Fórum - Téma


Hlava


Fórum Favorit Hlava

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3  4  5 ......... 7

2016-05-23 20:39:25

135lux: sem měl jednovstřik a když sem chtěl hrábnul ,známej měl karbec a jezdilo mu to taky jak šlak

2016-05-23 21:05:30

p.s.: No jo, jsi mel 136, 46 nebo 50kw. Treba uz mam unaveny motor. Nevim kolik ma ve skutečnosti najeto. Mozna kdybych koupil jiny motor, byt i stejný, ze by jezdil normálně. Tenhle jezdi 150 jenom z kopce a to pekne dlouhého. Jakou jsi mel spotřebu?

2016-05-23 21:10:22

135lux: spotřeba do 7,5l na 100km byla to 5Oka

ale už 12O mi lítala policejně změřeno 153km ten fafoun musí jet taky napadá mi jestli tam někdo nedal jinou převodovku nevim jestli by tam pasovala třeba z feldy?? pak stačí jinej převodovej stupen a můžeš pak koumat co chceš

2016-05-23 21:14:02

p.s.: Tak to ti nepovím. Jak to zjistit? Myslíš ze mam moc dlouhé prevodove stupně jo?

2016-05-23 21:18:46

135lux: nic jinýho už mi nenapadá koukni na převodovku někde by na ní měl bejt typ převodovky no a pak jen pátrat na netu zda je to ta pravá či není

2016-05-23 21:22:25

p.s.: Podívám se. Uz i na ctyrku je linej. Prave ani na ni nevytahnu vic než těch 110 na rovině.

2016-05-24 07:10:53

135lux: Hlavu jak jsi psal jsi opravil a namontoval dobře. Vůle ventilů by myslím měla být 20 sací, 25 výfuk. Jinak když to tady čtu dělá se na tom autě stylem ,,zkouška - omyl". Ten vodík co jsi tam měl jsi doufám už vyhodil. Úplně prázdnej výfuk je blbina a u tohohle auta vezme dost výkonu. Dále když čtu o seřízení karburátoru tak je to také ,,sem tam hejbnu šroubem bohatosti" a tak to nastavit nejde, karburátor se musí seřizovat celej dohromady : množství paliva (tak asi říkáš šroubu bohatosti)- množství vzduchu a volnoběh. Zároveň se nastavuje i předstih protože bohatá a chudá směs hoří jinak rychle. Tohle docílíš jen na mašině na seřizování motorů. Já jsem takovým (HERMANN) měřil emisní limity a zároveň seřizoval i Favority. Podotýkám že u každého byly seřizovací šroubky úplně jinak a jak měl správné emisní limity jel jak z praku. Tak někoho najdi kolem Rumburka a domluv si s nim seřízení. Na té mašině zároveň zkontroluje i rozdělovač, může přijít i na horší zapalovací kabel. Doma tenhle karburátor nastavíš ,,nějak" a já nevěřím že dobře.

2016-05-24 13:49:24

drak: Ano, delam stylem pokus - omyl. Auto si delam doma, sam, a jeste se vše teprve ucim. Někoho najít zkusím. Vodik jsem vyndal protoze mi vadilo to, ze mi s nim žere porad 7l, kdyz mi tak žere i bez nej. Tak mi prislo zbytecne abych s nim zbytecne zatezoval alternátor. S tou sníženou hlavou jsem ho nezkousel... Vůle na ventilech jsou podle knihy presne naopak. Kdyz jsou všechny rozvodove tyčky ocelové, vůle be všude 0,2mm. Kdyz jsou saci hliníkové, které jsem tam ted dával, vůle je na sacich 0,25mm. Takovou vuli jsem tam nastavil. Par dni po tom co jsem dával sníženou hlavu, jsem ty vůle kontroloval. A musel jsem je delat znova protoze jak si ventily sedli, vůle se zmensily. Na karburatoru dokážu nastavit bohatost směsi, pomalý volnobeh a rychlý volnoběh.

2016-05-24 19:38:40

135lux: Výfukový ventil má vždy větší vůli než sací a tak to tak zkus udělat. No a až najdeš někoho kdo ti to seřídí na mašině bude to lepší. Tak jak to děláš se k ničemu nedobereš.

2016-05-24 19:49:04

drak: na tátovo 120 sem to taky dával 0,2 a 0,2 ani nevim kdo mi to doporučil a bylo to v pohodě

2016-05-24 20:26:03

drak: Vždy ne. Třeba 120 LS, GLS, 130L, GL, 135, 136 má vůli stejnou 0,2mm dle návodu. Pokud vím, lze použít zdvihací tyčky ocelové nebo hliníkové a to má taky vliv

2016-05-25 06:49:30

No dobře, já jen vím že Favority jsou na blbě seřízený ventily háklivý a pozná se to hned na chodu motoru. První ventily jsem seřizoval ve 12-ti letech a pak hodně krát. Vím že u některých aut jsou stejné vůle. Tak jestli to má správně, je to jen dobře. Už se tady to téma bez výsledku táhne dost dlouho a tak jsem to chtěl trochu postrčit, jinak se bude kroutit šroubama do nekonečna a pojede to furt stejně. Četl jsem tam taky něco o pálení gum... To ten Favorit dostává na starý kolena asi dost zabrat a ta měkká kastle taky. Už jen točit tenhle motor na 7000ot/min byl taky fakt ,,dobrej" nápad. Co se týká těch hliníkových tyček tak na těch musí být vždy seřizovaná větší vůle než na ocelové, protože za tepla je delší. Návody jsou jedna věc (taky je píšou jen lidi) a někdy v praxi člověk zjistí že je to trochu jinak.

2016-05-25 14:44:34

drak: Honzo ty jsi nikdy nevyzkousel co dokáže tvoje octavka? Pises ze jsi delal auto uz ve 12 letech. Neverim tomu, ze jsi někdy neudelal podobnou vec jako ja. Tim spíše kdyz jsi jezdil takhle mlady uz...

2016-05-25 15:08:41

Chtel jsem poznat hranice moznosti svého auta. To je cele. Kdyz nic nebudu zkouset, nic se taky nenaucim. A nez jsem tu blbost udělal, byl jsem natolik iniciativni, ze jsem se ptal starých chlapu co se muze stát. Řekli mi ze kratkodobe to nevadi. Kdyby mi nevyletela ta mrazovka, nic se nestalo. Aspon si to myslím. Jinou závadu jsem nenašel po tom vytáčení motoru. Ted už mi žádná mrazovka z hlavy nevyleti. Točit uz nebudu v cervene zone a navíc jsem je všechny zalepil lepidlem na kov kdyz uz jsem ji mel venku, jako to dělají kluci z virtu. Zimy se nebojím. Antifreeze jsem tam vzdy mel.

2016-05-25 17:41:38

135lux: ted si říkám když si to tak vytočil jestli neskočili rozvody ???

sice je tam řetěz a ten já přeskočit ještě neviděl ale už sem o tom někde čet

2016-05-25 17:51:04

135lux: No, věř že tohle jsem nikdy neudělal a co dokáže moje Octávie bych určitě nezkoušel tím že jí budu držet v omezovači (ten ty tam nemáš). Samozřejmě jsou auta která 7000 ot. točí běžně ale Favorit to není a i když vylítla jen mrazovka vidím to jako nesmysl. samozřejmě jsem byl u různých úprav motoru ale co dokáže se testovalo jízdou, nebo na brzdě. Zkus to seřízení jak jsem ti psal a ten výfuk předělej ať není úplně prázdnej. Věřím že se to zlepší.

2016-05-25 17:56:47

p.s.: Těžce o tom pochybuji. Auto jezdi stejně jako dřív. Dokonce lip ted kdyz jsem dělal predstih. Taky by musel byt dost vytahany a to bych snad slyšel co myslíš? Ale hlavne sy myslím ze k tomu nemel důvod. Vždyť jsem jen točil motorem a jeste na volnoběh. Navíc upraveny motory favoritacky samozřejmě bezne točí více bez poruch. Nebo ne? Neco jiného by bylo kdybych naboural nebo startoval motor roztlacenim na nízký kvalt. Jen můj názor. Treba se pletu.

2016-05-25 18:06:11

135lux: je fakt že by ten řetěz asi dělal bordel kdyby byl volnej a jak sem psal já to osobně nikdy nezažil,jen mi to napadlo neb sem to někde na netu viděl i s obrázky obroušenejch rozvodovejch kol

jinak k tomu vytáčení něco jinýho je to točit v tahu a něco jinýho bez zátěže osobně sem to taky neskoušel a ani mi to zatim nikdy nenapadlo

2016-05-25 18:17:47

135lux: Pro motor je horší ho točit na volnoběh než v zátěži.

2016-05-25 18:35:35

drak: Jo, zeptam se po emisich. Uvidíme. Střední tlumic tam zas vrátím. Pred technickou i koncový a pak si zas vrátím nerezovy ladak místo koncového. Taková skoda. Ted to ma tak krásný zvuk. A vsem se líbí. Kdyz tam byl střední tlumic, zvuk je stejný jako s originálním koncový tlumicem. Ten ladak hrozne tlumi zvuk i kdyz je průchozí rovny. Ted tam mam jen jeho. Místo stredoveho tlumice jsem navaril a napasoval trubku. To bylo neco to napasovat aby to sedelo na silentblocich. A jeste byla uhnila roura. Takze jsem ji musel vyvarit kouslami plechu. Zrovna v zatáčce. To byla hrozná pakarna. Několik dni prace. Roura jak z papíru a ja elektrikou vyvaroval. CO nemam. Nakonec se mi to povedlo. Natrel jsem to a dal na auto. Takový radosti a teď půjde dolů... To fakt nechapu proc to motoru vadí ze má menší odpor odfuku spalin? K tomu pálení gum. Ja jsem zatim žádné gumy nespalil. A to protoze na to motor nemel výkon. Proto jsem se ptal kolegy jestli jeho favorit na to silu mel. Ale mel jsem na mysli opravdu dlouhé protaceni na místě. Ne jen zahvizdani při rozjezdu. Jenže on mel 50kW. To ja nemam. Nemam mozna už ani těch 43kW. Takze jde se stejne nedozvedel jestli je toho můj favorit schopen... Někdy po nějaké opravě nebo úpravě kdyz mam zahraty motor, zajedu na suchý asfalt a testuju jestli jsem si nepolepsil na vykonu. Zatim mi tu radost motor neudelal. No a kdyby na to výkon mel, delal bych to častěji. Mam rad pálení gum, hrabacky, gumovani, smyky, drifty. Kdyby mel favorit motor 2,5 tdi a zadní nahon, miloval bych ho. Skoda ze superba nedělají s jenom zadním nahonen. Favorita mam takového jakého mam. Ale i tak si chci užít nějakou tu srandu za volantem. Jsem mlady. Jeste jsem nechcip. Jsem uchyl na pálení gum. Mam to proste rad. Hezky to vypada. Hezky to kouří, smrdí. Líbí se mi to a vůbec se za to nestydím. Kazdy je nějaký. Kazdy je na neco ujetý. Favorita jsem si nekoupil abych s nim driftoval. Koupil jde si ho abych s nim normálně jezdil. Ale jelikož jine auto nemam a momentálně jine mit nemůžu, kdyz emoce musí ven, odnese to můj Fanoušek. Ale tak zase je ze železa. Neco přece vydrží. Mozna z toho někdy vyrostu. Jak se znam, silne o tom pochybuju... Honzo neříkej mi ze s Octavkou nebo necim co jsi kdy mel jsi nikdy umyslne nehrabal? Tohle dělají všichni kluci. Někteří méně. Někteří více no.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7