Fórum - Téma


Fabia - 1,4 tdi - zhasnutí,cukání motoru


Fórum Fabia I Fabia - 1,4 tdi - zhasnutí,cukání motoru

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2015-08-11 15:03:05

Zravím řidiči,

Na mé Fabii 1,4 tdi 55kw se už delší dobu vyskutuje celkem závažný problém. Při koupi auta bylo vše v pořádku ale později autu začal samovolně zhasínat motor. Vše se děje asi takto. Auto za studena většinou normálně chytne. Potom s autem ať ujedu jakoukoliv vzdálenost (někdy 2, nekdy i 500) začne auto cukat, a to opravdu silně a když pustím plyn a sešlápnu spojku, auto chcípne. Někdy se klidně stane že mám auto nastartované a z ničehož nic chcípne. Ale samozřejmě nepříjemné je to za jízdy. Po tomto problému motor nechce za boha chytit a kdyz chytne a seslapnu mírne plyn a motor jde do otáček, chcípne. Takto to udelam třeba 5x a 6x a auto z nicehoz nic chytne a jede jako by se nic nestalo. Opravdu nevím čím to muze byt a jsem opravdu zoufaly. VAG nevykazuje zádnou chybu. Pokud máte nějaké otazky a hlavne rady prosím podělte se. Děkuji

2015-08-11 15:55:13

lukáš20: začal by som výmenou palivového filtra

ak to bude robiť aj ďalej (čo predpokladám), tak bych sa zameral na snímače otáčok vačky a kľuky

nechce sa mi veriť, že diagnostika nič nepíše minimálne v chybovej pamäti niečo musí byť

2015-08-11 18:03:12

mash4077:

Palivový filtr je měněn asi tak před 3 týdny. Takže předpoklad je správný. A to je právě to nejhorší, diagnostika nic nevykazuje (už jsme byli na dvou). Vůbec si s tím nevíme rady. Samozřejmě tímto problémem se ničí i další věci jako startér který nám už začíná viset protože nekonečným startováním to byla otázka času.

2015-08-11 18:06:54

lukáš20: že by nákej problém s palivovým čerpadlem u filtru bych vycvak hadici a skusil nasadit petlahev pak otočit klíčkem a koukat jestli smutně vytéká nebo zvesela teče

dále bych pokouukal a očistil konektor na čerpadle a jak píše kolega jestli si dlouho neměnil palivovej filtr začni u něj

2015-08-11 18:29:59

p.s.: čerpadlo nás samozřejmě taky napadlo ale říkali jsme si že by to přeci muselo blnout neustále. To auto někdy třeba 3 dny jede bez jediného problému a pak z ničehož nic zase několikrát zablbne. A jak jsem psal. Palivový filtr je měněn v servisu před 3 týdny + nalité aditiva.

2015-08-11 18:33:24

lukáš: vyskúšaj čerpadlo jak píše kolega-hlavne kontakty

a potom ako som písal...

2015-08-11 18:36:57

Dobře, zatím díky chlapi, podívám se na to pravděpodobně tento týden. A ještě popřemýšlím že zajedu k někomu jinému na diagnostiku.

2015-08-11 18:40:50

lukáš20: Tak-že tady pomůže jen někdo kdo to s diagnostikou opravdu umí a má přístup k hodnotám čidel. Někde to bude makat na hranici únosnosti. Třeba čidlo tlaku v sání. Třeba čerpadlo v nádrži také není špatný směr. Rozvaděč podtlaků je v pořádku? Nezbývá než systém zkouška-omyl.

2015-08-15 23:12:05

Zdravím řidiči,

Tak jsem o víkendu zajel ke kamarádovi co má dílnu a trošku se na to podívali a zkusili si to napíchnout na jeho VAG. Auto celý týden chodilo jak má ale když jsem k němu přijel, zrovna začlo blbnout. Auto jsme teda napíchli a vyhodilo nám to 2 chyby -> Snimac polohy vack./klik. hřídele (G40) - zadny signal - sporadická. A druhá závada cidlo otacek motoru (G28). Takže pokusím se co nejdříve koupit ten snimac G40, protoze ten by mel zpusobovat to chcípání motoru jen se hrozím jaká bude cena. Druhá závada bude pravděpodobně náš druhý problem a to ze auto za studena při vyssich otackach zacne cukat (meli jsme podezření na vstřiky) ale jak vidím asi to bude to cidlo otacek motoru. Vsem díky za rady a dám vědět jak to dopadlo.

2015-08-17 17:20:44

lukáš20: nepoteším, zrovna lacná vec to neni

2015-08-18 18:40:17

tohle jsem řešil pravděpodobně to budou vstřiky já je koupil na vrakárně jeden za 2tis. a jak semyto projevovalo, auto jelo v pohodě ale jak myle sem se priblížil k 90km/h auto začlo cukat vybrovat a nejelo. mám to popsáno ve vlákne koukni.

2015-08-19 08:29:09

lukáš20: Je zvláštní že to ukazuje oba snímače otáček, nestává se že odejdou oba. Než bych utratil peníze, nejprve bych omrknul kabely jestli není někde porušenej a svorkovnice. Pokud bude vše dobré, teprv utrácej.

2015-08-19 08:40:02

Začal bych tim čidlem vačky G40 mě kdysy potrapilo na oktavce 1,6 občas auto cukalo nekdy nešlo nastartovat atd po vyměně mám pokoj akorat výměna byla složitější neb je za rozvodama ,čidlo sem bral ve škoda dílech Plzen měli slušnou cenu na německou druhovýrobu ,čínu bych tam nedal

2015-08-19 08:55:11

p.s.: p.s.: U novějších 1,6-tek už za rozvodama není. Já měnil snímač kliky co je u vany motoru. Když odejde jeden snímač, auto by mělo v náhradním programu (s hodnotama co vypočítá) jezdit, no ale hůře. Je to na dojetí. U Fabky bych tu kabeláž prohlídl a svorkovnici Ř.J. jestli nejsou oxidy.

2015-08-19 21:40:08

p.s.: určitě začnu tou g40tkou. Protože jelikož závada byla sporadicka kdyz jsme to vymazali tak to nic neukazovalo. Tak jsme s kamarádem jezdili po městě s notebookem a já auto týral snažil se aby zablblo. No a když se podařilo ukazalo to při tom problému pouze G40 :) Ještě teda se s tím pokusím trošku zahýbat a podívat na kabely ale nejspíš to rovnou vyměním. Dám vědět :)

2015-08-19 21:46:01

lukáš20: presne tak, popri výmene g40 premeraj aj káble

2015-09-16 14:24:42

g40 vyměněna, (cena 1650kc i s prací), auto nechcípá, startuje na cvrnk za každé teploty motoru, problem se uz 3 týden nevyskytl. Myslím si že problém je pryč. Děkuji všem za rady :)

2015-09-16 14:34:28

lukáš20:


Odpovědět