Fórum - Téma


Klepání v motoru na Fáčku (136L)


Fórum Favorit Klepání v motoru na Fáčku (136L)

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3

2010-03-21 20:06:50

asi nemas motor na prodej co? :-D jako ale sere me to fest...ale asi to je jedina financne schudna moznost...ale premyslel jsem..hele na rovinu...potrebuju aby to auto dojezdilo jen do listopadu nez skonci technicka..pak pujde do srotu...neslo by to nejak no kolene udelat aby to bylo provozuschopne a nemusel jsem se bat ze se to nekde vysere??? jako jestli s tim jeste najezdim max. 5000km tak je to moc..a zase rvat lowe za motor a tedka to prehazovat...to se mi taky nechce...

2010-03-21 20:12:26

Ty jo motor sice mam ale jsem ze zlína a to bys kotel projel, to za a) a za b) si ho chci nechat pro každý případ...

No Hlava by tech 5000 vydržela asi, teda podle fotek to vypadalo ze to nevzalo sebou ventily... Pak snad možná... Ale otázka co ten píst, ten vypadal hodně špatně... A měnít píst je poměrně drahé a pracné.... A motor bys myslim sehnal i levne nejakou 135....

2010-03-21 20:14:50

jako napadlo me treba zkusit zarovnat tu hlavu (jeste nevim jak) ...a pak ten pist dat do nejvyssi polohy a taky ho trosku (jemne,v ramci moznosti) srovnat...co myslis??? ventily jsou OK

2010-03-21 20:23:28

Hlavu bych nechal tak jak je to že je pomlacené jí sice moc dobre nedelá ale broušením to nezachráníš. Problém pístu je že je pohyblivý. Je namáhán poměrně velkými dynamickými silami. Není zaručena že tam už není prasklina a pak stačí trocha materiál se rozletí a motor v momentě stojí. A nikdo Ti neřekne kdy můžes s tím odjezdit 10000 ale taky deset kilometru.... A navíc co ten olej? Ten by ti tak prodrazil provoz ze uz jenom skrz to se vyplati vrazit penize do motoru....

Možná by šlo použít spodek motoru třeba ze 120tky (to ti dají snad i zadarmo) a na to šlahnout hlavu z favorita. Chvilku by to mohlo jezdit....

2010-03-21 20:40:00

nevim..nejradeji bych se na to vysral a dal sesrotovat...uz me to nebavi porad neco resit.....se mrknu nekde po inzeratech po celym motoru a uvidim co najdu...

2010-03-21 20:42:50

No motor se nejlip shani na vrakacich.... po inzeratu je to dost tezko vetsina se toho zbavuje i s autem.... A vrakac je reseni, ko jestli to melo jezdit pul roku.... Z hlediska ekonomiky by to bylo nejlepsi řešení....

2010-03-21 21:40:23

taky bych to viděl radši na nový motor. Jeden mám doma, zbytečný, nechám ho za hubičku, je to bez sání a výfuku.

2010-03-26 18:03:46

Všecny symptomy ukazují na kliku, pokud tam nebyl olej tak se to klidně mohlo přidřít a pak klepat, pro zasvěcené není důvod proč by to nemohlo odejít po dlouhé odstávce sám sem se s tím několikrát setkal. Vypozoruj klepání pokud to je s otáčkama motoru tak neřeš hlavu pokud 2x -4x pomaleji tak vačka tyčky a spol. Kdo si vsadí na kliku????? Pokud to bere olej cca 4l na 1000 tak by to bylo jak bílá dýmovnice a fleky pod autem?Neřeš to a jinej motor vyjde tě to podstatně levněji.Dej vědět.

2010-04-26 12:36:49

vymenil jsem hlavu,pretesnil...olej se zda ze to uz nezere zatim ...bracha taky rikal ze to bude delat nejaka vule na klice,bo to ma i nepravidelnej chod kdyz neni motor v zatezi,nove kabely,svicky,serizen karbec,predstih i ventily a porad to bez zatizeni klepe....takze kdyz to neni v zatezi tak se asi bude prosec rozhasovat predstih...podle me...bo v zatezi jede motor v pohode a ma i normalni vykon....Pokud mate nekdo dobry motor na PRODEJ,moravskoslezsky a olomoucky kraj tak dejte vedet pls....jinak to resit nebudu...je to jen auto do prace....


Odpovědět

1  2  3