Fórum - Téma


Fabia 1,4 mpi kolísání otáček a škubání motoru


Fórum Fabia I Fabia 1,4 mpi kolísání otáček a škubání motoru

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-04-27 18:18:28

woltr: A diagnostika píše co?

2016-04-28 07:35:38

drak: Právě že nic, žádná chyba. Hodnoty plynu a škrtící klapky v pořádku, plynule se měnící.

2016-04-28 07:47:24

woltr: já bych začal svíčkama a pokud je auto na plyn tak odtrh svíček sklepnout na 0,5

2016-04-28 07:57:27

p.s.: svíčky jsou tam už třetí a pořád stejné, ted jsou tam dokonce třípolové. Auto je jen na benzín. Sklepnout je můžu zkusit, ty co tam byly minule.

2016-04-28 08:02:22

woltr: já osobně preferuju obyčejný jednobodový svíčky

Skoušels koukat na kabeláż v motoru co je na levým podběhu pod baterií?

Teče don voda a hnije musí se odizolovat a skouknout kabel po kabelu

2016-04-28 12:25:02

p.s.: Tak na to se podívám, po drátech jsem zatím nešel.

Tak jsem vyměnil zapalovací lištu a žádná změna. V drátech se taky nenašel žádný problém.

Chtěl bych se ale zeptat na čidlo, které je na přední straně mototru a je nejvíce na očích. Nevíte k čemu je? Prý je to čidlo klepání motoru. Když jsem ho odpojil nic se nestalo.

2016-06-08 12:47:29

woltr: Ahoj!

Dělalo mi to samé a byla to cívka ( svítila mi kontrolka motoru a kolísaly otáčky a občas to cukalo)

juris: Stejbý problém a byla to cívka

2016-06-09 14:19:17

ryback: Ahoj, Já jsem vyměnil všechny 4 čidla i zapalovací lištu a je to pořád stejné. Nevim jakou cívku myslíš, nemyslíš tu zapalovací lištu?

2016-06-09 14:45:02

woltr: jenže Ryback má 16V a tam (od určitého ruku) je zapalovací cívka na každé svíčce

2016-12-22 16:59:30

Ahoj,mám F1,1.4 mpi AZE,rv 2000,čas od času (cca 2x do měsíce)se mi stane ,že třeba při příjezdu na křižovatku a následném zastavení (rychlost je vyřazená) mi začnou padat otáčky,motor má tendenci chcipnout,když pak přidám plyn tak se otacky ustálí,ale někdy to také nepomůže a otáčky stále lítají.Posledně jsem se skoro ani nemohl následně rozjet,jak to škubalo.Pak se to normalizovalo a bylo zas vše ok.Kontrolka motoru se nerozsvítila a dojel jsem normálně domů.Stává se to při horkém motoru,za studena ne.V čem by mohl být problém,díky za tipy.

2016-12-22 17:45:33

fabia14aze: vyčistit a nastavit klapku a dal bych i jiný čidlo teploty

to čidlo by se mohlo ukázat i na vagu

2016-12-22 18:40:12

p.s.: Klapku čistím každý rok prostříknutím sprejem,ale pouze ze shora....jak vypadá zespodu,nevím.Shora se leskne jak psí koule.Čidlo teploty jsem také měnil,zkusím tam dát to co tam bylo.Ještě mě napadlo,co paliv.čerpadlo?....občas se mi také stane,že při jízdě (když mám málo benzínu,ručička je těsně před rezervou) dojde k pár vteřinovému výpadku výkonu,auto přestane na 2-3 vteřiny táhnout.

2016-12-22 19:13:50

fabia14aze: klapku je třeba demontovat vyčistit z obou stran a dát do základního nastavení vagem

2016-12-22 19:39:57

p.s.: Klapku demontuji a vyčistím sám,ale zajímalo by mě,zda pak až jí dám zpět a vše zkompletuji, dojedu cca 2 km do servisu...motor zřejmě poběží ve zvýšených otáčkách a jízda asi nebude nic moc,pokud se vůbec bude dát jet

2016-12-22 19:50:38

fabia14aze: normálně to pojede a jak na klapku bude v návodech

a když si na aukru za 200 koupíš kabel tak si to nastavíš sám

nebo si udělej vejlet ke mě nemáš to daleko

2016-12-22 19:58:29

p.s.: s demontáží,vyčištěním a zpětnou montaží asi problém nebude...akorát si zkusím sehnat nový papír.těsnění,který je pod klapkou.Na to nastavení se pak teda můžeme domluvit.Kdyžtak se ozvu

2016-12-24 10:31:48

fabia14aze: Pod klapkou žádnej papír není a čištění sprejem je na nic.

2016-12-25 13:51:52

drak: Ahoj,mám dojem,že je tam těsnění.Klapku demontuji a spodní část klapky pořádně očistím.Nebude vadit,když klapku lehce vyklopím abych očistil i prostor na který klapka přilehá?Nebo raději s klapkou nehýbat?

2017-01-19 16:24:18

Ahoj,tak jsem vypozoroval,že ke kolísáni otáček dochází při jízdě malou rychlostí a při nízkých otáčkách.Dnes jedu a přede mnou auto,které jelo cca 15-20km/h (možná ještě míň)."Dusil" jsem to za ním na dvojku(cca 1000 otáček/min).Cítil jsem jak to malinko škube,auto přede mno pak zastavilo,já také,a otáčky mi začli padat.Když jsem se chtěl znovu rozjet,nešlo to a motor zhasnul.Po chvilce jsem nastartoval,rozjel se a vše opět ok.Naposledy se mi stejný problém objevil cca před měsícem.

2017-01-20 07:40:00

fabia14aze: A ta klapka je vyčištěná a nastavená? Pod klapkou je ,,O" kroužek. Při čištění klapku úplně vyndat, jak ,,odklopit"?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6