Fórum - Téma


Fabia 1.4TDI co to vydrzi?


Fórum Fabia I Fabia 1.4TDI co to vydrzi?

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2012-10-01 18:10:03

Chci si koupit Fabii 1,4TDI a jezdit tak 60-70.tis rocne. Kolik to najede, mel jsem 1,9SDI ktera mela najeto 430.tis a funovala v pohode ve smyslu motor, prevodovka atd. ale tu jsem ted prodal a mam nabidku od znameho 1,4TDI. Jezdim dlouhe trasy, servis celkem dodrzuji ale je mi jasny ze co SDI to asi nevydrzi. Pochlubte se kolik mate najeto, jake opravy atd Diky

2012-10-02 20:08:45

Ahoj,já mám fabii 1.4tdi 55kw ,r.v 2004 kupoval jsem jí nedávno a ted má nalítáno 215 000 km je po výměně všech kapalim rozvodů atd. Tohle auto má radši delší vzdálenosti nežli jen popojíždění po městě. Spotřebu na dálku mám 4l a ve městě něco málo přes 5litrů. Ptáš se tu zda vydrží více kilometrů než sdi to asi určitě ne ale motory tdi od škodovky a vw vydrží určitě více než 215 000km ;) ale pokud chceš sní jezdit ročně 60-70 tisíc tak radsi sezen takovou která má nalítáno méně. Já nalítám ročně tak 10 000 takže to neřeším ale jsem sní spokojený.

2012-10-02 22:28:55

Měl jsem v ruce Fabii 1,9TDI s bezmála 400t km. Naprosto bezproblémový motor, když se k němu člověk chová jak má a poctivě mění co má. Pokud auto z ruky, tak pořádně prověřit historii.

2012-10-03 07:04:04

Na takovou roční porci kilometrů bych se na Fabii vys*al. Volil bych něco pohodlnějšího. A pokud Fabii, tak 1,9 TDi

2012-10-03 08:47:57

Ale tohle je 1.4Tdi........proto se ptam, 1.9 pri slusnym zachazeni da 500 v klidu. Znamej ma taxi Passata s 1.9, ma na nem 550 a motor chytne i v nejvetsi zime jaks taks normalne, to mi hlava nebere z ceho to ty Nemci vyrabi resp. vyrabeli, ty dnesni sracky to je nestesti, olej to chlasta jako vodu atd atd darmo mluvit

2012-10-03 10:31:20

Proto píšu, že radši 1,9 TDi

2012-10-03 17:27:31

Samozřejmě,že je lepší 1.9Tdi už jen kvůli tomu,že je to 4válec tahle 1.4Tdi co mám já se dá chipnout na 76 KW čehoš dosáhne 255 krouták a sníží jí nepatrně spotřebu o 0,5l díky tomu,že se motor dostane dříve do otáček.. Já přemýšlím o čipu ale byl bych rád kdyby mi sem někdo zkušený napsal co se týče čipu výhody a nevýhody a jestli něco riskuju nebo ne,oni ten čip na 1,4Tdi jen chválí ale nevím nevím,další problém je Eger ventil kterej vrací výfukové splodiny zpátky do mototru což už samo bije do uší dá se to prý zaslepit a softwarově odstranit s tímhle bych potřeboval poradit já pokud stím má někdo osobní zkušenosti. Nežli jsem koupil tuhle fabii málem jsem koupil Ford Focus 1,8 tddi nebo tdci oba tyhle dieslové motory jsou na výkon supr až na to,že když Ford začal strkat do svých aut svoje dieslové motory tak jsou to docela slušné poruchové sračky které trpí na praskání palivového potrubí a spousty dalších chyb co se Škody jen tak nevidí. Fordy byli dobrý do té doby když jiM vw dodával motory. Ted už bych do nich nešel nu a pak jsem začal číst recenze na škodovky a to se mi zalíbilo už jemn proto co motory od vw všechno vydrží a hlavně těch nalítanejch kilometrů,pak když jsem se podíval kolik je na bazarech třeba dieslovejch Fordů který přesahujou aspon 300 000 km tak tam nebyl ani jeden asi proto,že ty motory jsou dávno zakopané pod drnem :D takže moje další auto bude octavia II samozřejmě Tdi. Nu a abych se vrátil k vašim předešlím komentářům např k JENOUSCHOVI tak jestli hodlá nalítat 60-70 tisíc ročně,poslechl bych toho kolegu který sem psal 1,9 tdi dají se určitě sehnat určitě za stejnou cenu jako 1,4tdi třeba o trošičku dražší ale né o tolik. Já sice chválím 1,4tdi ale čtyři válce jsou čtyři válce sice ta 1,4Tdi jezdí dobře asi až fakt potom Chipu ale toho se bojím dokavad mi jsem zkušení napíší nějaké ty recenze.

2012-10-03 19:56:24

A najde se tady teda nekdo kdo na ni ma aspon pres 300.000?

2012-10-13 23:59:37

Mám Fabii I. kombi, 1.4 TDI, 2007, nejsilnější verze. Najeto dnes 280.000km. Kupoval jsem ji se 140.000km, od té doby, jen jezdím, měním filtry, olej a liju naftu. Posledních asi 40.000km jsem ale musel dolívat olej, zhruba 1-1,5l mezi výměnama (15.000km). Jinak jsem měnil kotouče a desky - to bylo asi ve 180.000, na autě byly origo desky, tak nevím, jestli byly původní, nebo už měněné, ale je fakt, že ty kotouče byly úplně v prdeli. Spojku jsem ještě nedělal (kurňa, mám skleněný stůl, kde je nějaký dřevo...), co mě ale sere, tak jsou ty H7, odchází každý měsíc skoro současně, a to už mám i denní svícení a stejně to nepomohlo. Teď budu měnit čep stabilizátoru na levé straně, asi vyměním i pravou, když už, tak už, jo, a budu muset na geometrii, nějak mám blbě sjeté gumy. Já jsem s tím autem spokojený. Spotřeba průměr 5litrů/100km při jakékoli jízdě, po dálnici jezdím tacho 140-150, ale jezdím s tím i do Německa, a sem tam to okouřím, ono to těch 180-190 jede, ale pak ta spotřeba leze nahoru. Mám to auto jako služební, ale je moje. No, ale na 70.000km za rok bych doporučil něco jinýho, pohodlnějšího..... minimálně Octavii. Taky záleží na ceně, pokud je to auto levné, tak proč ne.

2012-10-14 01:27:23

Zkus na světla odporové vedení. Já měnil H7ku tak jednou za rok, po zapojení odporového vedení zatím drží 2 roky

2012-12-29 13:32:34

Mám Fabii II,1.9Tdi PD 77kw,180 000km najeto,motor jede jako nový,přede basovým zvukem,nádhera,nikdy bych neměnil,r.v.2009,10měs.,je fakt,že tyto motory chtejí delší trasy,ale i malé kilometrové dávky jim neublíží,akorát je ho potřeba sem,tam "prohnat".

2012-12-29 13:40:45

Plný souhlas,co se týče prověření

2013-04-25 21:38:53

jdi do tdi 1.9,jakmile si sjedeš nebudeš chtít jinak, vím o čem mluvím a spotřeba stejná možná i nižší,bere odspoda a má delší kvalty a taky jede jako kráva

2013-04-25 21:41:34

a hlavně není to takovej vybrátor

2013-09-01 09:08:44

ja mam 1,4tdi 59kw kombi, teraz mam na aute nabehaných 190 000km, autičko ide super, hoci som predtým mal passat c3 2,0tdi 103kw 4-motion v plnej výbave,bielej koži som s autom spokojný, nerobievam dlhé trate cca. neakých 30 km denne autičko mi postačuje.Hlavne spotreba je super.Priemer mam 4,7l dlhodobý.Som s autičkom maximálne spokojný, som zvedavý koľko ten agregát vydrží,a spokojná je s autíčkom aj moja manželka :D

lucka, 2013-04-25 21:41:34 napsal:

a hlavně není to takovej vybrátor ..

2013-09-01 10:41:01

lucka: keď ho nepúšťaš pod 2tis.ot./min. neni to taka tragediaale 4 valce sú 4 valce.

A na ten km výkon, čo chce jenousch by som tiež šiel do 1.9tdi alebo aspoň do 1.6tdi (kamoš ho ma v roomsteri, robi 80tis./rok a velka spokojnost).

Inač niekde na nete mal manik vyfotene tacho 800tis. že vraj z fabky 1.4tdi. ???

2015-06-02 16:29:58

jenousch: Cau ja mam 1,4 tdi ale v kombiku a krome tech 150 000 km co jsem sni uz nalital jsem menil jen zadni tlumice ale svou blbosti ze jsem ji trosku pretezoval ale jinak je zlata mam rok 2003

2015-06-02 18:18:02

majla01: myslím že 150tkm za 12rokov neni moc berná minca na nejaké zodpovedné hodnotenie inak "chytil"si rok a pol staré téma...

2015-06-03 08:28:33

mash4077: Máš pravdu,ale proč se k tomu nevrátit? Za ta léta 150000km opravdu není moc ale znám motory co klekly dříve, teda ne úplně zničený ale měly problémy. Je to tříválec, takže je špatně vyváženej a ještě honí vyvažovací hřídel. Pokud bych chtěl PD tak čtyřválec. Chce to dobrej olej, pravidelně ho měnit a do nafty aditiva. Pak to bude jezdit dlouho. Hůře jsou na tom s příslušenstvím kolem motoru, čidla, el.podtlakové regulace.....

2015-06-03 11:01:23

drak: píšeš mi z duše - presne tak to aj robím, len som chcel povedáť že táto nešťastná volba koncernu je leda tak na okresky lebo 80 koní toho moc nenacvála


Odpovědět

1  2