Fórum - Téma


Fabia 1,4 mpi


Fórum O vozech našich členů Fabia 1,4 mpi



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9

2014-09-30 08:01:14

mape: To je dobrej nápad. Já mám taky na Octávce vzadu čidla tak 10 let a je to super. Jen se musí vybrat dobrá značka aby se to nes. Já tenkrát vybral original Škoda a žádná závada. Dopředu by to taky šlo dát. Jen nová auta s kontrolou prasklých žárovek to maj blbý,tam se musej montovat čidla která mají řídící jednotky, jinak to nefunguje.

2014-09-30 08:05:46

alll: Je to určitě v přívodu benzinu? Jestli jsem dobře četl je to 1,4MPi Fabia I. Tam to mohou být i svíčky a nebo lišta. Co diagnostika? Jako ,,traktor" to jako že má nepravidelnej chod?

2014-09-30 21:56:54

Urcite je to v přívodu paliva některe vstřiky vynechavají pravidelně, kolega se ktery pracuji ma stejny typ fabie a vsřiky 2x už menil od novoty poprvé pry v 90.000 km a podruhé ve 150 000 km ja mam aktualně najeto nejakych 134 000 km a vstřiky blbnou delší dobu auto budu mít už 2roky zatim jsem měnil čerpadlo, palivak svičky a zapalovací lištu čišteni škrtící klapky při vyměně oleje vzduchovy filtr a naposled lambdu naposled mi diagnostika vyplivla vadnou lambdu koupil jsem novou kultura chodu motoru se zlepšila ve vyších otačkach to neškube, ale jak popojiždim na 2 rychlostni stupeň tak to poskakuje jak traktor na poli i na volnobech je poznat že nekterej vstřik nefunguje sem tam se mitor zatřepe v silenblocích vyrazněji když jde jen na 3valce neco podobne ho bylo na felicií 1.3 mpi když se vymenilo cele saní i ze vstřikovači škrtíci klapkou a řídící jednotkou říkal tchán ě to auto prej dostalo druhej dech puvodni svstřikovače jsem schoval a tedkom jsem je podle nejakeho navodu promeřil tak jsem zjistil jeden uplně vadny vstřik kvuli kteremu to auto i v zimě špatně startovalo... fabkasice jezdí, ale má příšernou spotřebu paliva až 12 l na 100 km

2014-10-01 22:43:02

Drak Jen k tem čidlům

koupil jsem nejakou no name sadu protože už mi to štvalo a takhle se přece jen parkuje na stísněných místech po praze pohodlněji. Je to nezávislý na autoinstalaci a funguje to celkem dobře.

Jinak k těm problémům toho motoru

může toho být spoustu. vstřikovače se dají vyzkoušet. Vyndat, vložit pod ně nejakou nádobu a zastartovat a hned je vidět kolik který nastříká. nebo jeden po druhém při natlakovaném palivovém systemu .Neměl by nijak výrazně kapat(jednu až dve kapky za minutu) a musí dobře reagovat na otevření a zavření. Myslím že pokud se jezdí na kombinaci e85 a natural bude ten ethanol tahat bordel z toho benzínu a přicpávat filtr paliva. Ty vstřikovače až tak zase moc nezlobí i když se to taky děje. nedavno jsem řešil taky škytající motor a začali jsme odpojovat nejprve kabely ke svíčkam a zjistili že to dělá jeden válec . svíčka byla ale v pohodě a i po prohození byl problém stále na jednom a tom samem válci. Pak jsme zkusili odpojovat vstřikovače a u toho samého válce po odpojení vstřiku šel motor stále špatně. Bylo jasny že je to on. rozebrání a výměna to vyřešila a jezdí to dál. Bylo tu na mě na foru jednou útočeno že při odpojení vstřikovače se propálí píst. Nevím ale nikdy jsem o tomhle neslyšel a tak tuto praktiku normálně používam dál porád a nikdy se mi nic takového nestalo.Taky bych možná přešel ventily jestli nějakej hydroštel sedělá neplechu a nenechává pootevřeno i když je to málo pravděpodobné.Paku už jedině kabeláž ke vstřikovačům. Pod baterkou v tom husím krku to umí pekně potrápit.

alll:

a ještě pokud ti to škube ve volnoběhu nemusí to být vstřikovač ale může to být i spatná škrticí klapka. Zakmitává se protože má vadný snímač polohy a nemůže se ustálit na jedné poloze. Chce to všechno vyzkoušet. Diagnostikou to prohnat na měřených hodnotách a ono se něco ukáže

2014-10-02 08:18:46

mape: Proč by se měl propálit válec? To nechápu a je to úplná hovadina. U Felicií 1,3MPi stříkali vždy dva vstřikovače najednou a jeden nepálil. Na spotřebě to nebylo znát a propálené válce jsem neviděl.

2014-10-02 21:59:24

No já to taky slyším prvně ale reakce na muj příspěvek v jiném foru byl jiného názoru.

http://www.skoda-club.net...ubani-motoru-11375?kols=2

druhá strana.

2014-10-02 23:05:50

Jinak takhle dopadla moje spona na výfuku . Chystám se odstranit prostřední tlumič a nahradit ho bud rezonátorem nebo jen trubkou.

2014-10-03 07:48:41

mape: Tak takový jsem už taky viděl a jé zvláštní že trubky jsou většinou ještě v pohodě. Já při jakékoli práci na výfuku používám keramickou pastu WUTRH a mažu s tím i šrouby. Myslím že ty spony takhle dopadnou protože jsou dvouvrstvé a když úplně netěsní tak ty agresivní sračky z katalyzátoru (které všichni dýcháme) je rozežerou. Jinak četl jsem ten příspěvek. Vstřikovač jsem zkoušel demontovaný a cvakal,tak že bez proudu se zavře. Pokud zůstává otevřený i po odpojení je vadný. Měnil jsem i vstřikovače co protékali tak že benzinem přibíval olej,bůh ví jak dlouho s tím jezdili a písty? Žádný propálený. U nafty asi jo,ta hoří pomalu,jiný tlaky a tam jsem propálený písty viděl ale tady nukdy. Možná se spletl. Já zase chlapovi prodal škrtící klapku na Octavii 74kW podotýkám že odskoušenou. Když si jí bral tak vše věděl o nastavení a výměně. Najednou mi píše že klapka je vadná,nelze nastavit. Ptám se jak to dělají a najednou se zjistilo že on i ten ,,mechanik" umí a napímaj lanko, jako dijagnostiku maj jen čtečku chyb. Klapku zničili a teď mi vyhrožuje. Někdy je to těžké.

2014-10-06 23:10:44

drak: Tyjo tak tahle je dokonce třívrstvá. Koukal jsem jak blázen. Já používám taky tu keramickou pastu a když tu sponu nebo cokoli u výfuku montuju tak stříkám měděným sprejem. Jde to pak dobře rozebírat i po několika měsících i letech.

Dneska mi zazlobila elektrika a tak už asi přijde ke slovu ten jiný svazek do motoru co už tu světím asi půl roku a ne a ne mít čas ho upravit pro plyn abych ho tam dal.

2014-10-07 05:48:54

mape: Jo, tak ho tam asi budeš muset dát. Já teda měděnou pastu jen na brzdy a mám ještě mazadlo na brzdy na 1400st. můžu vyzkoušet. Některý lidi ale montujou výfuky co nevydrží ani dva roky. Když je udělanej blbě poslední vývod, tak se tam hromadí ty kyseliny z katu a prožere se to strašně rychle, momentální radost z nízké ceny pak po roce a půl přejde ve strach kdy a kde to upadne. Ono také pokud auto jezdí jen krátké cesty, výfuk se neprohřeje a nevyschne odejde o dost rychleji.

2014-10-15 22:26:25

Tak jsem ji trochu pohonil na dálnici. Prakticky celou nádrž jsem vyjel po dálnicícch. plyn "on/off" žádný usporný ježdění

Rychlost se pohybovala kolem 160 když to šlo,samozrejmě do kopců to klesá ale vzhledem k tomu že byla prázdná tak zase ne až tolik. spotřeba byla na 11 litrech což mi přijde solidní na to jak jsem to honil.

2014-10-16 09:58:04

mape: Myslím že můžeš být spokojený a auto jede pěkně. Jo, holt když se o to někdo stará...

2014-10-16 11:02:14

No draku tady to není moc o starání se ale spíše o zmrtvýchvstání To auto bylo hrozná katastrofa. Skoro si někdy myslím že nená smysl takové auto dávat do porádku s takovýma investicema. Ale já to neplatil a ted si ho mohu za dobrou cenu odkoupit ve stavu který je hodně v pohodě.

2014-10-16 19:11:04

Mape: Tak nemudruj a kupuj. O voze víš všechno a nic tě nepřekvapí. SUPER.

2014-10-25 22:33:45

Tak jsem auto odkoupil za ůčetní zustatkovou symbolickou hodnotu 10000Kč včetně sady zimních kol a střešního boxu

Myslím že hodně dobrá koupě.

A hned se mi povedlo nabrat zajíce nebo něco takovýho a urazilo mi to nálitek na šroub na chladiči a jak jinak než díra.Jsem to zalepil isolačkou a dokulhal s tím domů .Nejvíc jsem mel strach abych to neuvařil protože tem motor má hlavu loni dělanou a tak by mi to dost štvalo.

K mému překvapení jsem na vrakovištích moc použitelných chladičů nepotkal a čínu za pár korun se mi kupovat nechtělo protože zkušenosti co slyším jsou dost špatné. Koupi jsem nový valeo

Když jsem to opravoval tak jsem zjistil že chladič na teto straně držel jen na jednom šroubu. ten druhý se tam dává špatně a je lepší sundat nárazník. Zjevně se to někomu nechtělo a tak tam dal jen jeden

Jsem presvedčený že kdyby tam byli oba tak to neuletí a vydrží to. No nic zase zkušenost no. Ale zase příjemné překvapení po sundání nárazníku je pod nárazníkem auto celkem v poho a dokonce žádné známky po deformacích.

auto tak zjevně dostalo nejvíce ran z boků.

Plasty jsou sice trochu pochroumané ale při troše fantazie a doplnění o pár šroubů se to nechalo dát dopořádku celkem dobře.

2014-10-26 07:59:48

mape: Tak blahopřeju. Chladič to je věc která se nemění každý den a ani Valeo zas tak extrémě drahý není. No a máš auto, super.

2014-11-17 21:01:19

Přezul jsem konečně na zimní a konečně po dvou letech na široké. Na těch úzkejch se to stejně nechovalo dobře a navic to vypadalo jako tramvaj. Zkoušel jsem dát silnější podložky a je to super. Asi do nich půjdu. Vzhledem k vypérování mého auta směrem nahoru se ani nebojím že by kola drhly o blatníky

2014-12-10 23:06:27

Tak příprava před zimou a po výměně chladiče kdy jsem dal jen vodu abych to vyzkoušel jestli je to v poho jsem dal poprvé fridex a hned se ukázala načatá hadice . Takže nová hadice a je zase pokoj. A jak říká jeden muj kamarad mechanik Nová hadice za 400 a cena auta se zvedne o 5 korun

2014-12-11 07:01:48

mape: To vypadá dobře.

2014-12-11 11:01:38

mape: tak auto opraveno 1x vadny vstřikovač a stvrdle gumicky na ostatních vstřikovačích_vymeněny, auto jede bezvadně, preventivně přecistená skrtící klapka a lambdasonda šla na reklamaci po reklamaci nova namontovaná auto jezdí plynule bez problem. vagem udělano zakladní nastavení


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 9