Fórum - Téma


chyba motoru


Fórum Fabia I chyba motoru

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2013-06-10 19:49:31

ahoj...svítí mi furt kontrolka chyby motoru u fabie 1,4 16v 74kw a v techničáku mám napsaný palivo BA 98...je to vůbec možný nebo se baba na úřadě překlepla... normálně tam dávám 95 a furt to na mě svítí....jedenkrát sem natankoval 98 na agipu za 41,30 a furt nic...nechce se mi to do toho lít furt...to by lezlo do peněz ještš víc

2013-06-10 21:24:16

Údaj v TP je správně, 16V 74kW má předepsaný N98, náhrada je N95. Máš to i na víčku nádrže (pokud tam nechybí cedlka). A co to je za chybu? Byl si na diagnostice?

2014-01-13 09:36:30

Já bych to viděl na EGR ventil .Buď vyčistit nebo výměna .

2014-01-13 19:10:54

to může byt cokoliv... , třebas načist chyby

2014-02-09 20:54:09

otázka" Svítí mi kontrolka chyby elektroniky motoru nevíte nněkdo co by to mohlo být...." je velice široký pojem. Když se podíváte do chybovníku je tam problémů co by to mohlo být jak máku. Vždy je lepší na diagnostiku ta řekne ve vetšině případů co se děje. Pak se dá lépe poradit co s tím.

2014-02-09 22:44:03

klidně to muže byt zaznamenaná chyba lambdou ve vyfuku castečně diravej vlnovec pak pořad sítí kontrolka motoru..

2015-11-23 18:56:13

Ahoj, já jsem dal nový egr ventil a diagnostika pořád mele, že je tam stálále snížený průtok egr ventilu, nevíte čím by to mohlo být?Je to fabia 1.4 16v 74 kw dík

2015-11-23 19:06:42

je to egr ventil .Je zanesený

2015-11-23 20:33:03

Mě to taky pořád svítí,mechanik už mi chybu párkrát vymazal a cca po 50km se znovu rozsvítí.Podle diag. špatný zapálení nebo zážeh na prvním válci.Je fakt,že už s tím mám najeto přes 5 tisíc km a na spotřebě ani jinak na projevu motoru se to neprojevilo.Máš pravdu s tím naturalem 98,taky ho tam mám psaný.Tankuju ale normal n95 a přidávám aditiva.

2015-11-24 05:29:29

bobik666: Muže to být v těch trubkáh co k němu vedou . jsou potřeba vyčístit. Ale pak se prý musí nastavit škrtící klapka

2015-11-24 12:44:59

bobik666: Po namontování nového nebo vyčištěného ventilu je nutné odzkoušet v akčních členech funkčnost (musí cvakat) a pak provézt základní nastavení. Při výměně se samozřejmě počítá s tím že vedení výfukových plynů (trubky) jsou vyčištěné. Mám dotaz, proč se díl měnil a co psala diagnostika.


Odpovědět