Fórum - Téma


FABIA 1,4 Mpi 8ventil


Fórum Fabia I FABIA 1,4 Mpi 8ventil

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2002 Fabia I 6Y Hatchback 1.4

29 diskuzí

Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 8-ventil, 1,4 MPI.



2014-07-04 21:10:37

Ahoj chlapi

Man fabku rok 2004 1,4Mpi 8 ventil a v posledni dobe se mi objevil velky problem. Po ujeti asi 20 minut jak se auto zahreje asi na 90 stupnu tak to skubne a uplne strati vykon jede jako na 3 valce, Musim zastavit znova nastartovat a uz jede zase v poradku na plny vykon.

Mam vymenenou zapalovaci listu, svicky, cidlo teploty na termostatu, vycisteny EGR a vsechny kontakty kolem motoru zkontrolovane a prostrikane VEDECKEM. A zavada se objevuje znova kazdy den . Jeste chci napsat ze na wagu nic se nezjistilo jak jsem to napojil tak masina slapala jako hodinky.

Nevim co bych mel jeste vymenit anebo na co se podivat jsem uz bezradny , prece je to podobne jako falicia tak nevi aproto Vas zadam o radu. Dekuji Cenek18

2014-07-04 22:59:48

Ahoj budu trochu reagovat.

Tim egrem asi myslis skrtící klapku žejo. Nebo 2004 už meli egr ale fakt o tom nevim.

Diagnostika umí reagovat na všelicos ale jsou veci které ti diagnostika neřekne a to u tohoto motoru třeba tlak paliva.

Takže nechat překontrolovat tlak paliva a případně vyměnit palivový filtr. Regulátor paliva je jeho součástí tak se tím mnohé odstraní. motor je sice mechanicky podobný felicii ale system elektroniky je dost jiný. Je tu snímač vačky a regulace klepání. Poslední felicie už určitou podobnost měli.

Spousty problémů umí dělat i čidlo na sacím potrubí.

Možná zkontrolovat rozvody. Viděl jsem už zaseklý hydroštel ktery se do zahřátí choval normálně a pak způsoboval pootevrený ventil ale to by se pak chcípnutím a opětovným startem asi neodstranilo.

špatné čidlo vačky a kliky ukáže v Mnoha prípadech diagnostika.

Možná taky lambda sondy.

je toho dost co zlobí a chce to zkoušet

mape

2014-07-05 08:04:38

cenek18: Vyndej ventil odvětrání palivové nádrže a ten nesmí být průchozí,normálně zkus ústy vysát vzduch a musí držet. EGR ventil se dá vyzkoušet WAGEM v akčních členech jestli cvaká.Někdy nestačí vyčistit.Po tom opětovném nastartování se ta závada projeví opět?Asi za jak dlouho?


Odpovědět