Fórum - Téma


EGR Ventil


Fórum Octavia I EGR Ventil

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2014-07-17 21:35:53

Zdravim chci vyčistit a zaslepit EGR ventil máte někdo podrobný návod co vyndat a a pak to zaslepit (čim....)

Díky

2014-07-17 22:03:19

Tak to zaslepení ti moc neradím, To šlo u starších motorů s mechanickým ovládáním. Tady u toho tvéhoi řídící jednotka pozná že nepropustil a hned uloží chybu. Vyčistit jde,pokud ale chodí elektricky. Je to normální elektromagnet. Vyndat,vyčistit otvory od karbonu a pak normálně na 12v zkusit jestli chodí až do krajních poloh.

2014-07-18 12:04:18

koukám že dle fota máš jedničkovou oktávku tam to neni problém normálně ho sundáš vyčistíš a zaslepíš já to zaslepoval za pomoci klingeritu a to jak u egru tak na vejfukovým potrubí

samozřejmě ho odpojíš a do hadičky nacpi patřičný šroub

tady sem našel náký fota

2014-07-18 21:51:26

p.s.: zaslepil jsme ho nahoře u toho ventilu ne tam dole jak máš foto (4) a jel jsme to projet a jel jsme do kopce na 3 a najednout to samo začalo zrychlovat tak jsme vyšláp spojku a motr se vytoči na 4000 otáček tak jsme to chnet chcípl a motor schasl tak jsme ten plíšek vyndal a ted to nemužu nastartovat

(skoušel jsme zkopce rozjet a dát tam rychlost aby se převalil motor a nic se neděje)

Čím to muže být :((((((

2014-07-19 07:00:36

martinus30: zapojils hadice nesaje to někde vzduch ? co ta chcípací klapka je zapojená nezůstává viset?? pokud by zůstala zavřená nenatočíš to

k tomu startu po otočení klíčku problikne žhavení?

ještě mi napadlo jestli ti neodešlo turbo a motor přes něj nezačal brát olej to pak de motor taky nekontrolovaně do otáček a musí se rychle reagovat a chcípnout to přes kvalt abys neoddělal motor

2014-07-19 08:33:33

p.s.: když vemu za starter klíčkem tak kontrolky probliknou a když se to vychnalo do otáček tak jsme to okamžite chcípl

Turbo muže být třeba v pičí protože jsme na nej měl najezdit 60000km ale to ještě nemám ale to by se auto normálně nastartovalo ??

2014-07-20 21:30:57

Promiň,jsem trubka,já si to spletl a myslel že máš Fabku. Tady je ten ventil mechanický ale ta řídící jednotka je mrcha,bude podle mého to zaslepení také registrovat. Tobě se nezatočí motor? Nebo starter točí a nechytá to? Z kopce to radši nepouštěj nebo ti to přeskočí na rozvodech. Někdy zůstane zaseklá uzavírací klapka sání(zanesená). Taky mrkni na hadičky,jak jsou zapojený,jestli jste něco nepřehodili.


Odpovědět