Fórum - Téma


Hlava


Fórum Favorit Hlava

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3  4  5 ......... 7

2016-05-25 18:47:15

135lux: Já opravdu s hrabáním žádný auto co jsem měl netrápil, ani to BMW ne, max. na sněhu něco namalovat na zem. Možná proto jsem nikdy neměl problémy s poloosama, spojkou, ramenama atd. Nic proti tomu nemám, dělej jak myslíš. Já jen že normální Fávo a ve věku co máš ty na tohle není. Něco časem odejde, věř mi. Jo a nevím jestli z toho vyrosteš ale spíš tě to bude stát peníze. Kup si starý BMW bez papírů a než se rozpadne můžeš spálit gum spousty (jestli ho neuvaříš). Favorit tě v tomhle bez velkých úprav neuspokojí.

2016-05-25 18:47:43

p.s.: No jo kluci tak jsem asi jinej. Me to teda napadlo vícekrát. Bezne kdyz se vrátím domu, zaparkuju, otevřu si dvere a nez vypnu motor, parkrat ho vytocim a radostne poslouchám líbezný zvuk svého vyfuku. Jenze tentokrát jsem chtel zjistit co se stane když tam tu nohu na plynu podrzim trochu déle. Najednou sel z vyfuku kour jak z dvoutaktu. Tak jsem se rychle podival pod kapotu. Vidim ze voda neni tak jsem rychle vypl motor a premejslel jestli to byla zase ta blba mrazovka nebo tentokrát těsnění pod hlavou. Jeste ze jsem byl doma pře barakem. Kdybych to udělal venku, nevim komu bych volal. Nebo kdybych vyrocil motor za jízdy a vylitla ta mrazovka, ja to nepostrehl a jel dal, tak jsem uvaril motor. Ona uz ta hlava teda zkroucena byla i kdyz jsem to nevěděl ale stejně bych vařit nechtel.

2016-05-25 18:53:02

135lux: platí jedno obecné pravidlo : čím víc nakládáš autu tím víc tě stojí peněz,času a nervů a u diesla to platí dvojnásob

i mě to pár let trvalo než sem přišel na to že je to pravda

2016-05-25 18:53:14

135lux: Tak že znova závada? Zas bez vody? Kouř jak z dvoutaktu? Tak že voda do válců, těsnění zas v hajzlu?

2016-05-25 18:59:27

drak: Ale ne Honzo. To bylo kdyz mi vylitla ta mrazovka jak jsem ho vytocil na těch 7 000.

2016-05-25 19:03:04

135lux: Už jsem se lekl že zas nanovo.

2016-05-25 19:08:36

p.s.: Nevim proc u diesela dvojnásob. Mozna jak u kterého. Ale jinak to co pises je logické. Dává to smysl. Proto si chci koupit auto s velkým motorem. Aby to nakládání pro nej nebyl takový šok. Tak co mas delat s autem? Co si z nej vemes? Trochu radosti z toho zivota. Me jenom jezdit nestačí. Potřebuju si hrát. Mozna jsem jeste maly kluk ale vůbec mě to netizi. Musím to proste mit. Ne denně ale občas ano.

drak: Dej pokoj Honziku. Ja bych se lekl. Jsem rad ze to divadlo s hlavami skoncilo. A poučení jsem si z toho vzal. Neboj se. V cervene zone u favorita uz ne.

2016-05-25 19:16:24

135lux: No, nic ve zlém, nenaštvi se ale zatím v tom nemáš úplně jasno a to co tě s autem baví ho ničí. Jednou na to přijdeš že je lepší mít auto v perfektním stavu kdy se na něj můžeš vždy spolehnout a jízda je potěšením. Až ten Favouš úplně umře, budeš přemýšlet co dál a i silnej auťák když dostává nesmyslně zabrat odejde.

2016-05-25 19:19:20

drak: Ja teď nemam prachy na to abych si koupil auto i kdyby bez papiru a pak sháněl gumy na pálení. Jsem rad ze jsem rad. Az bude zaměstnání. Kdo vi. Ted studuju. A hlavne i kdybych na to mel, k čemu mi bude bez papiru? Kde s nim budu driftovat? Chci normalni. A jezdit všude. To je zatím nesplneny sen. Podívej se na srazy. Tam se spali gum. A jsou to nalesteny milackove. Majitele pro ne dělají první posledni. Taková skoda ze Skodovka ted nevyrabi auto s nahonem jen na zadek. Meli u toho zůstat. Nemwli to vůbec rušit a dávat na predek. Nebo snad vyrábí?

drak: Jo, mas pravdu. Toho jsem si vědom i ted. Ale takový je proste zivot. Nejlepsi je mit aut více. A je to. Budes si pak opravovat jen to na hrani. Mobilni budes furt. Jedno na všechno nestačí. Jenze ja teď na druhé nemam.

2016-05-26 08:28:42

135lux: Ty naleštěný miláčkové na srazech jejich majitele stojí spoustu peněz a to že s nima ,,pálí" gumy nebo driftujou není zadarmo i takové auto trpí a díly pak odchází dříve. Samozřejmě čím silnější dražší vůz tím i větší náklady na opravy, nebo pak jezdíš s rozhrkanou srágorou která tě někde nechá. To že Škoda nedělá zadokolky je proto že patří do koncernu VW a ten je prostě nedělá. BMW už také začalo s předním náhonem. Srazů mám za sebou desítky a ne vždy jen jako obyčejný návštěvník a věř že to co vidíš jako třeba pálení gum je jen třešnička na dortu, před tím je spousta práce a peněz. Samozřejmě se ukážou i chlapci co za předposlední peníze koupili káru, za poslední nalakovali a s tím tam pak ,,ohromují" diváky. Viděl jsem jich dost co pak po telefonu žadonily o odtah protože ta kára jejich ,,snažení" prostě nevydržela. Mám rád lidi co maj rádi auta, starají se a pečují o ně a snaží se je všelijak vylepšovat, tím nemyslím nesmyslné montáže toho či onoho co nefunguje, a také je samozřejmě neničí a na veřejných komunikacích nikoho neohrožují. To co píšeš ty a přidáváš že jsi ,,jinej" mi přijde nezralé a naivní. Proč se na tomhle starém autě co máš nenaučit spousty věcí (nikdy jsi například nepsal o brzdách, co třeba zadní bubnová?), proč nemít Fávo za kterým se každý otočí protože to bude prostě hezký a plně funkční auto? Vidět svůj vrchol v tom že musí stůj co stůj jezdit 150km/h a spálit mraky pneu se starýma poloosama o kterých nikdo neví zda jsou namazané, s brzdama o kterých nikdo neví jak se zachovají v krizové situaci a co karoserie, u Favoritů praskala podlaha u zadního uložení ramen tam kde drží nápravnice. Snažíš se hrabat a protáčet kola, koukal jsi na ten spodek někdy?

2016-05-26 12:10:45

drak: To je jasny ze je to stalo dost peněz... Psal jsem ze jsem jinej protoze jste mi napsali ze z vás nikoho nenapadlo vytočit motor na max pri volnobehu... Na spodek jsem se díval kdyz jsem mel auto na heveru ve škole. Na ty detaily co jsi psal ne. O tom ani nevim ze praská. Bojim se spis koroze. Natírám co muzu. I kdyby byl úplně novy, pochybuju o tom, ze v dnešní době by se po nem někdo ohlizel. Na brzdy mam v planu se podívat. Protoze posledně po delší cestě mi nějak zmeknul pedal. Zatim problem nebyl s nimi. Kapalina mi neubyla. Asi vzduch. Na bubnech uz byly meneny pakny a prasátka.

2016-05-26 19:32:41

135lux: O.K. Brzdová kapalina se mění po dvou letech max.

2016-05-26 20:09:20

drak: Vis co, ja s tebou souhlasím. To co pises je pravda. Taky se mi líbí krasna spolehliva auta v udrzovanem stavu. Me ted vadi to ze moje nefunguje jak ma. Jezdit 150 neni zadna frajerina. Ani nějaká extrémní jízda. Ale me hrozne moc vadi ze tak jezdit neni schopno a melo by. Nefunguje tak jak ma. Zbytek veci zatim funguje nebo alespoň jsem zatim nezjistil ze nejsou v pořádku jestli nejsou. Staram se o vse co je v mých silách a moznostech. Treba nedávno jsem vybrousil všechny rezave fleky a dvakrát natrel. Je sice ted flekaty jako pes protoze jsem nemel šedý pastel. Mel jsem jen bílou. Ale už nebude rezavet dal a to je důležité. Pak jsem ho celé vylestil pastou na staré laky jako mas tempo, a hned vypada lepe. Akorát mi teda nezbylo na jedny dveře. To uz neřeším. Takový je zivot. Všechno nemůže být ideální.

2016-05-30 19:30:26

Tak brzdy jsem odvzdusnil. Ani jsem nemusel dávat auto na hever a sundavat kola. Stačilo se válet na zemi. V levém předním nebyl žádný vzduch. V pravém předním trosku. Vzadu vic. A z leveho zadního prasátka vytekla sedá kapalina jinak byla všude cista... V podbehu u levého zadního kola jsem objevil popraskanou tu silnou vrstvu barvy u podlahy. Zajimave ze jsem si toho nevšiml kdyz jsem tam nedávno natiral blatniky. Odloupal jsem ji a nasel za ni dve díry do dutin a v nich trosku mokré hlíny. A to jsem si myslel ze mi to vyvaril a natrel dobre. Tvrdil ze to vydrží 10 let kdyz budu chodit každé jaro a podzim na vystrikani dutin. Kdyz jsem chtěl, nemel cas... No a ta podlaha u nápravy vzadu nevypadá ze je praskla.

2016-05-31 18:40:49

135lux: Praská podlaha u přední nápravy ve švu tam jak jsou dvěma šroubama přišroubovaný silentbloky ramen (ty zadní, ne zadní náprava). To že v brzdách bylo i jen málo vzduchu je špatný a ,,šedá tekutina je humus. Kolik jsi jí vypustil? Měl jsi jí rovnou vyměnit a prohlídnout hadice i trubky.

2016-06-01 10:52:00

drak: Tak na predek se podivam... Vypustil jsem z každého kola přibližně centak na dno petlahve. Trubky a hadice mam dobry. Az na jednu co vede na prave zadní kolo z pohledu ridice. Ona je v jednom místě vydrena trosku od vyfuku. O ni vím uz dlouho. Z vydrene drazky kapalina netece. Kdyz jsem ji kdysi viděl, dal jsem ji dal od vyfuku a uz nedre. Ja bych ji tam nechal jenomže mam obavy ze na technicky uvidí tu drazku kdyz bude chodit s baterkou pod autem... Na brzdy jsou haklivy. Tak jsem si objednal novou. Doufam ze bude mit stejně zatacky. A ze půjde povolit stara. Budu to dělat poprvé. Kapalinu vymenim ted. Bude mi stacit 250ml? Jeste plynové lanko mam objednané. Stare drží na pěti zilkach u karburatoru. Ty díry u prahu jsem domluvil ze mi vyvari znamy. Jsem zvědavý kolik si za to řekne. Bude to dělat doma... Vyfuk mam uz koupený. Oba tlumice za 500 z vrakace. Jsou jak novy. Nejdriv je natru. Jsou poskrabane jak jsme je sundavali. Nesli od sebe... Tachac mam doma starý. Uz jsem zjistil jak se opatrně rozebírá. Mam objednané ledky do nej. Tak jsem zvědavý jak bude svítit pak. Jeste to denní sviceni nakonec dodělat a to by mel byt konec mých planu oprav a uprav. Ty emise zbývají.

2016-06-01 18:42:54

135lux:

2016-06-02 23:40:02

Dneska jsem vyměnil tu brzdovou trubku pravého zadního kola. Šlo to lepe nez jsem cekal. Pak jsem zavzdusnil všechny kola abych mel jistotu ze bude všude opravdu nova kapalina. Odvzdusnil jsem to s tátou. Delal jsem to raději dvakrát a ot zasniho pravého po nejkratší. Všiml jsem si ze kdyz necham déle otevteny vypustak, chvili po tom co vytece kapalina, zacne vyjizdet dost vzduchu a žádná kapalina i kdyz ve vytlacene kapaline nebyl vzduch zadny uz. To musí delat zavit vypustaku urcite. Taky byl mokrý a delali to tri a jeden ne a byl suchy. Urcite to saje pres zavit. Takze jsem vypoustel krátce a hned zavíral nakonec. Jel jsem to projet a brzdi dobre. Akorát při zablokování kol se mi staci doleva. Takze prave přední asi brzdi méně. Mam v planu to ještě jednou odvzdusnit. Potřetí uz to bude. Jinak oba kotouče byli zahrate tak ze jsem si spalil prst kdyz jsem na ne po jízdě sahal... No a jak jsem zkoušel ty brzdy, vzdy kdyz jsem zastavil mi chcipal motor. Na spojce jsem samozřejmě stal. Mam nízký volnobeh. Trochu mu pridam. Nevěděl jsem ze podilovac brzd dává mechanicky odpor motoru. I na místě kdyz seslapnu brzdu na doraz mi poklesnou otacky mirne. Je to normalni? Dřív jsem si toho nikdy nevšiml.

2016-06-03 18:14:24

135lux: Mrkni na hadici od motoru k posilovači jestli není zpuchřelá a nepřisává to tam trochu. Sundej ji z motoru a otvor zaslep jinou krátkou a tu zaslep šroubem, uvidíš jak poběží motor. Nikam s tím nejezdi, nepůjde posilovač. To že při brzdění táhne stranou může být i vůlí někde na rameni. Odvzdušňovací šroub stačí povolit o necelou otáčku. Také může být přidřený brzdič (váleček nebo čepy). Mrkni také na tu podlahu u těch ramen.

2016-06-09 23:45:11

drak: No tak mi to seridil na emisích a teď mi to s tou sníženou hlavou jede 180 do kopce. Jsem se málem zabil Ne jede to stejne. O neco malo lepe. Ze jsem na rovině vytáhl 120 a jeste jel ale predemnou byli auta. Nechal jsem to seřídit v praci. Ani za to nic nechtel pak. Jeste mi dal novy benzinovy filtrik a ptal se me na vyfuk za kolik jsem ho koupil a ze se mu líbí zvuk. Ten vyfuk jsem dnes delal. Uz tam mam zas stredovy tlumic. A je zas tichý. Nuda. Ale už ho tam nechám... Byl to starší pan a všechno věděl. Serizoval mi to na počítači se softwarem na emise. Ten přístroj jak pises bude asi starý uz dnes. Nevim. Seridil na volnobehu, pak na 2000 a na 4000. Vyndal mi jednu podložku z podtlaku. Říkal ze Jsem tam mel 60 stupňů predstih na volnobehu což nechapu kdxz jsem s rozdelovacem točil doprava. Nevim ale jak to delal, uz na to sahat nebudu. Nechám to tak. S říkal ze mam dobry motor. Ze prej mam malo skodlivin. Ten podtlak na brzdy jsem odpojil a volnobeh mi klesl ze 750 na 500. Motor skoro vyskočil z auta. Ldyz jde díru ucpal, zase se vrátil na 750. Ta hadice je menena uz. Nemela by prisavat falešný vzduch. Jinak při posledním odvzdusnovani vylezla z pravého zadního kola jedna bublinka. Jinde uz nic. Ale auto furt táhne doleva kdyz blokuju. Všechny cepy mam zkontrolovane od mistra monpakou na gumy. Ruka ze jsou dobry. A byl jsem u toho. Na podlahu jsem se díval i vpředu. Nenasel jsem žádnou prasklinu. Žádný trhance. Bylo by to vidět na ty vrstvě cim je natreny spodek auta kdyby byla praskla?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7