Fórum - Téma


kontrolka chladící kapaliny


Fórum Fabia I kontrolka chladící kapaliny

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2010-05-18 00:51:48

kolegové ,mám doma dvě fabky 1,4 a u obou mi začala blikat červeně kontrolka chladící kapaliny,je to takový ten teploměr .třikrát to pípne a pak jen bliká.v nádržce je jí ale dost,tak nevím co s tím .čidlo je v nádržce zalisované takže vyměnit nejde .dík za radu.

2010-05-18 06:21:51

A kdy ti to bliká?

2010-05-18 11:45:57

vyměnit celou nádobku,nic jinýho ti nezbude.

2010-05-18 12:22:02

Hlavu vzhůru , ta nádržka stojí kolem 500 kč .

2010-05-18 12:30:12

Já bych první zkusil jestli je to opravdu tím čidlem, zkus ho odpojit a uvidis co ti to bude delat

2010-05-24 21:47:36

Ano musíš ho odpojit , ale proklemovat , protože tyhle čidla takhle fungují.Když to čidlo má nějakou prekážku ,tak má menší ohmy (odpor), a tím pádem větší volty aspon myslím ,že to takhle je.To je ohmův zákon.

miliš, 2010-05-18 00:51:48 napsal:

kolegové ,mám doma dvě fabky 1,4 a u obou mi začala blikat červeně kontrolka chladící kapaliny,je to takový ten teploměr .třikrát to pípne a pak jen bliká.v nádržce je jí ale dost,tak nevím co s tím .čidlo je v nádržce zalisované takže vyměnit nejde .dík za radu.

2014-09-16 19:36:03

Zdravím kolegové, mě kontrolka chladící kapaliny bliká po nastartování také. Jenže po proklemovani kontaktu u nádržky ta porucha nezmizela. Proto jsem koupil čidlo chladící kapaliny, které je u termostatu a po jeho výměně opět beze změny. Tak teď už opravdu nevím. Známý ze servisu mi ještě řekl že za problémem může být klidně i prasklé těsnění pod hlavou a tím pádem olej ve vodě a naopak jenže opticky tomu tak není.

2014-09-16 19:49:20

Souhlasím s montym,bude to nádobka,někdy stačí trochu dolít a změní se to. Pokud se propojí kontakty svorkovnice a nic se nezmění,může to být i kabeláž. Olej v nádobce je vidět. mě pípne u Octávky tak každé dva roky,doleju tak dvě decky a mám pokoj.

miliš, 2010-05-18 00:51:48 napsal:

kolegové ,mám doma dvě fabky 1,4 a u obou mi začala blikat červeně kontrolka chladící kapaliny,je to takový ten teploměr .třikrát to pípne a pak jen bliká.v nádržce je jí ale dost,tak nevím co s tím .čidlo je v nádržce zalisované takže vyměnit nejde .dík za radu.

2014-09-16 20:58:35

Zdravím kolegové, mě kontrolka chladící kapaliny bliká po nastartování také. Jenže po proklemovani kontaktu u nádržky ta porucha nezmizela. Proto jsem koupil čidlo chladící kapaliny, které je u termostatu a po jeho výměně opět beze změny. Tak teď už opravdu nevím. Známý ze servisu mi ještě řekl že za problémem může být klidně i prasklé těsnění pod hlavou a tím pádem olej ve vodě a naopak jenže opticky tomu tak není.

2014-09-17 08:12:30

Dela to cidlo v te nadrzce. Vymena spobiva ve vymene nadrzky.

2014-09-25 16:03:39

....někde jsem četl,že časem se na kontaktech čidla,které je v nádržce,usazuje "něco jako vodní kámen" a tím čidlo přestává fungovat,...také jsem dával novou nádržku-original asi za 350,-kč.....dá se sehnat i za 150,-..ale to je čína a asi kvalita zpracování nebude nic moc...

2014-09-25 20:01:30

fabia14aze: No,pokud někdo dolévá do chlazení vodu z vodovodu tak se ,,kámen" usazuje určitě,patří tam destilovaná voda. Kapalina G12 se mění max po 5 letech, G12+ se údajně nemusí měnit,no ale tomu moc nevěřím. Jestli někdo jezdí deset let na jednu kapalinu,něco se asi usadí.

2016-06-30 11:08:27

pedals: Ahoj ,prosím tě jak to mám proklemovat popiš podrobně díky

 p.s.
Pavel
2016-06-30 11:52:16

roman1: odpojíš z nádobky na vodu konektor od hladinovýho čidla a kontakty sou tam v tom konektoru dva ,propojíš mezi sebou kusem drátu

2016-06-30 12:49:02

Ahojte, mne u oboch fabii pomohlo vyčistenie nádobky chladiacej kvapaliny obyčajným benzínom, nádržku vyčerpať, vybrať, poriadne niekoľkokrát vymyť a vyšpliechať. Pozor, benzín zmýva čierne nápisy napísané z vonka nádobky, tam sa nesmie dostať. Po vyčistení zatiaľ kontrolka nebliká, chybu nehlási.

2016-06-30 22:26:10

roman1: Čau už si to přesně nepamatuju, ale ta hodnota odporu nejde koupit ale musí se namotat slabý měděný drátek /musí být lakovaný/ na koupený odpor a přiletovat ke kontaktům paralelně ,to znamená, že se zvýší hodnota odporu.Nejde tam prostě kus drátu ,to nefunguje.A jak jsem se k tomu odporu dopracoval.....vzpomínam.Už je to dlouho .Jo a nakonec mě to těsnění pod hlavou prasklo a začal mě téct olej do vody ,ale hodně a musel jsem to vyměnit.Ta moje ředitelka s tim jezdí 2km do prace a zpátky. To je uplně na prd.A až to někdo bude dělat tak at vyndá ty debilní hydroštosy a dá tam normální tyčky, protože ty ventily už potom nejdou seřídit, jelikož nefungujou ,jak by měli.Takhle bylo zadělaný od emulze víko ventilů/to už jsem to trochu utřel před focením/

 p.s.
Pavel
2016-06-30 22:29:39

pedals: jen poopravým paralelním zapojením se hodnota odporu snižuje

Seriovým zapojením se hodnota odporu zvyšuje

Koupil bych novou expanzku návod jak jí vyměnit tu je

2016-06-30 22:51:42

p.s.: seriový je zapojení za sebou, paralelní je vedle sebe ne .To znamená když dáš odpory vedle sebe tak je sečteš, ale nezměníš hodnotu napětí.A když za sebou tak ne ,ale změníš hodnotu napětí.No asi jsem to napsal dobře ne.?

 p.s.
Pavel
2016-06-30 23:03:50

pedals: píšeš že na koupený odpor namotáš lakovaný slabý drátek a paralelně propojíš s toho mi plyne že ty dva odpory sou zapojeny paralelně tudíš by měl být odpor menší

O napětí si nic nepsal

2016-07-01 07:43:25

Konečně tu padla správná myšlenka, koupit novou nádobku. Ona ta kontrolka tam k něčemu asi bude,ne? To že nejdou už pak po sundání hlavy seřídit ventily je úplná hovadina akorát se to dělá jinak než u motoru bez hydroštelů. Pokud to děláš stejně fungovat to prostě nebude. Dva km do práce není daleko tak co třeba kolo? Auto by to ale vydržet mělo. Co se týče vyplachování nádobky třeba benzinem jsem taky několikrát dělal ale vždy to nevyjde.


Odpovědět

1  2