Fórum - Téma


Fabia 1,4 mpi


Fórum O vozech našich členů Fabia 1,4 mpi



1 ......... 5  6  7  8  9

2016-01-04 22:49:15

Tak mě zase ta moje herka trestá. Nalil jsem fridex a asi po 150ti kilometrech opet ztráta fridexu z nádobky ,opet výpadky lpg a z vyrovnávací nádobky zápach plynu. Opet se ozval reduktor. Už jen to že nešel seřídit tlak plynu a když už jsem se snažil byl jsem s tím štelovavím šroubem nadoraz a porád bylo málo.

Takže objednán nový reduktor a uvidíme. No ale zase po 150 ti tisících je to docela dobrý. Znám lidi co řeší reduktor daleko dříve.

Taky už mám vše na výměnu rozvodového řetízku a chci dát ješte ty druhé silentbloky na přední nápravu taky nové. Pak ješte zadní destičky a auto bude zase ok.

2016-01-10 00:27:23

Tak mám novej reduktor a nejen že se neztrácí kapalina ale už to zase normálně jede. Taky jsem pri té příležitosti vyměnil těsnění pod víkem ventilu.Měl jsem motor celej poblitej.Prito to tesnění bylo origo skoda a dávalo se pří opravě hlavy. Taky jsem k tomu přidal brzdové destičky dozadu.Kotouče dám taky nejsou nic moc...Vrzající sedačku řidiče která mě štvala jsem taky opravil.Byla rozlámaná a musela se povařit. Dneska jsem dělal velkou očistu.Dělám ji tak jednou za rok .Přecejen i když je to auto na práci nemusí bejt jako hnojník. Při sejmutí středového panelu které jsem musel udělat protože mi tam jednou napadali věci

Jsem zjistil příčinu pružící páky ruční brzdy.Je vyrtžená z karoserie. Proto mi to nešlo pořádně nikdy seřídit a furt to pružilo.

V pondělí to rozeberu a budu muset povařit. Taky jsem koupil nové silentbloky na přední ramena tentokrát ty zadní a pořídil jsem plný tak by mohly byt už na věky.

Protože furt jen opravuju tak jsem si dopřál trochu radosti a pořídil jsem do obou predních sedadel odkládací schránku.

JInak se zmíním že budou u mě k mání podložky pod kola 15 mm u se šroubama. Už jsem nechal děla širší a sice 25 mm tak kdo by mel o ty moje staré zájem určitě se domluvíme. Jsou vyzkoušené a žádný problém není.

Pár fotek pro zasmání.....

2016-01-10 17:01:16

mape: Ty máš 1,4 MPi s kotoučeme vzadu? Ty silentbloky maj kovovej prsten? Zajímalo by mne jestli zarostou do oka nápravy. Ty tvoje podložky by šli i na Octavii I tak napiš cenu a já se poptám.

2016-01-10 22:17:40

drak: No mám kotouče i vzadu. Mel jsem ty bubny špatný ... shnilý štíty prasata tekly pružiny popraskaný a zbytek každá jiná.....Navíc byly v háji silentbloky na nápravnici tak jsem koupil na vrakáči celou nápravu s kotoučovkama ,pekně jsem ji upravil zrepasoval a dal na auto.A velká spokojenost. Na stk se divil ale ríkal že to moc neřeší hlavně když to brzdí a vše funguje.

Ty silentbloky mají prsten z něčeho lehkýho. pochází z audi a2 a byli mi doporučený jedním mechanikem co už je cpe prej všude a spokojenost. Dokonce je vedou v sortimentu skodadíly plzen kde jsem je také koupil.Podle mě ale ty origo jsou taky s kovovým prstencem.V autodílech jsem je jednou viděl když si je tam někdo kupoval a já je pritom okouknul.

No každopádně je tam zítra budu dávat tak poreferuju.

Podložky standartní cena jedna za 300 tj 1200,- plus šrouby jeden za 40 tj 800. takže celkem za 2000,- Ty šrouby jsou chrom nebo nějakej nerez protože jsou i po dvou zimách porád pekně blejskavý. A snažím se utahovat pokud to jde na moment cca 130 Nm tak nejsou nijak porthaný.

Jinak dneska cesta Plzen Praha a auto jsem nepoznával. Nove reduktor neskutečně pomohl. Jelo to suprově.Ještě asi budu trochu laborovat s tím vzduchovým filtrem.Už mi ten hříbek nebaví furt vymejvat. Asi zkusím dát zpet airbox a udělat pořádnej přívod vzduchu .Ta trubička co je tam origo mi přijde maninká.Jen mám dilema jak to udělat protože na benzin to jede lím s klasickým filtrem a na plyn to jede líp s tím hříbkem.Nějakej kompromis budu muset vymudrovat.

Ten starej reduktor jsem rozebral a problem byl na svetě. Výměníček co ohřívá plyn propouští už při malém tlaku takže tot duvod smradu plynu z vyrovnávačky a membrána regulátoru totálně ztvrdná takže regulace tlaku nemohla fungovat . Navíc plný černýho šlemu.

2016-01-11 09:30:37

mape: Na podložky se optám a dám vědět. Origo silentbloky jsou v silonu, tyhle jsou zajímavé.

2016-01-11 10:16:12

Tiež som na tie silenty pokukoval na skoda-dily, tak uvidím aké referencie Mape prinesie

2016-01-11 22:05:45

Koukám že mě tu máte tak trochu za pokusnýho králíka...

No silentbloky jsem dneska vyměnil. Strašná práce.Musel jsem vyndat z auta ty hliníkový kusy ven a udělat to mimo auto protože jsem tam nemohl nic narvat jak je to tam umístěný. Ale jak to bylo venku tak to šlo dobře. Udělal jsem si takovou velkou podložku na zalisování. Vylisování bylo hračkou. stačilo je vyklepat gumovou paličkou. A jak říkal drak byli opravdu silonové. Já viděl ale kovové a ješte jsem se hrozil jak jsou těžký.

Po namontování těch plnejch zkušební jízda a dojmy výborné. Z auta které nebylo nijak špatné ohledně reakce na řízení se stala motorka. Už to není taková ta žvejkací reakce ale okamžitý manévr.Až nezvykle cilivé.Ale líbí se mi to.Takže doporučuju.

Kromě toho jsemnašel dost vybouchaný gumy stabilizátoru tak to ještě udělám .Pak ještě budu muset někam na geometrii.

Jinak kromě tohoto jsem ještě řešil v interiéru tu utrženou brzdu.Musel jsem rozházet celou podlahu abych to mohl dobře svařit. Podle slov jednoho mechanika s tímhle problémem jezdí většina fábii.

To byla lepší práce ale zase se toho muselo moc rozebrat.Ale je to hotový,ručka už je zase pekně zalezlá v tom kastlíku a nepruží při zatažení.

A jak tak prohlížím auto tak jsem zjistil utržený oba silentbloky motoru a převodovky. Jediná reakční vzpěra dole je zdravá.

Až se to všechno opraví tak doufám že bude zase chvíli klid.

dám pár fotek pro zasmání až je stahnu.

2016-01-11 22:18:34

mape: Naopak Peťo, ja osobne si Ťa vážim

Čakal som len preto, lebo cca pred 2mi rokmi som chcel dať tiež plné ale v robote ma odrádzali - "budeš to mať tvrdé, bude to poskakovať, odchádzať tyčky..."

A v boji s tými ďaľšími silentmi Ti držím palec

2016-01-11 22:32:25

mash4077: No já si myslím že tvrdost auta rozhodně nebude záviset na silentblocích.Ty přední tvrdé jsou a ty zadní jsou pružné spíše do stran.Proto mi prijde ta reakce na volant lepší.Já je teda měl porthaný tak to možná byla změna tak jako tak. Jinak nijak zvlášt tvrdé mi to nepřijde. A tyčky stabilizátoru.... to je u fábie přece taková legenda. To se mění skoro s olejem

Jinak dík za přání.Já už doufám žádné nikdy měnit nebudu až dám vše nové.

2016-01-11 23:52:45

mape: Veď práve, tie zadné sú trochu excentrické tak tá "hmota" tam stejne chodí. A na tyčky mám asi šťastie (musím zaklopať) ale je zas pravda že čo Ty odvezieš na 1raz tak ja vozím za mesiac

2016-01-14 23:14:06

Už mám nové podložky pod kola a už jsem je dal dozadu. Jen jsem zjistil že při tomto vysunutí kol už je docela vidět rozdíl rozchodu obou náprav. Zatímco zadní jsou zároven s kastlí tak přední už lehce vykukují.

Také jsem začal laborovat opet se vzduchovým filtrem a vrátil jsem do auta filtrbox protože na ten benzin byl prostě problém. Mam ale v umyslu upravit nasávací trubici a to tak že chci dát pořádnej průmět aby tam šel vzduchu dostatek.

Prozatím jsem dal sportovní bavlněnou vložku a oproti papírové je provoz na plyn skutečně hodně znatelnej. Tak uvidíme.

2016-01-14 23:15:01

mash4077: To víš... dostává péči tak musí makat.

2016-01-15 00:35:49

mape: Já mám KN vložku ve filtrboxu ale je tam víc děr pro vzduch. Na BMW KN hříb a pohoda. Je pravda,nemám LPG. Od přední masky nutím vzduch směrem k filtru.

2016-01-15 10:01:59

drak: já jsem s tím filtrem ve fázi testování tak jsem nechtěl hned dávat KN protože do moji fabie stojí skoro 1500,-

Simota stojí skoro 1000,- a ten pilot co jsem tam dal je za 500,- Ten hribek co jsem tam měl tak byl taky pilot a fungoval dobře.

Teď jsem si pořídil diagnostické rozhraní pro plyn. Je tam možnost ručně upravovat mapu motoru tak zkusim trochu laborovat a pohraju si s tím.Chci taky zkusit zvednout volnobeh . údajně by to melo jít prez vag ve funkci logovani. Mám nějaké postupy tak uvidíme.jsou to poměrně cenné a špatně dostupné informace.

2016-01-15 23:33:50

mape: Jo, máš pravdu, jen tak se to sehnat nedá. Ty to jednou někam dotáhneš.

2016-01-15 23:37:42

drak: No na vrakoviště až se mi to rozlítne

2016-01-15 23:42:54

mape: Tak to nemyslím. Pozoruju tvůj elán a zapálení pro věc. Taky jsem byl takovej a nic nebylo problém.

2016-01-17 23:45:51

Jsem se pustil do analýzy plynového pohonu. Zatím jsem jen aktualizoval řídící jednotku a udělal pár uprav v podobě prahů přepínání mezi palivy a upravil urovně u ukazatele stavu paliva.Někdy si zkusím namapovat a trochu se v tom poštourat jestli bych tomu trochu chuti nepřidal. Výhoda je že se jednoduchym způsobem obnoví původní nastavení.

Jen to horší jsem zjistil že mi hapruje jeden vstřikovač na benzin. Při dílčím přepínání se u jednoho rapidně zhorší chod motoru.Tak budu muset zkontrolovat i benzínové vstřiky.

2016-01-18 17:18:56

Mám rozšířeno nově o 25 mm na každé straně.Ted to vypadá jako správnej monster trak. Rozteč středu kol je ted 146 cm.Na tom sněhu se to dobře měří.Dneska jsem taky projel ten plyn s novým softem a myslim že reakce na plynovej pedál je zase o trochu lepší. Je tam daná jiná vložka vzduchového filtru a je to dobrý jen jsem přišel o peknej zvuk mrumlák.

Ten rozvodovej řetázek hraší čím dál víc a tak mi asi nezbyde tento dlouho odkládaný ukon udělat.

Pár fotek pro zasmání.

2016-01-18 21:43:43

mape: Vypadá to dobře ty podložky. Ten filtr je namaštěnej ? Kolik byla cena?


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9