Fórum - Téma


dekarbonizace motoru


Fórum Octavia I dekarbonizace motoru

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2

2015-02-08 21:01:52

Zdravím Škodováci a Škodovačky brouzdal sem po internetu a narazil sem na tohle téma, tak sem se podíval na pár stránek kde zaručují že po použití jejich přípravku na dekarbonizaci naftového motoru, bude uvnitř vypadat jako nový. ALE zarazilo mne, když sem viděl že se nádoba s jejich zázračnou tekutinou napojí na přívod k čerpadlu a nechá se motor klapat na volnoběh... Bral bych to že se vyčistí válce, píst popř. lopatky turba (výfuk). Jenže na stránkách mají fotky škrtící klapky a egr ventilu se sáním, že potom vypadají jako nové.... Není to blbost? Vždyť tam se to od čerpadla nemůže dostat. nemáte s tím nějaké zkušenosti??

2015-02-08 21:16:01

jestli myslíš to diesel purge,tak na netu je toho mraky,zatím jsem to nezkoušel,chystám se na jaře až bude trochu teplo. Stojíto cca. 300,- tak to testnu. :)

2015-02-08 21:22:48

michalsdi: Jj https://www.youtube.com/watch?v=iq_ZGh1KEec ale nevím jak tohle má vyčistit sání. podle mně je to blbost. vnitřek motoru asi ano ale nic víc.

2015-02-08 21:28:56

Tak to fakt netuším,jestli to bude fungovat takhle komplexně,ale někde na netu jsem četl,že to pomohlo vstřikovačům u superba a motor šel údajně líp. Až pořídím supa tak to pro srandu testnu a napíšu poznatky.

2015-02-08 21:34:57

michalsdi: taky plánuju že to zkusím už jen kvůli turbu jestli se uvolní usazeniny na naklápění lopatek a válce.. 300kč zase není tolik, jen mne naštvalo jak dokážou lhát jen aby to lidi kupovali.

2015-02-08 21:43:35

Mám pocit,že to dokonce někdo zkoušel na VIF co se dává do nafty to aditivum a fungovalo to prý taky. Teoreticky by to tryskám pomoc trochu mohlo,ale těžko říc,bude to asi chtít otestovat,jasně že pokud je motor mrtvej nepomůže mu už nic.

2015-02-08 21:49:08

Je tam video jak to zkouší na mercedesu a je to úplně černý ,tak to na svým asi taky otestuju,třeba omládne,vždyt má teprve cca. 412 000 Km :)

2015-02-08 21:49:30

michalsdi: těm tryskám to možná trochu pomůže ale stejně se to nevyrová vyndání a seřízení . ale zlatá stará řechtačka s rotačním čerpadlem. to dokáže seřídit snad každej automechanik a za pár korun ale comonrail a podobně to už je za velkej peníz

2015-02-08 21:53:36

michalsdi: 412 už je slušnej stav v sobotu mi skočilo na tacho teprve 150

2015-02-08 21:56:47

kubajsz: presne jak píšeš, logicky/technicky keď je prísada do oleja, tak to čistí tam kde "obieha" olej (kanáliky, ložiska aj na turbe, piesty, hydroštely...) keď dáš prísadu do paliva, tak zas čistí pal. systém (potrubie, trysky, ten EGR bych ešte bral) a cez výfukové splodiny bych bral ešte kat. a DPF. Na tu klapku bych predsa skôr videl nejaký ten spray, lebo akosi nechápem ako by sa tam olej resp. palivo dostali (to by už bol dost prů). Čo sa lopatiek turba týka dosť pochybujem že EGR by im pustil taký "frische luft" aby ich to vypulírovalo, ešte k tomu na voľnobeh (ako píšeš hore) keď turbo spravidla "stojí" resp. sa pomaličky točí.

Myslím že už sme dosť ošľahaní reklamami aby sme ich brali s určitou rezervou.

Inak ja používam do oleja ProTec (Nemecko) a do nafty klasiku "národní zlato" VIF a občas nejaký ten fuel cleaner.

2015-02-08 22:05:45

mash4077: přesně tak. ten egr možná trochu ano ( když není zaslepenej) že propustí spaliny zpět do sání. Jinak bez aditiv a přísad do olejů ani ránu tolik našim pumpařům nevěřím ale tenhle obrázek v reklamě už je na mně moc

2015-02-08 22:22:18

kubajsz: ono tí pumpári sú v tom tak trochu nevinne, kým neustane nápor 2ZEUL = zemědělské+zelené lobby a ďalej sa budú dotovať tie bio do palív (myslím že novela EN590/nafta v tejto dobe by viedla ešte k horšiemu) tak nám ostáva len "vifovat".

Je smutné že národ nemá pomaly čo do huby a všade sa pestuje biobordel, lebo to sype.

2015-02-08 22:37:21

mash4077: to je tak když chce každý zbohatnout za jakoukoli cenu

2015-02-08 22:42:54

michalsdi: v prípade že by ten "vynález zkázy" zlyhal, tak vyskúšaj Valvoline Maxlife Diesel System Cleaner (pre motory s vysokým nájazdom km). Dal som to len tak z prče do služobnej Avie a?...fakt neveril som. Proste po 10km jazdy fakt ten motor stíchol (nemyslím tým že skapal ) takže niečo pozitívne sa udialo.

edit: ! toto je do nafty ! 1lahva fakt stačí na 70lt.

2015-02-09 00:20:38

Díky za radu,to bych mohl vyzkoušet,jinak motor je v dobrý kondici,olej nebere a v pohodě 200 pořád jede. Známej na tomhle motoru natočil 1 400 000 km a pak se auto rozpadlo,ale ten motor běhá v jiným autě dál . :)

2015-02-09 20:26:35

michalsdi: no jo, staré dobré motory, už môžme len spomínať.

2015-02-10 10:40:20

Tyhle motory mám rád 5 válců,řadový čerpadlo Bosch a žádný problém.Když je potřeba jede jak kat. Průměr je 7.5l/100 km,ale umí i kolem 10

2015-02-10 13:16:06

Viděl jsem jednou na vlastní oči dekarbonizaci motoru v servisu Auto Hofmann na Průmyslové ulici. Spousta hadiček,nádobek a srčiček. S výměnou oleje to tenkrát stálo majitele BMW skoro 5000kč. Nic se nezměnilo a po reklamaci se rozebíral motor. Karbon byl všude a nebylo znát že by ho něco narušilo. Věřím na dlouhodobé přidávání aditiv jak do nafty i benzinu. Je pravda že známému propouštěl vstřikovač u dvoulitra Octavia I a po použití čističe vstřikovačů od SONAX se motor srovnal a vstřik funguje jak má.

2015-02-10 14:54:40

Někdo říká že to pomáhá a někdo zase že ne. spíš bych potřeboval vyčistit sání. Od EGR ventilu dál. Klapku s egr ventilem sem mel venku a vyčistil sem to ale na sundání sání neni čas. Cleaner od winns vůbec nepomohl

2015-02-10 15:07:21

Já osobně jsem EGR zaslepil a je klid.


Odpovědět

1  2