Fórum - Téma


Felicia 1.6 nejde plyn.


Fórum Felicia Felicia 1.6 nejde plyn.

Informace o modelu: Škoda Felicia


1  2

2015-11-06 12:45:21

Ahoj, mám takový problém začalo to dělat dneska. Přidávám video... Když jedu mam tam třeba za 3 a pustím plyn aby mi to brzdilo motorem. Ale náhle jak ho pustím spadne ukazatel na teplotě , po té když plyn zmáčknu tak bez odezvy . Dám neutrál nechcípne to nic spadne to na svých 800ot a jak zas zařadím tak zas to jede. A někdy to i chcípne. Video je při volnoběhu když auto stoji bez rychlosti déle jak 5 minut tak spadnou trosku otáčky a začne ten ukazatel na teplotu blbnout. Kolega mi říkal čidlo otáček. Jestli dobře chápu tak je na převodovce dole pod startérem.

Felicia 1.6 blbne plyn.

2015-11-06 13:12:11

A jeste jestly jsou ty kabely spravne. Mel jsem je venku s te kostky.

Majkl_cz, 2015-11-06 13:12:11 napsal:

A jeste jestly jsou ty kabely spravne. Mel jsem je venku s te kostky.

2015-11-06 14:01:40

majkl_cz: U toho teploměru bych tipoval špatnou kostru.Na ten by otáčky neměli mít vliv.Snímač otáček můžeš mít i v rozdělovači,záleží jaký to je rok výroby,jestli máš starou masku tuším,že to bylo do roku 97,tak je rozdělovač a snímač je v něm.Když je zapalovací lišta na svíčkách,tak je na převodovce.

2015-11-06 14:32:16

Je to 98 a uz s novou maskou. Po facelitu

2015-11-06 14:36:33

A pak jsem zjistik , jak dam spatecku a chci couvat tak to chcipne okamzite . Stanese ze ani nezacouvam.

 p.s.
Pavel
2015-11-06 15:24:35

majkl_cz: jukni na převodovku ke spínači zpátečky a zjisti proč to de do zkratu

2015-11-06 15:56:30

To je ten spinac co mam na te fotce. Byli na nem volne kabely. S ty plastovy kostky byli vysazene. Jen nevym jestly jsem je tam nasadil spravne. Ale to bych mel pres obic zkousecku poznat jestly to je plus nebo minus, kdyz dam zpatecku se zapnutym klickem. A prilozim zkousecku k cidlu.

Majkl_cz, 2015-11-06 15:56:30 napsal:

To je ten spinac co mam na te fotce. Byli na nem volne kabely. S ty plastovy kostky byli vysazene. Jen nevym jestly jsem je tam nasadil spravne. Ale to bych mel pres obic zkousecku poznat jestly to je plus nebo minus, kdyz dam zpatecku se zapnutym klickem. A prilozim zkousecku k cidlu.

2015-11-06 18:12:25

majkl_cz: Nejsem si teď jistý,jak je to u Feldy zapojené,ale na tom spínači by to mělo být jedno.Jen propojuje obvod,takže ať to dáš tak,nebo tak funguje to.Jestli to jde do zkratu,tak je spíš vyzkratovaný,ale to by mělo vyrazit pojistku.jestli tam tedy nemáš hřebík.

2015-11-06 20:03:27

Spatecky mi normal sviti. Jen zkontroliji pojistkovou skrin. A vymenim cidlo teploty a uvidim. Tet jsem zjistil ze to dela jen kdyz se to ohre zacne skakat teplota a pak zlobi plyn a chcipa to.

Majkl_cz, 2015-11-06 20:03:27 napsal:

Spatecky mi normal sviti. Jen zkontroliji pojistkovou skrin. A vymenim cidlo teploty a uvidim. Tet jsem zjistil ze to dela jen kdyz se to ohre zacne skakat teplota a pak zlobi plyn a chcipa to.

2015-11-06 21:09:17

majkl_cz: Teoreticky by to také mohlo dělat čidlo.Jestiže řídící jednotka vyhodnotí,že je motor studený,tak dá bohatší směs a chcípá to,ale na Golfu co měla dcera,nedržel jen volnoběh,musela pořád startovat a pak držet motor v otáčkách.

2015-11-07 08:42:01

majkl_cz: Felda je poměrně jednoduché auto a tak by to co tu popisuješ nemělo být problém odstranit. První po čem bych šel je čidlo teploty chladící kapaliny které stojí pár korun a pokud chceš mít jistotu můžeš přes diagnostiku kontrolovat průběh jeho signálu při zahřívání. Samozřejmě to chce kontrolu vedení a hlavně prohlédnout tišťák pojistkového bloku. Snímač otáček je v rozdělovači a u spínače couvaček je jedno jak tam dáš polaritu je to jen spínač. To že poklesnou otáčky nemusí být závada 1,6-tka má volnoběh 760-790ot/min. Samozřejmě když v tom budeš mrkni na klapku, nastavení lanka atd. (toho je tady popsáno již spousta)

2015-11-07 19:28:58

zdeje: Ještě kontrolní dotaz,ta Felda je předělaná na plyn?Pak by to mohlo opravdu dělat to tepelné čidlo,při studeném motoru to startuje na benzin a po ohřátí se přepne na plyn.Tak se to pravděpodobně pere mezi sebou.

2015-11-07 19:52:17

zdeje: Čidlo teploty motoru neví na co se startuje a i po přepnutí na LPG se z něj berou data pro Ř.J. Auto ale myslím LPG nemá.

Drak, 2015-11-07 19:52:17 napsal:

zdeje: Čidlo teploty motoru neví na co se startuje a i po přepnutí na LPG se z něj berou data pro Ř.J. Auto ale myslím LPG nemá.

2015-11-07 21:52:54

drak: Čidlo ne,ale řídící jednotka ano.Nevím jak to je u Feldy na LPG,ale kolega měl Forda na plyn a tam se to přepínalo automaticky po ohřevu motoru na cca 40 stupňů a po vychladnutí zase zpátky na benzín.A když měl vadné čidlo že mu teploměr ukazoval pod tuto hodnotu,tak pořád jezdil na benzín.

2015-11-07 22:04:58

Vyřešeno, ne na LPG to nemám. oxidace na čidlu otáček... Vyčistil a a už to nedělá

Majkl_cz, 2015-11-07 22:04:58 napsal:

Vyřešeno, ne na LPG to nemám. oxidace na čidlu otáček... Vyčistil a a už to nedělá

2015-11-08 07:41:43

majkl_cz: A co ten teploměr,to se tím také odstranilo?Kdyby náhodou si ta moje taky vzpomněla.

2015-11-08 08:16:09

majkl_cz: Mohl bys prosím upřesnit kde ta oxidace byla? Díky.

2015-11-09 18:25:45

Oxidace byla přímo v spínači . Jak se zapojuje ten kabel do čidla tak v tom. Jsem to vyčistil a klid, teploměr neskáče nechcípá nic, jede jak má .

2015-11-10 13:22:44

Podle toho kolisani teploty je vadne cidlo teploty, nebo kabely k nemu. To cidlo taky ridi, jestli se pouzije sytic , nebo ne. Proto to asi chcipa.Pokud si mysli, ze je motor studeny, tak tam pusti sytic.Kontaktol, zkontrolovat kabely a pak vymenit cidlo. De to i bez vypousteni vody. Musis byt akorat rychly.

2015-11-10 14:36:32

majkl_cz: Tak že na rozdělovači? Kde přesně je ta svorkovnice?


Odpovědět

1  2