Fórum - Téma


Evropská komise chce snížit interval technické kon


Fórum Pokec všeobecný Evropská komise chce snížit interval technické kon




2013-02-21 19:48:45

Začínám si myslet, že jeden z euro komisařů také konečně dostal nějaký dobrý nápad. Jistý pan Kallas, který má na v evropské komisi na starosti dopravu, přišel s návrhem povinné technické prohlídky, kterou by musela auta starší sedmi let podstoupit každý rok.

Taková pravidla se mě osobně docela zamlouvají, protože je statisticky dokázáno, že většinu nehod nezpůsobí špičková a drahá sportovní auta, nýbrž staré polorozpadlé stroje, které už dostávají technickou patrně pouze za velký příplatek, jinak si to nedokáži vysvětlit. Také se autům ve viditelně špatném stavu snažíte na silnicích vyhýbat? Brzy už možná nebude třeba. Podle vize Siima Kallase by nová auta musela na technickou pouze jednou za čtyři roky, později za dva roky a nakonec každý rok. Celkem rozumný návrh nebo ne? V návrhu je také psáno, že automobil, s kterým by jste za čtyři roky ujeli více než 160 tisíc km, by musel na každoroční prohlídku také.

EU chce do tří let sjednotit systém technických kontrol ve všech členských státech a to už podle mě zas tak dobrý nápad není, protože jde jen o další stádium tvorby jednoho evropského superstátu, který v praxi ale nikdy nemůže fungovat.

Navíc už nyní se objevili první odpůrci a ne ledajací. Proti návrhu se staví neměcký ADAC a Auto Club Europa – ACE.

zdroj: ifaster.tiscali.cz/

yaris  
Jarda
2013-02-21 20:35:56

Tak pokud na tom nebudou rejžovat tak v tom nevidím problém....ale jak znam náš stát jde jen o prachy

2013-02-22 07:30:35

Další důkaz, že pohlaváři v EU nemají nic pořádného na práci a vymýšlejí kraviny, jak dostat další peníze z lidí. Ať koukám jak chci, technický stav v příčinách dopravních nehod na prvních místech nefiguruje.

Za mě další buzerace!

2013-02-22 10:22:57

Další blbost, já mám 5 aut starších 7 let, nějaké motorky, tak to abych celou dovolenou vyčerpal k ježdění na TK. Navíc mnohá auta staršího data výroby jsou v lepším stavu, než omlácené a ojeté firemní Fabie, Focusy apod.


Odpovědět