Fórum - Téma


dotaz na skubani motoru S.FABIA 1,4 Mpi 8 ventil


Fórum Fabia I dotaz na skubani motoru S.FABIA 1,4 Mpi 8 ventil

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2002 Fabia I 6Y Hatchback 1.4

29 diskuzí

Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 8-ventil, 1,4 MPI.



2014-06-25 19:59:49

Ahoj chlapi

Nedavno jsem psal o problemu meho auta SKODA FABIA 1,4 Mpi osmi ventil, ze auto mi obcas skubne a jede tak na 3 -nebo 2 valce a nema vubec vykon. Vypnu motor a znova nastartuji a je vsechno v poradku a auto zase jede jak hodinky. Tato zavada se objevuje jednou za den. Vymenil jsem svicky, olej, zapalovaci listu a vycistil jsem skrtici klapku, prostrikal kontakty VDeckem a zavada se mi objevuje znova. CHci reknout ze jak je motor studeny tak startuje to v pohode ale jak se trochu zahreje tak jsou starty horsi , dele to musi tocit az to chyti a jede v pohode.Nevim zda mam vymenit cidlo teploty anebo snimac otacek ktery je na prevodovce. Take jsem objevil nejake cidlo na sacim potrubim pod skrtici klapkou ale nevim co to je za snimac a k cemu slouzi.Zavada se zacala objevovat asi pred mesicem jenom obcas a ted je to stale casteji. Auto ma najeto 130tis Km je v naprostem poradku. Prosim poradte mi , ani na WAGU nic nezjistili , jak to napojili tak masina slapala v pohode.

Dekuji za Vase rady

CENDA 18

2014-06-25 20:42:15

Zkusil bych čidlo teploty ,může se chovat jako dore,ale muže blbnout pak řidicí jednotka nemá hodnoty a muže to blbnout pří tom startování,co se týče vynecháni válcu,skus to napíchnou na vag, nepíšeš jak staré máš rozvody...,

2014-06-25 21:11:09

Ahoj chlapi

Rozvody jsem menil asi pred dvema mesicema ujeto na novych rozvodech je asi 10tis.-12tis.Km

Cenda 18

2014-08-16 17:12:06

cenek18: Ahoj,tak co,vyměnil si to čidlo?...ja mám fabii 1.4 mpi,44kw,motor Aze a chová se úplně stejně...také mám podezření na čidlo teploty,už jsem koupil i nové-kód 06A919501 ale buď je špatné,nebo není to pravé pro mojí fabii,i když by mělo...dal jsem ho tam a po ránu se mi podařilo nastartovat asi až na potřetí,tak šlo zase ven a dal jsem tam to staré a ranní studený start Ok.

2014-08-16 19:11:06

fabia14aze: Ahoj vymenil jsem na moji fabce skoro vsechno zapalovaci listu,svicky,cidlo teploty, vycistil jsem skrtici klapku, vymenil palivovy filtr,tlakovy spinac odvzdusneni nadrze, vycistil vahu vzduchu, snimac otacek na setrvacniku, vycistil snimac otacek na vackove hrideli, vycistil a zkontroloval vsechny konektory a spoje kabelu no a stale to delalo stejny problem, asi po 20 minutach nebo po ujeti 10km jak se motor zahral auto skublo a slo do nahradniho rezimu, musel jsem zastavit a znova nastartovat a potom bylo zase vse v poradku a na druhy den zase to same. Trapil jsem se stim cely mesic a nakonec to bylo v imobilizeru vymenil jsem baterku v klici prostrikal kontakty a ted auto jezdi jako za mlada ted jsem spokojeny.

2014-08-17 12:12:32

cenek18: že by za to mohl imobilizér?divný....já mám teď docela klid,dal jsem nový vlnovec a utěsnil spoje výfuku,....zajímalo by mě to čidlo teploty,pamatuješ si kde jsi ho kupoval,za kolik?

...máš fabii 44kw nebo 50?

2014-08-17 13:33:23

Cau je to opravdu divne,ze imobilizer staci dat baterky a hotovo.Ja mal pred fabii bavoraka a toto mi delala lambasonda.

2014-08-17 19:07:53

fabia14aze: Ahoj ja jsem tomu take neveril ze to muze delat imobilizer ale kdyz jsem zastavil pred obchodem a zamknul auto a po nejake dobe prisel a odemknul tak neslo nastartovat jenom tocil motor a nic, pockal jsem asi 10 min. a potom bez problemu nastartovalo , jak jsem psal tak za jizdy take zniceho nic vypnul motor a jak jsem znova nastartoval tak to bylo vse v poradku. No a jak jsem to napichnul na Wag tak mi to napsalo ze mam spatny klic, tak jsem sel po imobilizeru v klici a ted mam pokoj. Take je mi to zahadou elektrice moc nerozumim jsem totiz karosar. Jinak k cene toho teplotniho cidla ti moc nereknu protoze ja ziju v Anglii a kupoval jsem ho pres zdejsi internetovy obchod bylo ale podstatne drazsi nez v Cesku tady jso nahr. dily o moc drazsi. Jinak ja mam Fabku 1,4Mpi 44KW rok vyroby 2004 a jsem s ni maximalne spokojeny ale do budoucna bych chtel Fabku v nafte anebo Oktavku v nafte. Jinak moje Fabka ma uz najeto 180tis km a neni problem olej nebere a jezdi fajn. Jsem rad ze si muzu s nekym aspon pokeca na tomto foru .

Dik ahoj vsichni

2014-08-17 21:21:45

cenek18: tady se to čidlo teploty dá sehnat od 70,-Kč (made in China) do cca 800,-...zkusím koupit nejakej střed do cca 200,-Kč,namontuju ho a uvidím,maximálně ho vrátím,....až budeš mít někdy čas,nemohl by ses podívat co máš na tom čidle napsané (vyndat jde snadno)...mělo by tam být kód 06A919501A EH2 140max...a další čísla...moc by mi to pomohlo,zkusil bych sehnat to samé jako máš ty.....jak jsem už psal,už jsem jedno koupil a oproti tomu původnímu se liší ve dvou číslech (asi udávají odpor,nebo nevím) a je problém nastartovat...

2014-08-18 14:59:54

fabia14aze: Ahoj dival jsem se na cislo na teplotnim cidle a mam uplne stejne cislo a auto startuje v poradku at je studene nebo teple tak nevim v cem by byl problem , jinak tady to cidlo stalo 9 liber coz je asi 300Kc. Jeste je tam oznaceni audi ale to by nemel byt problem. A zkusil jsi vycistit klapku vzduchu ja ji cistil .Ale jak jsem jiz psal tak se mi chyba objevovala v imobilizeru proste za jizdy mi imobilizer odpojil motor. Ja musel opet nastartovat , jinak auto bezelo v nahradnim rezimu netahlo a melo moc velkou spotrebu. Jeste budu muset sundat calouneni ze dveri a prohlednout centralni zamykani a el. stahovani oken , protoze jak chci spustit okna tak mi se stahou svetla anebo nekdy nejdou stahnout vubec musim ze vnitr zamknout a znova odemknout central , potom el. stahovani oken funguje normalne. Zkusim to prostrikat kontakt sprejem a vycisti , Jinak je auto v poradku.

Ahoj Cenek

2014-08-18 17:11:07

cenek18: jo to hlavní číslo máme stejné (06A919501A),ale asi se budou lišit ty koncové dvojčíslí,...43-11 nebo 34-03...dneska mi psali z jedné firmy a když jim prý pošlu VIN tak mi pošlou přesně to čidlo pro můj motor,tak uvidím....jinak já bych chtěl ještě letos rozleštit přední světla..jsou zažloutlá...na to se da sehnat speciální sada na rozleštěni...a ještě bych chtel nalakovat nárazníky,jsou dost poškrábaný

2014-08-18 19:53:03

cenek18: IMMO Ti nemůže u fabie během jízdy hodit nouzák.... S tím klíčem to byla jen souhra náhod!

2014-08-18 21:11:49

fabia14aze: Na rozlesteni prednich svetlometu ti staci koupit vodni smirek cislo 1800 prelestit pod vodou a potom pouzit lestici pastu G3 , Syn to udelal a perfektni vysledek, svetla jako nova , prece samym zpusobem se zalestujou stekance na laku a kdyz to udela sikovny lakyrnik tak to neni ani poznat. A nemusis kupovat nejakou drahou soupravu.

Cenek18

2014-08-18 21:25:27

kfkelektronek: Nechci delat chytreho ale motor za jizdy normalne cuknul a uz auto nemelo vykon a jelo jako na 3 valce ale dalo se stim jet tak dlouho az jsem zastavil , vypnul motor a znova nastartoval potom bylo zase vsechno v poradku a i spotreba se upravila. Jak jsem to dal na WAG tak mi to napsalo ze mam vadny klicek , tak jsem zacal hledat u imobilizeru a zavada se ztratila. CHci jenom podotknout ze jsem vycistil vsechno co se dalo a vymenil rozvody,svicky , zapalovaci listu, cidlo teploty,ventil odvetravani nadrze , ani tady v servisu na nic neprisli , cely mesic jsem se stim trapil . Nakonec jsem klicek prostrikal kontakt sprejem prihnul kontakty a vymenil baterku a zavada se uz neobjevila. Jak jsem psal nechci delat chytrolina ale at mi nekdo vysvetli proc auto po 10 minutach jizdy zniceho nic skubne jede na 3 valce nema vykon a po novem nastartovani je opet vsechno v poradku. To se ojevovalo vzdy rano jak jsem jel do prace i potom jak jsem jel domu , Sem tam pred obchodem jak jsem otevrel auto tak neslo nastartova jeno tocilo a nic , jak jsem pockal asi 10minut a pohral si s klickem a dalkovym zamykanim tak to nastartovalo a bylo opet vse v poradku.

Ahoj Cenek a dekuji za vase nazory

2014-09-28 18:19:46

cenek18: ...tak už jsem se na to zažloutlý světlo nemohl koukat,vzal jsem šmilgr-1500- a pod mýdlovou vodou ručně brousil a brousil až ten žlutý povrch zmizel,cca 20 minut,2 šmilgry...světlo bylo krásně hladké ale po uschnutí matné,...tak jsem vzal wdéčko,hadr a světlo přeleštil...pak ještě trochu mot.oleje na hadr a znovu leštil...výsledek super,světlo čiré,skoro jak nové....příště se vrhnu i na to druhý a místo wd 40 zkusím tempo

2015-01-13 14:49:34

Ahoj,mám fabii 1,4 mpi 44kw,AZE.. asi 3x za půl roku,co mám fabii jsem při jízdě pozoroval jakýsi záškub,...co je zajímavé a fakt nechápu je že k tomu škubnutí,jako by to jelo 2 vteřiny na tři válce došlo vždy na skoro stejném místě a to při cestě do práce,kdy při jízdě z kopce pak jedu do mírného kopce...jinak svíčky,filtry mají tak 4000km,klapka čištěna sprejem....co zapalovací lišta?.... děkuji za nápady

2015-01-13 21:30:55

Ahoj skus vymenit gumičky na vstřikovačích stačí ty spodni zaškuby přestanou.._ jsou stvrdle ty spodni tesnici gumky kolem vstřikovaču dokonale netěsní a do motoru se velkem přisáva vzduch,měto taky blbnulo furt jsem nevěděl čím toje všecko přečišteny klapka vyměněna zapalovací lišta filtry svičky... po oprave se auto tak rozjelo ze by človek řekl, že pomalu trhá asfalt.... po zahřatí jsem auto ješte hodil WAGEM do zakladního nastavení a parada nemusím se starat až se přiblíží vyměna oleje a filtru.. tak hr nato..


Odpovědět