kloub.

2013-12-03 14:30:44

hoši, kurňa fix... mám dvě 1.2 HTP 40 a 47 kW a ted se dočtu, jaký to jsou jebky :D

nalítáno 180tis (40 kw) a 189tis (47 kW)... myslíte radši prodat, nebo to má cenu nechat jako druhej car na dojetí? :)

2013-12-03 21:08:06

misak_barva: Ahoj, když bys je možná spojil, tak bys měl jedno lepší auto...

2013-12-03 21:53:42

povadi: no... moje "car" historie...

2006 - koupena fábka 40 kw jako služební vůz (pravidelný servis ve škodovce - celkem pálky, ale platí firma ). Žádný problémy.

2007 - koupena fábka 47 kw, denně cca 200 - 300 km, pravidelný servis u kámoše, taky žádný problémy.

2011 - koupen peugeot 308 sw, 1,6 16V 88 kW jako náhrada za fábku 47 kw... taky denně cca 200 - 300 km... a sere se a sere se a sere se

jasný, vím, že s tímhle nájezdem by se hodil diesel... ten bude jako další

ale ta fábka stojí na zahradě, jak se "alex" posere, tak do ní skočim a jezdí a jezdí a jezdí... pak jí prodej

2013-12-03 22:31:02

misak_barva: Ahoj, dělal jsem si srandu... Ale pravda je, že ho... to pojede bych nechtěl mít doma...

2013-12-03 23:01:43

povadi: jasný, já to pochopil

2014-01-06 17:51:57

K tomu chroupnutí. pokud je to jen pár chroupnutí při točení z dorazu badoraz na místě tak je to horní uložení predních tlumičů. Je tam ložisko a to je zadřené a tak má snahu pružina se jakoby pootočit v miskách.Nekdy stačí rozebrat a vyčistit a promazar a když je rozpadlé tak vyměnit.Já sosbne jsem to vyčistil a promazal a vydrželo to půl roku cca 20 000 km. Tak budu dávat nové.


Odpovědět