Fórum - Téma


Fabia 1,4 mpi


Fórum O vozech našich členů Fabia 1,4 mpi



1 ......... 5  6  7  8  9

2016-02-18 21:06:55

mape: Tak mi napiš jak se to jmenuje. Octavce je už pár let,sice garážovejch ale co když něco objevím, někdy.

2016-02-19 00:11:04

mape: Fabču by len neznaboh dával preč, teraz keď je porobená. Veď by si ju urazil A tie lemy som zvedavý na fotečky potom.

2016-02-19 09:20:10

No třeba kdyz by si ji koupil někdo kdo bude pokračovat tak proč ne. Ale takovej blázen jako já se bude hledat těžko.

Jinak je mi jasny co by se stalo kdyz by ji někdo koupil. Jezdila by dokud by se nerozpadla. Blbý osud.

2016-02-19 09:39:44

mape: No napríklad u mňa by sa mala dobre. Ale vieš že na plyn by si ma musel silno ... prehovárať

2016-02-19 21:13:07

mash4077: Já ti na to povím jen jednu věc. já byl odpůrcem lpg .my jsme měli mix systemy v práci ve 1203 už někdy v roce 1994. to ješte skoro nebyli žádné pumpy tak jsme to čerpadlem přečerpávali u garáží z tlakových lahví. Blbě to startoval a vůbec to nejelo. Ale pak muj brácha nechal dát za těžký prachy do auta sekvencní vstřikování a to jsem zíral výkon ....výkon beze změn ,Nádrž v rezervě takže kufr bez omezení prostě bomba. Pak to dal do 1,8 20V turbo a už mi bylo jasný že to musím mít taky. A pak když začneš cítit ten ekonomickej efekt ..... Tak už nechceš nic jinýho.

Fabie jezdí naložená,se zahrádkou na střeše a většinou i štafle na ní,často s vlekem, většinou město a na dalnici ji fakt nešetřím abych nebyl brzda takže ji honím co to dá abych i v kopcích jel okolo 130.... Výsledek je spotřeba pohybující se někde nezi 8-10 litru plynu.

Když propočtu podle ceny tak plyn je dnes cca za 13 korun a nafta je někde kolem 26 čili jezdím asi za 4-5 litru nafty. Revize dnes nejsou třeba protože vše je součástí emisí takže náklad nula.Za emise platím 400,-

Moje jediná porucha plynového systemu byla Vadnej reduktor coz bylo 1500,- a ten byl původní.

Filtry jsem si nechal jednou udělat abych viděl jak se to dělá a od té doby si je řeším sám už preventivně.

A jediná nákladná věc je jednou za 10 let nová nádrž. Ta stojí i s výměnou cca 6000,- když vezmu že normální člověk najede za rok kolem 10 tisíc km tak je to 100 Tisíc za 10 let a to je 6 halířů na kilometr zvýšení mákladu......podle mého názoru zanedbatelné.Já navíc nalítám mnohem vic než 10 tisíc ročně.

Jinak je servis uplně stejnej jako u benzínu....olej dokonce vypouštím jako bych ho tak před týdnem nalil-úplně čistej.

svíčky normál a jen vzduchovej filtr je lepšíprůchodnější ale s papírovým to jede taky.

Místo rezervy vozím sprej a za 3 roky jsem píchnul jen jednou a to jsem pohodlně ještě dokulhal do pneuservisu.

A ted at mi někdo s TDI řekne že je hospodárnější..........známej má legendu 1,9TDI 66kw. Prázdnej jezdí za 4 .Ale jen co naloží zhruba to co já už je na 5 ,dá zahrádku a štafle je na 5,5 a ve vleku je skoro na 7 litrech.A má najeto o100 tisíc mín než já.

Kdybych to nezaznamenal a neviděl ty čísla neuvěřil bych. zkušenost veliká a díky tady škodaclubu a servisní a tankovací knihy vidím po dlouhé době realný provoz auta ohledně financí. A to do toho ještě dost sypu a doplnuju výbavu. dalo by se rozhodně ještě levněji. Ale já nejsem z tech co mají pracovní auto děravý zkrz na zkrz a tahají vyfuk po zemi a prahy mají vypěněné montázní pěnou.

Každej máme svou zkušenost.

Tak se tu s vámi podělím o tu moji.

2016-02-20 23:00:35

mape: tak to si ma ukľudnil, ostávam pri diesli

2016-02-20 23:08:27

mash4077: No já nechci aby to znělo jako propagace nebo nějakej rozum. Ale je to přinejmenším zajímavé porovnání.

U plynu je výhoda že je u podnikání osvobozen od silniční daně. Je to sice pár tisícovek ročně ale potěší to.

A mimojiné já jedno tdi taky doma mám

2016-02-20 23:26:19

mape: No vidîš toto? Ešte keď som mal Tipo, tak bola (asi v 2007) možnosť z ČR VW T4 Long s LPG ale predbehli ma To proste nevymyslíš, to je život


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9