Fórum - Téma


eko diesel


Fórum Octavia I eko diesel

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2  3

2014-11-07 09:53:20

mash4077: že mluviš o Avii to je to samy jako my měly v práci Tatru 148 ta jezdila snat i na mazut. Ty oleje jsme takovali přimo ze sudu a v zimně se do toho přidavalo trochu benzinu aby to lepši chytalo. No a když bylo více jak -20°C a náhodou nechtěla chytnout tak se použilo tochu eteru a hned blafkala jako hodnej ropaček

2014-11-07 10:03:46

mjr.maisner: presne tak, na vojne som mal 148 valníka a niekde tuším na spolujazdcových dverách bola aj pomerová tabuľka čo všetko môže vícepalivový vůz papať a s eterom sme si užili svoje, hlavne pri uloženkách (PV3S)

2014-12-07 21:32:37

čus draci

mám 1,9 -81kw a dávám jen klasiku,jelikož mě odradili spolupracovníci co dělají se strojema a dávají to tam....prej se časem sere celý palivový systém a to tak že se zanáší ,a s kombinací s normální naftou ještě horší.....jinak tomu říkají friťák :D takže kdo má nějakou zkušenost ,sem sní..budu jen rád....já osobně na dopuručení mechanika dávám ještě aditivum a to do normální nafty...čus mrca

2014-12-09 00:32:34

Já osobně taky jen naftu,pro test jsem nalil 100 % bionaftu do mercedesu -má řadový čerpadlo Bosch tudíž nesmrtelný a poznatek byl ten,že to hůř jelo,smrdělo to jak prase a z víčka nádrže se mi začala loupat barva,tak rozhodně tam takový hnus dávat nebudu i kdyby to stálo 20 kč,nehledě na to že to žere přepadový hadičky.

2014-12-09 09:49:50

Já taky jen 100% naftu pač cokoliv jineho by mi zničilo Common Rail (3 generace - čerpadlo a trysky = ale 70tis.kč) tak z bezpečostnich duvodu raději nafta než nějaky experiment a i mechanici tvrdi že pro CR je nejlepši klasicka nafta

2014-12-09 19:43:41

Do nových systémů určirě jen naftu,jinak se malá úspora může pěkně prodražit.

2014-12-09 20:01:16

michalsdi: No,ona nafta tady v tý banánový republice stojí pěkně za ho a ještě tam lejt tyhle bios... Spíš do normální nafty ještě nějaký aditiva aby to trochu připomínalo to co maj třeba v Německu.

2014-12-09 20:23:03

drak: máš 100% pravdu

chlapi prestante už blázniť s tou bionaftou veď aj v "obyčajnej" nafte je 7% biobordelu, (snad len okrem Maxx motion-u a Optimal-u) což je aj tak dosť. Už aj do starých tatier a avií bio prestali tankovať, lebo nemali výkon a svinilo to trysky.

2014-12-10 00:41:31

Naprostý souhlas,nemá to žádný smysl. Vzhledem ke spotřebě např. Octavii je zbytečný tam lít takový sajrajt.

2014-12-10 09:50:38

michalsdi: Mám známého co na bio jezdil s Octavií I 1.9TDi 81kW a netankoval nic jiného. Auto mělo menší výkon a po dvou letech (kilometry nevim) se jakoby zalepilo čerpadlo takovým divným šlemem a vstřiky taky. Čerpadlo rozebrali v opravně BOSCH a hned se ptali jestli nejezdí jen na bionaftu. Po opravě už jezdil jen na normální naftu a koukal jak to pěkně jede, nižší spotřeba. Auto měl ještě pět let bez problémů. Ono šetřit neznamená vždy ušetřit.

2014-12-11 09:16:53

Já jezdila na BIO se starou Corsou a musím říct, že vše ok. Přišlo mi, že je trošku línější. Ale občas jsem to projela klasickou naftou (pro jistotu). Jinak je to fajn vzhledem k těm cenám :) Ale teď to jde stejnak dolů ty ceny :)) huráá

2014-12-11 12:17:22

supermanka19: Čím starší auto, tím méně problémů s tímto ale stejně je to o štěstí jednotlivce. Tím že auto občas jezdí na čistou naftu mu trochu pomůžeš.

2014-12-11 13:28:32

Zašlemované čerpadlo je vcelku častý problém i u lidí který čepujou klasickou naftu. Záleží hodně na kvalitě palivového filtru a taky jak dlouho necháte naftu ležet v nádrži a v neposlední řadě záleží na čerpačce co vám pustí do stojanu. Jezdím občas na EKO od ONO a není žádný problém. Vzhledem k tomu že projezdím hodně Km a nafta mi v nádrži neleží dlouho. EKO diesel má problém s tím, že se rostliný olej vykondenzuje. Je dobré použít účinná adetiva. Pro 1.9 Tdi 66 kw no problém.

2014-12-11 17:07:30

forklok: Ono to vypadalo jak lepidlo těsně před zaschnutím,to normální nafta neudělá. Hned to ti chlapi věděli a tak soudím že to neviděli poprvé. Jasně že záleží jak dlouho nafta leží v nádrži,to je pravda. Proto je mi divné že ta ,,premiová" drahá paliva co se tankují opravdu málo a již u pump dlouho leží v tancích ,mohou někomu zvýšit výkon. Zaváží se opravdu málo.

2014-12-11 18:53:03

drak: jde s tebou jen souhlasít. já jezdil často ne Německou naftu a rozdil jako vepřovy i spotřeba byla jinde přibližně o 1 litr nišši než u naši nafty a to je je rozdil celkem podstatnej a i motor jako by lepe tahl.

2014-12-11 19:07:53

mjr.maisner: Je zvláštní že i benzin mají lepší. Němec si doma do nádrže holt nena. EUrooil pumpy se vytahujou že mají paliva bez biosložek,je to možné? Docela by mne to zajímalo ale v dosahu žádnou jejich čerpačku nemám a tak Benzina a aditiva.

 Zdenda
Zdeněk
2014-12-11 19:47:12

drak: ten eurooil nedavno někde vyhrál v nějakém testu čerpacích stanic (nevím přesně v čem) ale Shell dopadla nejhůř

2014-12-11 19:49:50

drak: v jednom teste je to (vlastník siete EuroOil je Čepro a.s.) vysvetlené tak, že ako rafinérka dodávajú aj směsnú (bio) naftu, takže v celkovom objeme dodržujú tie ekonezmysly a teda Optimal diesel môžu predávať bez biozložky. Čo viem, tak najbližšie k Roudnici by mala byť v Hněvicích/Štětí. V Ústí n. L. sú 3x ale sú pomerne drahší ako tie Benziny, čo preberáme v pokeci.

A čo sa týka tých prémiových náft, tak stačí pozrieť pár testov a v ČR ani v SR nijak zvlášť neoslnili.

2014-12-11 19:50:29

.

2014-12-12 08:25:33

Zdenda: Ty doby kdy Shell byl záruka kvality již neplatí. Přestal jsem na něj jezdit asi tak před třema rokama co jsem natankoval a auto cukalo,nic moc netáhlo. Zkoušel jsem i W-Power,Racing i Nitro plus ale i když mám upravenou jednotku motoru,žádný rozdíl aby to prokazatelně líp jelo jsem nepozoroval. Pak jsem se různě ptal a dozvěděl jsem se že pokud je na tyhle ,,prémiový" paliva malá výtoč, vylepšovací složky se oddělují a v podstatě to moc nefunguje. Jsou na to prý spec nádrže s výřením aby nedocházelo k oddělování. Která pumpa to asi má? Nehledě na to že většinovým vlastníkem Shellu jsou fráterníci z Vatikánu a ti lidstvu nikdy nic dobrého nepřinesli. Mě to docela vadí že ta naše paliva jsou horší než jinde,vzhledem ke kupní síle občana je to drahý jak sviňa. MASH4077: Euro-oil je dražší ale já bych to zkusil jak to jede bez toho kečupu. Jinak jsem četl že již při výrobě těchto ,,ekologických" přísad vznikají jedy co se musí likvidovat a při spalování v motorech to má také horší výsledky pro ovzduší, tak že spíš zase něčí kšeft.


Odpovědět

1  2  3