Fórum - Téma


co podla vas chyba skodovkam?


Fórum Pokec všeobecný co podla vas chyba skodovkam?



1  2

2009-09-24 18:30:24

Ahoj

zaujimalo by ma co by sa malo objavit v nastupujucich modeloch skodoviek buducnosti?

Napriklad ake zmeny by ste uvitali z pohladu dizajnu a ake zmeny by mali zasiahnut interier.

dik

2009-09-24 19:39:57

Já osobně mam na škodovku dva minusy:motory 1,2HTP a u nové fabie vnitřni prostor,je to třeba jen muj dojem,ale první fabie byly vědší.

2009-09-24 22:17:25

to je asi fakt jen dojem, koukni se do tabulek. Vnitřní prostor FI a FII je ± stejný.

Jinak HTP motory mi jsou dost trnem v oku

2009-09-24 22:43:47

dik panove za reakcie

robim taky svoj osobny prieskum a skor by ma zaujimalo co by ste napr v interieri uvitali , napr. viac odkladacich prepazok, doplnky, ci vyraznejsiu farebnost atd

napiste podla seba kludne aj nejake ulety

dik

2009-09-27 12:05:42

U novejch škodovek bych uvítal více elegance, vím, že např. Fabie je nejlevnější vyráběná škodovka, která má bejt dostupná pro všechny, i když je to už prakticky výroba VW a SEAT A AUDI, tak na mě působí poněkud jako laciná kopie SWIFTU nebo MIni Cooperu, pár elegantních a stylových doplnků by neuškodilo a tím nemyslím bílá střecha, nebo na střeše šachovnice, to je už doopravdy sprostý výsměch Mini Cooperu. Jinak docela povedená autíčka, i když předchozí Fabie působila robusnějším dojmem. Motory 1,2 HTP at už silnější, nebo slabší verze nemají podle mě na automobilovém trhu co dělat, ani ve škodovkách, ani v Seatech. Nejlepší volba pro takto malé auto je 1,4 TDI která jezdí za pár litrů nafty a nebo 1,4i, kdežto 1,2 HTP má několik nedostatků:

  • velká poruchovost, snadno přeskočí rozvody atpod.
  • divný zvuk a hluk vyluzující se z motorového prostoru (at žije vysavač !! juhů)
  • spotřeba jako u 2,4 TDI
  • výkon nula nula prd

Myslím si že třeba již zminovaný SEat Ibiza je celkem povedené auto a motory 1,2 HTP mu dělají jen špatnou pověst, to samé platí i o Fabiích, celkem povedená auta za dobrou cenu, ale 1,2 HTP prostě NE

Děkuji za přečtení tohoto příspěvku a čekám popř. další komentáře.

2009-09-27 13:43:23

Me se jen libi jak na 1.2HTP vsichni nadavaji....

ale vzpomene si nekdo co jezdilo za motory pred HTP? ano byli to ty 40let stare zdechle 1.4MPI,ktere vychazeli ze Skody 1000MB,ktere taky nejeli a take zrali... ale protoze to byl osvedceny 4valec,tak to nikomu zvlastni neprislo...

tyhle motory zerou stejne,akorat maj mensi obsah a min valcu. A jsou ekologictejsi....

vzdyt vam je nikdo ty motory nenuti...ale lidi jsou hold socky,nemaj na lepsi prachy tak si koupi 1.2 a cekaji od toho buh vi co.. tak maj pul roku pockat a koupit si 1.4,1,6 nebo TDI,nikdo je do HTP nenuti prece

zajimave je taky tvrzeni ze HTP ma vykon nula nula prd,ale to ze ma vetsi vykon nez Skodovky,favority,Felicie atd to uz nikdo nerika.... bavime se o 12V verzi...

2009-09-27 18:33:30

Ano, určitě to má větší výkon než Favority atd, jenže Favorit se začal vyrábět v roce 89 a tyhlety tříválce se vyráběj ještě teď, o 20 let později. Jinak já jsem si tříválce nekoupil a nenadávám na něj, tenhle případ nejsem, dělám v autobazaru tak auta znám, znám jejich vady i poruchy, nejsem ten případ že bych se v tom jednou svez a paqk dělal chytrýho... auta znám. a vim také jakej je o ně zájem a na co trpí... souhlasím, že by si lidi měli připlatit a koupit něco lepšího, třeba 1,4 nebo 1,6 nebo TDIčko. Navíc to, že má nějakej tříválec 55kw se nedá srovnat i se starou 1,8 která má taky 55 kw, jo.. spotřeba u obou bude stejná, ale tříválec budete muset točit jak blázen, div nevyskočí z auta a navíc je k nezaplacení ty pohledy kolemjdoucích který koukaj co to hučí kde za vysavač bohužel jsem najezdil v těhle motorech HTP docela hodně a moje služební cestaq do Brna skončila přeskočenejma rozvodama a tudíž nepojízdným autem. Radši bych si vzal Feldu 1,3, než něco děsivýho s motorem 1,2 HTP

2009-09-27 23:40:47

Jak koukam, 1.2 12V má 51kW? To je 1kW více než Felda 50kW. A Fabka má větší hmotnost. Asi nepojede líp.

Jinak ty poruchy, co nastávají u HTP (jak psal Viernez), to je další velký -. K tomu bych ještě dodal "rozkvetlý" ventily. Proti tomu je stará dobrá OHV 1,4 držák.

Mně bylo HTP nesympatický od začátku. Už jen to, že má 3 válce. Pak jsem se s tím svezl a to mi stačilo. Dá se s tím jezdit kolem 5,5/100, ale to musíš ten motor hodně lochtat. Při svižnější jízdě leze spotřeba hodně nahoru. HTP bych nechtěl ani zadarmo.

2009-09-29 19:07:28

moje řeč ja s HTP delam a sou to normalně šunty od 40kw-51kw....a když ti naši prodejci lžou zakaznikum co toje za motory tak se malem pochčim smychy ja su stym svim MPI až moooc spokojenej a mně naš prodejce řek žemy stou slavnou 1.2 natrhne prdel a když sem dal naprdel tak se malem rozbrečel prohral flašku:D:D:D

2009-09-29 21:48:33

Ty jsi Čech nebo píšeš takhle blbě normálně?

Když jsem viděl HTP motor v muzeu v řezu, tak jsem se zhrozil

2009-10-01 19:28:32

ještě jednou se všemi souhlasím sice pravda, že nám nikdo tyhle motory nenutí, ale napsat názor můžeme. HTP bych nechtěl ani zadarmo ! Už jen kvůli tomu, jak se s tím stydím jezdit i když si to půjčím v práci (díky bohu máme tam poslední exempláč, doufám že se brzo prodá) tak se s tím hrozně stydim, ostuda už jen ten zvuk jak mikrovlnka nějaká. Šlápnu na to, auto nejede, žere a ještě syčí jak nějakej vysavač! To není auto, tyhle motůrky by se měli dávat do zahradních traktorů, sekaček atd... v autech nemají co dělat.

2009-10-02 07:51:12

Já k tomuhle taky napíšu nějakej řádek, ale asi mě tady ukamenujete, nebo zrušíte členství Souhlasím s váma, že 1.2HTP rozhodně nepatří do výkladní skříně! Je to vlastně koncernová šesnáctistovka amputovaná o jeden válec a přidanou vyvažovací hřídel! Je to de facto to samé jako 1.4TDi a to je až na zvuk povedenej motor se třema válcema! Ale já vždycky říkám a budu říkat objem ničím nenahradíš! Obecně 1.2 žádnej zázrak, jenže.... ten motor tady každej haní kvůli to mu, že po něm každý chce zázraky! Chcete po něm po něm extra výkony! Nebuďte idealisti kupte si šestihrnec! Chcete po něm nějakej solidní zvukovej projev? To snad nemyslíte vážne, vždyť je to tříválec! Vysoká poruchovost? Daná špatným zacházením! Podívejte se kolik služebáků s tímhle motorem jezdí - tolik, že to ani nespočítáte, pak se člověk nemůže divit, že když auto nalítá 60 ročně pod plným bude se srát! Ten motor je dělanej jako druhej do rodiny, courání po městě, vyzvednou děti ze školy, dostat se do práce, která není daleko a pak je vše OK. Při potichým puštění rádia motor neslyšíte, při klidný jízdě spotřebu neřešíte jelikož je něco málo přes 5 a když potřebujete bezpečně předjet, tak to stačí dostat do otáček tak nějak jedete! Samozřejmně, že po něm nemůžete chtít na trojku trhat asfalt! Pro tyhle účeli si to kupuje normální člověk a tomu ten motor poslouží více než dobře. Tak to mají všude v cizině! Jenže u nás si s toho dělají lidi služebáky, rodinný auta s kterým jedou každý léto Chorvatsko. To je to proč to ten průměrnej motor dělá katastrofálním motorem! Jenom DEBIL si koupí auto s touhle motorizací jako služební a že těch debilů je požehnaně a jenom DEBIL si to auto koupí aby s ním lítal denně D1.

2009-10-02 09:56:27

souhlasím, kdo najede ročně x desítek tisíc km a má HTP, je u mě vůl taky. Co jsem slyšel, není pravda, že 1,2 je zkrácená 1,6. Rozvody jsou zcela jiný, blok má uprostřed nějakou příčku či co.....

Ale sere se jich dost. SIce jich dost jezdí, ale závady jsou stále stejný (ventily, hlava, rozvody). To napínání rozvoďáku mě úplně děsí. A řetízek jak na kole

http://img.skoda-virt.cz/...008-06-25_20-34-44_69.jpg

2009-10-02 11:28:50

A tak jasné sere se jich dost, ale který motor a auto vůbec se nesere? Jestli nějaký takový znáš dej mi vědět, Jdu do něj, ať je to cokoliv. To ohledně toho zda 1.2 je zkrácená 1.6 samozřejmně není tak jednoduché, takže to je i není pravda! Pravdou je, že jako základ při vývoji posloužila právě ta 1.6, ale tenhle tříválec je taky vzdáleným příbuzným čtyřválce 1,4 16V (mj. shodný vrtání válců) Nakonec z toho vyjelo to co s toho vyjelo. Jinak když už se tady o tom bavíme, tak ještě tady nepadlo, pokud se nemílím, co vlastně znamená zkratka HTP. Pro ty z vás kteří to pročítají a neví tak tyhle, pro mnohé tak hrozivé tři písmena znamenají High Torque Performance, což symbolizuje vysoký točivý moment dosahovaný již při nízkých otáčkách. Co se týče technických údajů, jde o celohliníkový, řadový, kapalinou chlazený zážehový tříválec se čtyřikrát uloženým klikovým hřídelem a jedním protiběžným vyvažovacím hřídelem. To, že tam je řetízek jak na kole ( mimochodem krásný přirovnání Mattess ) je zkrátka daný celkovou konstrukcí motoru. Zkrátka to stačí, sice to občas přeskočí, ale to se stává i v lepších rodinách.. Pokud by si dokázal konstrukčně vyřešit napínání rozvoďáku, tak aby tě to neděsilo, běž s tím do škodovky. Určitě tě vezmou jako šéf inženýra a toho cukráře, který tam na tomhle postu sedí pošlou na pracák. Je mě jasný, že plno lidem to nepřirostlo k srdci už jen proto, že to má jen tři válce. Ale já zase říkám, pro mě jako základní motorizace Fabie je to ideální! Raději tohle vykurvený tříválcoví HTPčko, nežli předchozí základní motorizaci Fabii 1.0 s ubohýma 37 Kw a je mi jedno, že se 4 válci! To byla teprve bota v hovně v podání škodovky.

2009-10-02 12:06:14

Každý motor se může vysrat, ale tohle je dost extrém. Aby po 50.000km padla hlava u dost exemplářů, rozkvetlý ventily, díky, nechci.

Co znamená zkratka HTP vím

To napínání mi přijde dost nešťastný -řemen by měl být napnutý stále. Ale tady se dopne po nastartování tlakem oleje. A pak se snadno stane, že přeskočí, když tlak není dostatečně velký. A je hotovo. Lepší by bylo mechanický napínání, dle mě. Stane se to, ale většinou je na vině zanedbaná údržba a ne konstrukce.

Zlatý rozvody na 742

2009-10-03 19:10:35

je jasný že to nejsou auta na dálky atd... ale proč to vůbec vyráběj? auta jako služební se to nevyplatí, jako rodinný taky ne... a na nákupy si klidně můžou lidi koupit nějakej Smart, nebo Fiat Cinquecento nebo cosi, a udělá to stejnou službu a za menší prachy.

2009-10-03 21:47:37

Ty máš koukám Martine docela omezenej názor na automobilovej trh. O to víc překvapující je, že děláš v bazaru, jestli sem dobře četl

2009-10-04 17:44:50

omezenej názor moc nemám, spíš mám názor reálnej a hlavně vim, co lidi chtěj a co "frčí"

fábia 1,2 htp se nám tam válí už přes rok... od prázdnin se na ní nikdo ani nezeptal a to vypadá přitom hezky a je na alu kolech. Většinou přijdou lidi s otázkou typu: ta fabie co tam máte vzadu je čtrnáctka? né pane, je to dvanáctistovka... aha tak nashle... takhle probíhá většina rozhovorů. Jak říkám, jezdil jsem s těmahle autama a fakt nic moc.. kdo chce ať si ho na nákupy koupí, já bych radši za ty prachy šáhnul jinam... toť můj názor... s těmahle autama jsem se najezdil ažaž, a furt se to kazí... po pár tisících, nepochopim...

2009-10-06 17:14:35

Zdravim...

Mno Skodu Fabii combi 1,2 mel otec jako sluzebni a muzu rict ze na ni porad nadaval a brecel ze chce vratit Skodu felicii combi 1,9D

Ja osobne sem se sluzebni fabii otce projel a muzu rict zadny velky dojem na me tento motor neudelal

Muj nazor osobne je ze toto auto je vyhradne pro lidi duchodoveho veku nebo ty co chteji usetrit na povinnem pojistnem

2009-10-06 17:20:13

Ten argument o povinném ručení je trochu k smíchu. Když se staráš, máš i na 1,9 nízký. Brácha za 1,9 platí 2300,- Trochu to může záležet, kde bydlíš a tak. Ale kvůli povinku si kupovat polomotor?


Odpovědět

1  2