Fórum - Téma


kontrolka chladící kapaliny


Fórum Fabia I kontrolka chladící kapaliny

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2016-07-03 22:28:45

jo jasně ten odpor bude menší ale číselná hodnota se zvyšuje/30 ohmů je větší odpor než 30 kyloohmů/.

Ty ventily jsem seřídil podle dílenského manuálu a ono to nefingovalo, tak jsem se zeptal chlapíka co to dělá profi a on mě řekl ,že to mam seřídit 20/25 stovek a pak se to rozjelo. Tak to přičítam tomu, že ty hydroštosy už nefungujou jak by měly.Ten motor to právě moc nezvládne vem si ,že se sotva zahřeje a hned chladne, ta teplotní rostažnost na motor je to nejhorší. A potom přesvěč manželku, že má v zimě jezdit na kole 2kyláky ,to nikdo nezvládne

2016-07-04 06:43:21

pedals: prosím tě kde najdu dílenskou příručku fabia1.4 mpi-2002?

2016-07-04 06:56:05

roman1: Třeba na uloz.to

2016-07-06 22:05:00

roman1: ja jsem ji stahnul tady z těch stránek.Někde tady musí být.

2016-07-16 09:04:56

p.s.: zdravím tě-pedals nám tady odpověděl,že jen propojit drátem nestačí-prý je nutné koupit nějaký odpor-co ty na to?

2016-07-16 18:32:14

Já teda jestli mohu, se divím že tady řešíte vyřazení jednoho z kontrolních systémů. Proč se ho zbavovat, to opravdu nechápu. Nádobka přece nestojí majlant a vědět kolik a jakou kapalinu mám v chladícím systému je podle mne docela podstatná informace. Za tu dobu co se tady o tom ,,tlachá" je dávno nová namontovaná a jezdí se s plně funkčním vozem v pohodě. Když dojde někde bez ,,civilizace" k nečekanému úniku a motor se uvaří, nevím jestli tohle obcházení ušetří peníze. Když se mi rozsvítí kontrolka (při správné funkci) ještě dojedu někam kde doliju aspoň vodu a nic nepoškodím.

2016-07-16 20:53:55

drak:přesně tak!

2016-07-17 22:16:23

Ale ono nejde jen jen o tu nádobku. Ono jde o to ,že se dostává olej do fridexu a to těsnění pod hlavou /kdo má tento problém/ musí stejně jednou vyměnit .Mě to vydrželo asi 2 nebo 3 roky

2016-07-18 21:00:28

pedals: Ak po 2-3 rokoch púšťa olej do vody treba prehodnotiť kvalitu opravy, techniku jazdy hlavne so studeným motorom a pri prípadnej najbližšej výmene tesnenia najskôr zrovnať hlavu

edit: Predpokladám že fridexom nazývaš G12tku - ružovú.

2016-07-18 22:28:19

mash4077: Ne to jsi mě nepochopil, 2 roky se trochu objevovala mastnota ve fridexu/růžovim/ a až potom jsem

byl nucen vyměnit to těsnění, protože v nádržce se objevila mastná emulze ,ale hodně a pod víkem ventilů

toho bylo celě plechovka.

2016-07-18 22:39:05

pedals: V každom prípade keď už farbí expanzku do hneda nečakať a riešiť tesnenie. Lebo taký istý bordel koluje v celej chl. sústave.

2016-07-20 13:53:23

Presne tak. Treba riešiť príčinu nefunkčného snímača výšky hladiny vo vyrovnávacej nádobke chladiacej zmesi a nie len vymeniť nádobku. Nádobku stačí prepláchnuť benzínom. Ale v prvom rade je potrebné vymeniť tesnenie pod hlavou valcov. Ono keď sa dostáva olej do chladiacej zmesi, tak to spôsobuje len ten falošný poplach, že je nízka hladina chladiacej zmesi. Ale je veľký predpoklad, že sa súčastne dostáva aj chladiaca zmes do motorového oleja a to už je pre motor nie veľmi dobré. A neblbnite s tým preklemovaním konektora od snímača výšky hladiny. Ja som už jeden motor takto odrovnal

2016-07-22 18:25:02

pedals: Já to teda nechápu. Jde u tvého auta olej do chl.kapaliny nebo nejde? Jestli jsi kdysi měnil těsnění a znovu to je v háji bylo to udělaný blbě. Když to tady čtu přijde mi to stále více nesmyslné. Proč tedy chceš vyřadit to hlídání hladiny? Jestli někdo jezdí s vystřeleným těsněním pod hlavou tři roky a čeká na to co se stane, není normální. Jestli někdo chce vyřadit systém hlášení závady taky není normální.


Odpovědět

1  2