Fórum - Téma


Klima se servem problem


Fórum Fabia I Klima se servem problem

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2001 Fabia I 6Y Combi 1.9

1 fotek  |  62 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Točivý moment: 240 Nm (177 ft/lb) . Maximální rychlost 187 km/h. Zrychlení 11.7 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 180 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 900 ccm (116 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, 1.9 TDI (74 kW).


1  2

2016-06-26 17:50:06

Ahoj.Mám takovej zvláštni problém se svoji škoda fabia 1.9tdi.Začlo se mi stávat a to jen opravdu někdy že pokud mám zaplou klimu třeba i za jizdy tak mi problikne najednou ABS třeba i dvakrát a k tomu se rozsviti i servo řizeni které se mi i vypne.Vag mi napsal že mém nizké napěti na svorce 30.Zkoušek jsem: jinej altik,veškere pojistky i na baterce,veškere kostry co jsem kde našel,baterka nova Varta 75AH,kabelovej svazek vyvěšenej a v pořádku,a čidlo natočeni volantu mam take nové.Nevim co s tim mé společného snad že klima ma prej elektromagnetickou spojku ktera ma velkej odběr při sepnuti.Uděla to opravdu jen někdy jinak klima chladi jak má a servo taky jde normálně.dle počitače hodnoty serva ( otačky,odběry)v pořádku...stalo se tohle někomu????diky....nemám problem koupit jinej servo motor nebo klimakompresor ale nechci kupovat něco zbytečně.DIky

2016-06-27 20:51:10

dnes se mi za jizdy rozsvitilo ABS a ASR a zacal blikat a pipat vykricnik.po restartu to zase zmiselo...kdyz jsem prijel domu tak i bez pohybu volantu na miste mi problikavaly svetla a vnitrni osvetleni.zkusil jsem odpojit komplet servo...blikalo to dal...pise mito svorka 3O prilis nizke napeti....at hledam jak hledam nemuzu nic najit...prijde mi ze mi lita hrozne dobijeni pritom je vsechno vypnute....a altik mam uz druhej..

 p.s.
Pavel
2016-06-27 21:29:58

jindra: tak to dobíjení změř mělo by se hejbat kolem 14,3V

co svazek na podběhu v motoru pod baterkou kontrolovals??

2016-06-27 23:16:23

dekuju za reakci ....svazek jsem vyvesil uz je to delsi doba je suchej a v poradku..to dobijeni je prave zahada....kdyz jsem odpojil a zapojil baterku..tak se to vsecko uklidnilo...a podle multimetru a Vagu beha dobijeni se svetlama 13,9-14V-....ono se to objevi vzdycky z niceho nic.kdyz se projevi zavada....skacou ty hodnoty nahoru a dolu uplne nesmyslne jak sileny..... ..blika vsechno lehce na volnobeh a jak zapnu neco navic tak vsechno zhasina,napriklad klima to je pak hitparada atd...uz mi nejak dochazis tim autem trpelivost...a co procitam forum nejsem sam.

 p.s.
Pavel
2016-06-27 23:43:42

jindra: měls ten svazek rozbalenej chce to koumat drát po drátu

dál bych koumal černou ktabičku na baterii sou tam tavný pojistky a ty spoje bejvaj v divokym stavu

pokoumal bych i spoje pod relátkama jestli neni nákej povolenej a kostry za plastem co je na levym podběhu u řidiče

2016-07-03 07:44:16

Ahoj, zkus vyměnit relé svorky 30, měl jsem kdysi stejný problém a byla "pecka" na kontaktech, stojí pár korun a za pokus to stojí.

2016-08-21 11:38:55

prosim te nevis jake je oznaceni toho rele svorky 30???je mysleno X-rele..???nevim po kterem ji....problemy pretrvavaji...to auto je normalne naladove...diky

2016-08-24 20:54:30

dnes jsem na radu vzal a odpojil jsem cidlo uhlu rizeni s tim ze to pujde v nouzaku a pokud se zavada neprojevi je to v tom.zavada se projevila....v nouzaku se to celkem dalo ale po par kilometrech zase vyplo uplne....tak si rikam servo je uplne vypnute a ono i v tom rezimu ze servo vypadlo se mi jeste po dalsim kilometru rozpipalo a rozsvitilo ABS a po chvilce zhaslo....tak ted mi poradte ..ja uz fakt nevim

2016-08-25 10:27:45

jindra: Ahoj, a nemáš zlú baterku, starú alebo vyšľahanú? Robí to aj na inej? Fábie sú na batériu háklivé, alternátor je aký starý, koľko má natočené? Tie 90A alternátory BOSCH púšťajú, hlavne ak nemáš spodný kryt motora a valí do neho voda, tiež som menil.

2016-08-25 16:18:43

ahoj..kryt motoru mam a baterie je v aute stara pul roku nova(75AH 800A Varta)...dobijeni jsem zkousel se svetlama 13,8V na baterce....kdyz zapnu treba mlhovky,klimu,otacim volantem tak na volnobeh pada ke 12V...nevim zda na ten volnobeh to je v poradku nebo ne..

2016-08-25 19:26:18

jindra: Proč se odpojoval ten senzor řízení? Furt tomu nějak nerozumim. Co všechno se na tom servu kontrolovalo? Diagnostika něco napsala?

2016-08-25 21:21:10

diagnostika mi porad vypisuje pouze chybu 01288 ( svorka 30 nizke napeti )....ovsem ja uz mam prosle snad uplne vsecko a snad 10krat.to cidlo jsem odpojoval proto,ze jsem ho tim vyradil z provozu a servo tak bezelo v nouzovem rezimu(tim jsem ho chtel vyloucit)ovsem zavada se projevila i tak.Jinak v merenych hodnotach serva hodnoty presne odpovidaj tak jak to ma bejt....jsem uz trosku bezradnej..

2016-08-25 21:30:23

jindra: Tím že odpojíš senzor, nic nepoznáš. Diagnostika píše jasnou závadu svorka 30. Tak že svorkovnici z ŘJ serva dolu a kontrola jejího napájení včetně vedení. Kontrola kabelů jestli nejsou v hajzlu a oxidy ve spojích. To že servo vypadne udělá jednotka. Za jízdy po dosažení tuším 15km/h už řerpadlo nejede. Vrhni se na svorku 30 tý jednotky, ne čerpadla.

2016-08-25 21:34:37

asi myslis kontakty na samotnem servu...(ty tluste privod)plus nahore u tech pliskovejch pojistek..to mam vsechno ocistnene....nevim zda je nekde jeste nejake zasite misto kam kouknout...

2016-08-25 21:49:00

jindra: Kolik máš svorkovnic na servu?

2016-08-25 21:50:40

tři (TRW) ta nejdrazsi verze snimace

2016-08-25 21:53:14

jindra: Pomineme svorkovnici senzoru a ty nejtlustší kabely. To třetí vedemí je podle tebe úplně celé v pořádku?

2016-08-25 21:58:29

predpokladam ze jo.mel jsem vsechny svorkovnice dole a vse cistil.ten svazek jsem mel taky rozmotanej tam fakt ty dratky jeden po druhem vypadaly jak nove.Ono je blby ze to proste dela podle nalady...posledne jsem prijel a zacalo se mi to rizeni kousat a zhasinat svetla,tak jsem utikal pro merak a nechal to bezet a nez jsem se vratil tak to zase prestalo a nic...

2016-08-25 22:04:57

jindra: Kontrola pohledem, to dnes nic neznamená. Bužírka je v pohodě a uvnitř černej mour. Jestli u toho auta někdy došlo k rozpojení zad. ostřikovače za ŘJ motoru budou v háji dráty v tom vyvěšeným svazku. Taky očisti silové kabely kolem aku. Servo má obr odběr. Pokud auto stojí a nikdo netočí volantem, čerpadlo nejde. Tobě to spínalo když auto stálo. První bych hledal ten problém v tom napájecím kabelu ŘJ.

 p.s.
Pavel
2016-08-25 22:06:00

jindra: napoj na diag adresa 44-blok měřených hodnot-pole 002

1 okno - O stupnů-točit volantem a pokud se nic neděje tak snímač na řízení K.O.

odběr proudu při otáčení volantem 30-60A je O.K.

odběr do 6A - chybí olej v nádobce

otáčky motoru serva 1330 pokud je O tak bud motor K:O: nebo neni proud


Odpovědět

1  2