Fórum - Téma


fabie 1.2HTP nebo 1.4MPI


Fórum Fabia I fabie 1.2HTP nebo 1.4MPI

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2012-01-03 14:42:45

Ahoj lidi,

zamýšlím koupit fabii a rozmýšlím se mezi 1.2HTP a 1.4MPI a chci tímto zeptat na plusy a mínusy těchto dvou motorů. Auto budu využívat především na cestu do práce cca 15 km tam a 15 zpět, nějaké ty čtyř kilometrové přejezdy a občasná (2-3x za měsíc) delší trasa kolem 150 km. Děkuji za vaše příspěvky.

2012-01-03 15:22:17

Už se to tady propíralo několikrát. Stačí si projít diskusi Nicméně raději bych volil 1.4MPi Spolehlivé, v rámci možností úsporné. 1.2HTP totiž rozhodně nepatří do výkladní skříně! Je to vlastně jednoduše řečeno koncernová šesnáctistovka amputovaná o jeden válec a přidanou vyvažovací hřídelí. Jízdní vlastnosti jsou takový mdlý, motor trošičku méně kultivovaný, spotřeba podle nohy. Fabii 1.2HTP sem sice cca 2 roky vlastnil, problémy s ní nebyly, dá se říct, že sem s ní byl spokojenej, ale už bych si to nekoupil. Raději 1.4MPI

Tady ještě přidám nějaký čtení, který sem kdysi vkládal kolega Mattess

http://img704.imageshack..../img704/8007/58451627.jpg

http://img218.imageshack..../img218/9205/33438959.jpg

http://img266.imageshack....002/img682/3/19110655.jpg

http://img689.imageshack..../img689/9011/26065779.jpg

2012-01-03 15:53:31

díky za články.

a rozdíl mezi 1.4MPI a 1.4 16V?

2012-01-03 16:20:19

Když nebudu brát v potaz spotřebu, která bude ve městě u MPíčka asi malinko větší tak bych to viděl nějak takhle:

1.4 Mpi - jednoduší motor s vysokou životností, menší výdaje za náhradní díly a údržbu, na delší vzdálenost nižší spotřebu. Rozvod řetězem, což je velké plus

1.4 16V - nevýhoda v tomhle případě bude to, že rozvody sou řešený rozvod. řemenem, bude celkově hladovější, ale s těmahle motorama se obvykle dávala lepší výbava. Plus hlavní výhoda a to jest vyšší výkon

Prostě MPi klasický škodovácky motor. 16V to je náročnější němec

2012-01-03 18:28:53

Mam 16V (55kW), vlastním ji skoro 4 roky. Užití podobné jako popisuje pajyn. Dlouhodobá spotřeba je 6,2/100 a takové pojíždění stačí. Není to kdovíjaký dravec, to je jasné. Rozhodoval jsem se mezi MPi a 16V. MPi má výhodu bytelného řetězu a rozvody stojí pár korun. O takovém řetězu si HTP může nechat zdát. Rozvodový řemen dnes není nic neobvyklého, jen výměna rozvodů je dražší.

Pokud 16V, tak bych paradoxně volil slabší verzi. Ta silnější má pouze vyhnaný výkon, ale kroutící moment stejný položený výše. Takže potřebuje více točit.

Univerzální rada - vytipoval nějaké kusy, projet se s nimi a uvidíš, co ti sedne

2012-01-03 18:56:02

Všem Vám moc děkuji za rady a snad na základě Vašich rád dobře pořídím.

2012-01-06 01:07:58

Ahojky potřeboval bych radu ma Fabku 14.MPI 44kw a zateká mi do ní vim kudy je to v místě u řidiče jak je paka kapoty pod plastem a v nosniku se hromadí voda která viteká do interiéru vozu ale z venku to nemohu najít kudy tam teče měl jsem několikrát sundané torpédo a stěrače lil jsem vodu cca 30 minut aš po te době začlo někudy tect nepřišel jsem na to diky za radu

2012-01-06 07:25:52

Ty si pěkný spamer

2012-01-06 23:09:57

2012-01-07 00:18:46

Aha, nevíš, co je spamer. Na foru (obecně) se zadává JEDNO téma nebo jeden dotaz. To, že zaplavíš forum x-krát jedním dotazem, pravděpodobnost úspěchu odpovědi nezvýšíš

2012-01-09 14:09:55

Ahoj,

jestli budeš auto využívat jen na tak krátké vzdálenosti, zvolil bych 1.2HTP. Spotřeba minimální a za studena nebudeš tolik zatěžovat motor. Právě takováhle auta s tímto motorem jsou stavěná na krátké vzdálenosti si myslím.

2012-02-26 14:44:47

Potřeji poradit, nikdo si s tím neví rady, jde o auto fabie 1, 2, kdy při jízdě mi přestává fungovat motor, musím vypnou a zapnout motor a on zase funguje..Moc děkuju

2012-02-26 15:56:00

zažil sem tudle závadu na jednom seatu a vyklubalo se stoho špatný benzínový čerpadlo skoro vůbec netlačilo benzín

ještě bych skusil jinej palivovej filtr


Odpovědět