Fórum - Téma


Klepání v motoru na Fáčku (136L)


Fórum Favorit Klepání v motoru na Fáčku (136L)

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3

2010-03-16 18:26:03

Tak olej:

Jestli se ti ztrácí tak otázka je hlavně kam. Jestli by se strácel do válců tak auto bude hodně kouřit. TAkovým až modrým dýmem ale opravdu moc, kdybys zastavil tak by se kolem tebe delala klidne mlha. Me se to stalo na Mitsubishi a bylo to.špatnými pítními kroužky. První zjisti kde se ztrácí a možná oběvíš i to klepání. Teorticky by to mohle dělat i uvolněná vana.... Záleí jaký je to hluk při tom klepání.

2010-03-16 18:30:41

Ke klepání se podiv jestli třeba není uvolněný i kryt rozvodoveho řetězu. Dneska jsem to řešil na Feldě (neztrácel se teda olej) a bylo to víčkem na olej na deklu ventilů, kde se smrsklo to gumové těsnění a mlátilo to. Klepání může být způseobenu i uvolněnými šrouby na něčem. Kdy ti to nejvíc klepe? Při otáčkách nebo na volnoběh?

2010-03-16 18:37:16

prave ze to az tak extremne nedýmí (videl jsem dym na aute co zralo olej) ... a vana je pritahla a dobre utesnena...jako i kdyby to chcalo tak by muselo celkem dost a toho bych si vsiml..me to stoji 5 dni v kuse v garazi a kdyby byl olej na zemi tak si toho vsimnu...ale zase jako trosec to žrat muze proc ne...ale spis me napada jestli to nemuze zrat nejak pres ventily??? jako serizeny by mely byt dobre...jako fakt nevim...nebo nejak pres to tesneni pod hlavou to taky zrat muze ne??? jako kdyby slo o zarovnaní hlavy,tak to bych si mohl sehnat od jednoho mistra na praxi kde delal kamos..to by jako nebyl problem...sice bych si asik pockal...ale to je jedno....jo k tomu zrani: zase se mi zda blbost aby to zniceho nic zacalo zrat pres pistni krouzky kdyz predtim nic...fak vubec nevim...

2010-03-16 18:39:55

nic povoleny neni...fakt ne...a pred serizenim to klepalo furt a fest..a po serizeni to klepe nejvic na volnobeh...a kdyz drzim motor v otackach...na pridani plynu se klepani zmírní,ale porad jde trosec slyset...

2010-03-16 18:44:14

Ono kdyby ti to žralo olej přes vetily tak je to samé co přes pístní kroužky. Stékalo by to do válce kde by se to spálilo se směsí a šlo ven. Já si osobně neumím představi několik litrů na tisic kilometru to se snad ani nemuze pres ventily nebo pístní kroužky dostat... Podiv se na motor jestli tam není nějaký zjevný masivní únik. A pokud nic nenajdeš tak bych řekl, že nejlevnější varianta je koupit nový (jetý) motor.

2010-03-16 18:46:50

K tomu klepání mě napadá podiv se na silentbloky. Hůavně na ten spodní co je pod vodní pumpou. Tam není moc gumy a i by to odpovídalo tomu volnoběho, protože při zátěži se mtor nahne a ten silentblok není tak namáhaný. Jsou dvě možnosti buď je to ta miska nebo pres ten sroub co je chycený k podlaze.

2010-03-16 18:47:03

jako mozna to najelo i 2000 to prsne nevim...ale jako olej jeste byl na konci merky a kontrolka nesvítila... jako asik zkusim znova seridit ventily a jestli to nepomuze tak sundat tu hlavu a mrknout se na to...

2010-03-16 18:48:27

silent blokama to nebude...u pumpy je nový a dole bych to slysel...to je klepání slysitelne presne od hlavy...z jinama ne

2010-03-16 18:48:33

A k oleji mě napadá jen že by to teklo do převodovky přes gufero, aby to nebylo nějak vidět. Jiný únik si nedokážu dost dobře představit kama by to teklo aby to nebylo vidět

2010-03-16 18:52:19

Jestli mas vse dotazene a neco ti klepe a je to v motoru, tak to ti opravdu neporadim. Leda kluzná ložiska na klice co mě jako tak napadá... Ale to doma asi nezjistis to mousi k nekomu kdo na to má měřící přístroje

2010-03-16 18:53:06

hele do ty prevodovky to je mozny...tak to bude stacit povolit srouby od prevodovky a trosec ji dole roztahnout ne? a pokud z tama vytece olej tak je to jasny ne?

2010-03-16 18:55:05

Jo staci to roztahnout ale to gufero znamena motor ven a odborny servis. Ja jsem to v zivote nedelal a nevim jaky je postup. Ono dole na přavodoce je jenom plechový kryt.

2010-03-16 19:02:13

OK..jak budu doma tak zkusim...jako kdyby to bylo gefero tak to ani do servisu nedavam..stejne planuju s tim dojet jen do technicke...pul roku...cca...takze bych se na to vykaslal...pak se kdyztak ozvu jak jsem pokrocil..kazdopadne DIK za napady a rady...

2010-03-16 19:05:18

Jasne pak se urcite ozvi, samotneho by zajimalo co to je.

2010-03-16 19:10:06

jako ber tak ze muj fazol je nizkorozpoctove vozidlo bo jsem student a mam jeste masinu...takze tak taky vypada..ale snazim se pomalu to dat do kupy,nechci jezdit ve vraku a ohrozovat ostatni...hlavni byl podvozek a brzdy a tedka ten motor no...ale alespon mam co delat :-D pak se ozvu...jeste jednou dik

2010-03-16 19:52:36

Gufero na klice je sranda, na staré škodovce vyndavám motor a na fávu převodovku, sundám komplet spojku, vyndám gufero, přípravkem naklepnu nové a vše zpět. Jinak bych se podíval na zdvihátka a vahadla, jestli třeba není prasklý nějaký šroub a udělal bych gufera na ventilech. Hlava kvůli tomu dolu nemusí, stojí to pár kaček a podstatně se sníží spotřeba oleje.

2010-03-16 21:17:50

Tak skus změřit tlak ve válcích .To se místo svíčky natočí manometr .Starej škodovkář ten manometr bude mít.

Když změříš kompresi ve válcích tak bodeš mít jasno ,jestli jsou v pořádku kroužky a ventili.Takhle na dálku to jsou rady na prd.Dej vědět jak to dopadlo.

2010-03-21 18:58:05

Hosi....problem asik vyresen...ale zajimalo by me cim to je....mrknete se do mych fotek a hned uvidite...okomentujte to pls cim si myslite ze to muze byt...spis jak se to mohlo stat...ja to nechapu...

2010-03-21 19:11:31

asik se tam neco dostalo co nemelo..ale co a kama??? a hlavne co ted s tim? myslite ze kdyz tu hlavu vybrousim,dam tesneni a seridim presne ventily ze to bude OK??? dik za vsechny napady...

2010-03-21 19:31:12

Tak to ti řeknu přesně co to je. To udělal brácha jedné mé byvalé.... Jak upravoval karburátor tak mu tam spadla matka a nevytáhl ji. Ta se dostala přes sání do válce, ve válci udělala paseku na pístu a hlavě....

Moje rada zní: Vyměň hlavu a píst, nebo, což bude lepší rovnou celý motor


Odpovědět

1  2  3