Fórum - Téma


Fotky a fotečky


Fórum Pokec všeobecný Fotky a fotečky



1  2  3

2007-05-02 22:18:46

Škoda VOS

2007-05-02 22:20:16

Škoda Clasic

2007-05-02 22:26:59

Škoda 806 RS

2007-05-02 22:30:02

Škoda 706 R a RO

2007-05-02 22:49:11

Škoda Ferat

2007-05-02 22:57:47

ŠKODA Trekka

Rok výroby 1966 - 1973

Charakteristika užitkový automobil s motorem vpředu a pohonem zadních kol

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou

Zdvihový objem 1089 ccm, 1221 ccm

Výkon 30,9 kW při 4500 ot/min(1089ccm) 33 kW při 4200 ot/min(1221ccm)

Převodové ústrojí v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor

Celkové rozměry wagon 4200/1650/1450, pickup 4200/1650/1420, cabrio 4200/1650/1400

Hmotnost pohotovostní podle typu a provedení 775 až 820 kg

Max. rychlost 110 - 115 km/h

Spotřeba 9,2 - 10,5 litrů na 100 km

Karoserie podvozková, celokovová, uzavřená

Poznámka: Trekka byla postavena na upravený podvozek Škoda Octavia Combi na Novém Zélandě. Tento automobil byl určen pro farmáře, zemědělce, jeho nízká cena zajistila rozšíření vozu na nejen Novém Zélandě, ale i v Indonézii a Austrálii. Trekka byla vyráběna ve třech variantách wagon, pick-up a cabrio. Do dnes se dochovalo kolem 47 exemplářů.

Vyrobeno kusů 2500

2007-05-02 22:58:32

ŠKODA Winetou Rok výroby 1967 - ?

Charakteristika prototyp, dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vzadu a pohon zadních kol

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, dva karburátory Jikov

Zdvihový objem 988 ccm

Výkon 38 kW při 5000 ot/min

Převodové ústrojí v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor

Podvozek laminátová karosérie na ocelovém rámu

Celkové rozměry 3815x1595x1300 mm

Hmotnost 661 kg

Max. rychlost 126 km/h

Karoserie celokovová, samonosná, uzavřená

Poznámka: Prototyp sportovního vozu Škoda Winetou byl postaven švýcarskou firmou A.P.Glättli AG Dietlikon. Do karosérie zakoupené od německé firmy Hubert Seuren KG Aaechen byly zamontovány podvozkové orgány vozu Škoda 1000 MBX.

2007-05-02 23:15:17

ŠKODA 1203 (typ997, od roku 1974 typ776)

2007-05-02 23:18:01

ŠKODA 720

Rok výroby 1969 - 1972

Charakteristika prototyp Čtyřdvéřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon zadních kol.

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný vpředu

Zdvihový objem 1498 ccm, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber

Výkon výkon 63 kW (85 koní) při 5300 ot/min

Maximální točivý moment točivý moment 125 Nm při 4000 ot/min

Převodové ústrojí Čtyřstupňová převodovka

Podvozek bezrámová konstrukce

Celkové rozměry 4360x1630x1410 mm, rozvor 2550 mm, rozchod 1330/1330 mm

Hmotnost pohotovostní 1030 kg

Max. rychlost 152 km/h

Spotřeba ?

Karoserie celokovová, samonosná, uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová (sedan)

Poznámka: Firma Ital Design připravila také karosérie kupé a kombi, vůz byl vyvíjen od roku 1967, původně s karosériemi českých návrhářů. Roku 1972 byl vývoj bohužel zastaven, na zavedení výroby údajně nebyly prostředky. Prototyp měl být nástupcem 1000 MB

2007-05-02 23:25:51

ŠKODA 1100 GT

Rok výroby 1970 - ?

Charakteristika prototyp dvoudvéřového sportovního kupé s pohonem zadních kol

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou

Zdvihový objem 1140 ccm

Výkon 55 kW (75 k) při 5750 ot/min

Převodové ústrojí v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor

Celkové rozměry 3880x1505x1125 mm

Hmotnost 816 kg

Max. rychlost 175 km/h

Spotřeba ?

Karoserie samonosná skeletová, dvoudveřová dvoumístná. Sklolaminátové povrchové dílce upevněny na ocelové nosné kostře. Zavazadlový prostor za sedadly. Teplovodní topení se vstupem vzduchu před čelním sklem, bezprůvanové větrání s odsávacími štěrbinami za zadními bočními okny. Hlavní světlomety Cibié vyklápěcí, vysouvané na popud spínače světelné houkačky, zasouvané pedálem. Palivová nádrž vpředu, objem 46 l

Poznámka : Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye v úpravě A2, Dvojitý horizontální karburátor Weber 40 DCOE 2.

2007-07-06 20:57:12

Ahoj Pegoo..k té lidušce sehnal jsem vůz z roku 1939 Škoda popular serie SV 987 .nikde nemohu najít co znamená ta serie SV 987..mohl by jsi mi prosím poradit zda máš nějaké vysvětlení? díky vasa26

2007-07-12 22:11:14

Zřejmě podle rozvodů motoru jako např OHV,OHC, IOE,Wankel .... tak tady podle druhu rozvodu SV

Obecně je Škoda Populár vozem se čtyřválcovým čtyřtaktním motorem o objemu válců 995 ccm a pohonem zadních kol. Původní motor měl rozvod SV, který byl postupem času nahrazen motorem s rozvodem OHV a zvětšeným obsahem válců. Vůz používal třístupňovou převodovku se synchronizovaným II. a III. stupněm umístěnou ve skříni jež je součástí zadní nápravy. Z důvodu zjednodušení výroby byl vynechán diferenciál (jednalo se o lidový vůz). Toto neplatí pro poslední vyráběné modely Škody Populár s rychlostní skříní jež byla již součástí bloku motoru a navíc vybavené diferenciálem.

Další koncepční novinkou bylo nahrazení klasického obdélníkového rámu centrálním páteřovým svařeným z U profilů. Poprvé byly taktéž použity zadní výkyvné poloosy což významně přispělo ke zlepšení jízdních vlastností i na špatných cestách.

Vůz byl karosován jako čtyřmístný kabriolet, dvoumístný roadster případně dvoudveřová limuzína (tudor). Hmotnost samotného podvozku je 400 kg, zatímco tudor vážil 750 kg. Při výkonu 22 k to vozu udělovalo slušné jízdní vlastnosti potvrzené vítězstvím v mnoha závodech i nad zdánlivě podstatně silnějšími soupeři.

Škoda Popular, Československo 1935

Dvoudveřový čtyřmístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 995 cm³, vrtání 65 mm a zdvih 75 mm, komprese 6,0, karburátor Zenith, výkon 16 kW (22 koní) při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2430 mm, hmotnost 750 kg, maximální rychlost 85 km/h.

Podvozek vozu Popular

nebo

Škoda Popular Roadster, Československo 1936

Dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV a objemem 995 cm³, vrtání 65 mm a zdvih 75 mm, komprese 6,0, výkon 16 kW (22 koní) při 3600 ot/min. Třístupňová převodovka, rozvor 2430 mm, hmotnost 770 kg, maximální rychlost 85 až 90 km/h.

nebo

Škoda Popular Monte Carlo, Československo 1936

Dvoudveřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1386 cm³, vrtání 70 mm a zdvih 90 mm, výkon 23 kW (31 koní) při 3500 ot/min. Přední náprava dělená, zadní kyvadlová, vpředu i vzadu příčné listové pero. Třístupňová převodovka (vzadu v bloku s rozvodovkou), hmotnost 870 kg, maximální rychlost 110 km/h a spotřeba 10 l/100 km.

Model Popular Monte Carlo měl větší motor z typu Rapid.

nebo

Škoda 420 Popular Sport Monte Carlo, Československo 1938

Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV, objem 1385 cm³, vrtání 70 mm, zdvih 90 mm, výkon 26 kW (36 koní) při 4500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, hmotnost asi 800 kg, maximální rychlost 110 až 120 km/h.

Vozy Popular Sport (Monte Carlo) měly místo standardního motoru větší motor z modelu Rapid se zvýšeným výkonem. V letech 1935 až 1938 bylo vyrobeno celkem 72 vozů.

nebo

Škoda Popular Roadster, Československo 1938

Dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV a objemem 995 cm³, vrtání 65 mm a zdvih 75 mm, komprese 6,0, výkon 16 kW (22 koní) při 3600 ot/min. Třístupňová převodovka, rozvor 2430 mm, hmotnost 770 kg, maximální rychlost 90 km/h.

2007-07-12 23:26:22

technické údaje vozu Škoda POPULAR 995 (typ 937) vyráběného v letech 1939 - 1946

ŠKODA POPULAR 995 (typ 937)

Rok výroby 1939 – 1946

Charakteristika osobní automobil s

pohonem zadních kol

Motor čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec SV, umístěný podél před přední nápravou

Zdvihový objem 995 ccm

Výkon 16,2 kW (22 k) při 3000 ot/min

Převodové ústrojí převodovka vzadu ve společné skříni s rozvodovkou, spojovací hřídel procházející rourou rámu

Podvozek páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený rám s centrální ocelovou rourou

Celkové rozměry 3800 x 1400 x 1480 mm (tudor)

Hmotnost podvozek 470 kg tudor 750 kg

Max. rychlost 90 km/h

Spotřeba 7,5 litru na 100 km

Karoserie karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely tudor sanitní vůz dodávkový vůz

Vyrobeno kusů 1500

2007-07-12 23:45:27

Modely Škoda od roku 1895 :

(1895 – Slavia – bicykl)

1905 – L&K A („Voiturette“)

1906 – L&K B, C, D, E

1907 – L&K B2, C2, F, FF, FC, HO, HL

1908 – L&K BS, FCS, G

1909 – L&K DL, DO, FDL, FDO, EN, FN, GDV, RC, FCR, L, LO

1910 – L&K ENS

1911 – L&K K, Kb, LOKb, LK, S, Sa

1912 – L&K DN, RK, Sb, Sc

1913 – L&K M, Mb, MO, MK, 400, O, OK, Sd, Se, Sg, Sk

1914 – L&K Ms, Sh, Sk, T, Ta

1916 – L&K Si, Sl, Sm, So, 200, 205

1917 – L&K Md, Me, Mf, Mg, Mh, Mi, Ml, 300, 305

1920 – L&K MS, 540, 545, L&K – Škoda 545

1921 – L&K MK 6, 445, 450

1922 – L&K A, 100

1923 – L&K 500, 505, Sp, 210, 105, 150, L&K – Škoda 500, 505, 505 N, 150

1925 – L&K – Škoda 120, 110, 115, 350

1926 – L&K – Škoda 550, 550 N, 360, Škoda – Hispano Suiza

1927 – L&K – Škoda 125

1928 – Škoda 4 R

1929 – Škoda 6 R, 430, 430 D, 645, 860, 154, 104, 104/II, 304, 304 N, 304 ND, 306, 306 N, 306 ND, 306 K, 306 NK, 504, 506, 506 N, 506 ND

1930 – Škoda 422, 206, 206 D, 206 DN, 404 D, 404 DN, 404 DND, 404, 404 N, 404 Nd, 606 D, 606 DN, 606 DND

1931 – Škoda 633

1932 – Škoda 637, 637 D, 637 K, 650, 932

1933 – Škoda 420 – Standard

1934 – Škoda 420 – Rapid, 418 – Popular, 420 – Popular, 640 – Superb, 406 D, 406 DN, 406 DND, 406, 406 N, 406 Nd, 656 D

1935 – Škoda 935, Popular Sport – Monte Carlo (typ 909), Rapid Six (910), Rapid (901, 914), 254 D, 254 G, 806 D

1936 – Škoda Favorit (904), Favorit 2000 OHV (923), Superb (902, 913), 903

1937 – Škoda Sagitta (911), Popular OHV (912)

1938 – Škoda Popular 1100 OHV (927), Rapid OHV (922, 939R), Superb OHV (924), 532

1939 – Škoda Popular 995 (937), Superb 4000 (919), 100 (942), 150 (943), 256 B, 256 G, 536, 706, 706 N, 706 ND

1940 – Škoda Popular 1101 (938), 903

1941 – Škoda Rapid 2200 (953), Superb 3000 – KFZ 15 (952)

1942 – Škoda RSO – Radschlepper OST (Porsche 175)

1946 – Škoda 706 R, 706 RO, Tudor 1101 (938)

1948 – Škoda VOS, Škoda VOS-L

1949 – Škoda Sport (966)

1950 – Škoda Supersport (966), Tudor 1102

1951 – Škoda MOŽ-2 (972), Tatra 600 (Tatraplan)

1952 – Tatra 805, Škoda 973, 1200 (955), 1201 (980)

1955 – Škoda 440 (970), 445 (983)

1957 – Škoda 450 (984), 1101 OHC (968)

1959 – Škoda Octavia (985, 702), Octavia Super (993, 703), Felicia (994)

1960 – Škoda Octavia TS (995)

1961 – Škoda Octavia 1200 TS (999), Škoda Octavia Combi (993 C, 703 C, 704), 1202 (981)

1963 – Škoda Felicia Super (996),

1964 – Škoda F3, 1000 MB (990, 721), 1000 MB de Luxe (990, 721)

1966 – Škoda 1000 MBG de Luxe (710), 1000 MBX de Luxe (990 T)

1967 – Škoda 720, Škoda 1100 MB de Luxe (715), 1100 MBX de Luxe (723 T)

1968 – Škoda 1203 (997, 776)

1969 – Škoda 100, 100 L (722), 110 L (717), 110 LS (719)

1970 – Škoda 110 R (718-K)

1971 – Škoda 120 S, 120 S Rallye (728)

1975 – Škoda 130 RS (735)

1976 – Škoda 742 105 S, 105 L, 105 GL, 105 SP, 120, 120 L, 120 LE, 120 LS, 120 GLS, 120 LX

1981 – Škoda Garde (743), Rapid (743), Rapid 130 (747), 135 Rapid (747), 136 Rapid (747)

1984 – Škoda (742) 105S, 105L, 105GL, 120L, 120LS, 120GLS, 120LX, 130 LR, 130 L, 130 GL , 135 L, 136 L, 135 GL, 136 GL (745), 120, 130 L, 130 GL , 135 L, 136 L, 135 GL, 136 GL

1988 – Škoda Favorit (136 L, 136 LS, 135 L/LX/LE, 135 LS/GLX)

1991 – Škoda Forman (136 L, 136 LS, 135 L/LX, 135 LS/GLX), Pick-up, Praktik, Van Plus (135 L/LX, 135 LS/GLX)

1994 – Škoda Felicia (LX, GLX)

1995 – Škoda Felicia Combi (LX, GLX)

1996 – Škoda Octavia (LX/Classic, GLX/Ambiente, SLX/Elegance, RS, 4×4)

1997 – Škoda Felicia Fun

1997 – Škoda Felicia (SLX 1.6)

1998 – Škoda Octavia Combi (LX/Classic, GLX/Ambiente, SLX/Elegance, RS, 4×4)

1999 – Škoda Fabia (Classic, Comfort/Ambiente, Elegance, RS)

2000 – Škoda Fabia Combi (Classic, Comfort/Ambiente, Elegance)

2001 – Škoda Fabia Sedan (Classic, Comfort/Ambiente, Elegance)

2001 – Škoda Superb (Classic, Comfort, Elegance, Laurin&Klement)

2004 – Škoda Octavia II (Classic, Ambiente, Elegance, Laurin&Klement, RS)

2005 – Škoda Octavia II Combi (Classic, Ambiente, Elegance, Laurin&Klement, 4×4, Scout, RS)

2006 – Škoda Roomster (Roomster, Style, Sport, Comfort)

2007 – Škoda Fabia II (Fabia, Classic, Ambiente, Sport, Elegance)

Koncepty

783 Favorit Coupé (1987) [2]

Felicia Golden Prague (1998) [3]

Ahoj (2002) [4]

Tudor (2002) [5]

Fabia Paris (2002) [6]

Roomster (2003) [7]

Yeti (2005) [8]

Yeti II (2005) [9]

Joyster (2006) [10]

2007-07-12 23:52:26

To nebude asi označení 987 ale 937

Motor čtyřdobý čtyřválec SV

Objem 995 ccm

Vrtání x Zdvih 65 x 75 mm

Výkon 16,2 kW (22 koní)

Škoda Popular 995, typ 937, Československo 1939

Dvoudvéřový čtyřmístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem SV a objemem 995 cm³, vrtání 65 mm a zdvih 75 mm, komprese 6,0, výkon 16,2 kW (22 koní) při 3600 ot/min. Třístupňová převodovka, hmotnost 740 kg, rozvor 2200 mm, rozchod 1150/1160 mm a maximální rychlost 85 až 90 km/h.

Model Škoda Popular 995 SV, typ 937 se vyráběl v letech 1938 až 1946 souběžně s větším modelem Popular 1100 OHV.

2007-11-29 14:17:24

Koupím díly a dokumentaci na škodu rapid 1500. Dále hledám majitelé těchto vozů za účelem výměny zkušeností a dílů, mám toho hodně k nabídnutí. Můj miláček Rapídek je k vidění na: hicos.cz/garaz/pentagram .S přáním hezkého dne Rapiďák

2011-01-27 20:34:03

Někdo si pohrál

yaris  
Jarda
2011-01-28 17:45:31

no jo pekny virtualek

2011-01-28 18:43:13

Jde o docela slušný přehled výroby,který hlavně začátečníkovi dost pomůže.Myslím ale,že je tam až moc fotek,vesměs převzatých z časopisů,prospektů.Osobně bych to viděl proloženo spíš fotkami vozidel v dnešním stavu,renovovaných jich je dost a fotky by byly kvalitnější.Každopádně jde o záslužnou práci.Tot' můj názor.

2012-08-09 22:49:56

Škoda 135 GLI 1990, Škoda 120 L 1984, Škoda 120 GLS 1979

Upozornění:

Fotografie podléhají Zákonu o právu autorském.

Použití a kopírování jen se souhlasem autora.


Odpovědět

1  2  3