Fórum - Téma


Koupě Octávie


Fórum Octavia I Koupě Octávie

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2  3

2014-12-02 08:40:00

supermanka19: Myslím že v tomhle roce výroby na pátých dveřích nebudou úchyty motoru stěrače. Vyhřívaná zrcátka se na ně dělala a byla i el seřizovatelná. No ale pozapojovat to musí udělat šikovnej elektrikář a to je docela oříšek. Jo a na těch pátejch dveřích je i jiný okno bez díry. Co couvat podle zrcátek?

2014-12-02 11:29:47

já bych to viděl i jinak pokud takhle levně seženu starší auto asi bych už nevynakládal sílu a peníze do další modernizace neb bych časem mohl přijít na to že to vyjde finančně stejně jako bych si to auto koupil s veškerou touto výbavou již v originále

spíš bych se zaměřil na to aby bylo tohle v pořádku -tlumiče čepy silenty atd

2014-12-02 11:48:00

Tak podle zrcátek couvám, ale je potřeba mít přehled na silnici, co se děje za tebou že jo...

Modernizace bych tomu neřikala :D Doplnění některých chybějících částí bývá kolikrát levnější než to kupovat již s tím - hlavně co se týče třeba nových aut :)

2014-12-03 17:13:50

Přidělat stěrač na auto vyrobené bez je dost peněz. Sklo, motorek, dotáhnout dráty na páté dveře, vyměnit pravou páčku pod volantem, jiný tapec na pátých dveří, celé jiné zadní plato (to stávající je moc dlouhé. Kdysi jsem měl taky octavii r.v. 1999, ale bylo 1.9TDi 66kW a vzadu bez stěrače. Chvíli jsem s ní jezdil i se špinavým oknem. Pak mne napadla věc, že jsem za dvanáct stovek koupil v akci zadní spojler. Za flašku kořalky mi to soused nastříkal na stříbrno (barva auta) a mužu říci, že to hodně pomohlo. Takhle starý 1.6 55kW jsou už k mání s nájezdem do 200tis.km za 40 tisíc s tím, že geometrickou řadou přibývají na nich závady mechanické i elektrické. Zažil jsem si to. Výměna zadních brzd komplet, Přední pružiny ( rády praskají) , občas nějaký čep na přední nápravě a poruchy stahování okýnek. Nevím jak je to u modelů se švihadly, ale já měl tři oktávky s el. otvíráním a pak ještě VW Boru což je taky octávka jen líp vybavená a u všech jsem opravoval stahovaní. Vždy stačilo koupit správný UH díl a dalo se to opravit. A nakonec ještě porucha otvírání nádrže. Po výměně "všeho" u dvířek v zadu i tlačítka u ručky byla závada v přívodu +12V . Na opěrku bych se taky už vykašlal. Za pětikilo jsem koupil docela pěknou loketku na Aukru , Nic se nemuselo vrtat a šroubovat a byla odklápěcí. Nakonec zústala napořád odklopená, neboť bránila zandávání bezp. pásů u ručky.

2014-12-11 09:27:33

ok1tdi: :D to je zkušností teda :) !! Ale pro mě i pro Vás jenom dobře :) Jo takhle u starého auta je to s tím stěračem asi pravda :) Nedošlo mi, že budou mít jiné díly - zadní okno, jako ty "novější". Taky jsem jezdila do teď bez zadního stěrače, ale štve mě to v zimě , když se zamlží a musí se čekat, než se vyhřeje. Tak to prostě oželím. Jinak před odjezdem z bazáárku mi vymění spojku+opraví dveře (při otevření klesaly dolů). Mám štěstí, že je majitel známý, takže si můžu vše "nadiktovat" a oni se o to postarají. Pokud nebudou chtít, tak se prostě poohlédnu jinde :) Tak jako tak se do toho auta při koupi musí vrazit nějaká práce že. A máte nějaké tipy co určitě vyměnit při koupi? Kromě věcí jako filtry, olej, baterie. Díky :)

2014-12-11 09:38:49

Stěrací lišty, a poptej jak je stará baterka.Možná bude zima a baterka bude potřeba. Stará znamená víc jak čtyři roky.

2014-12-11 12:13:29

supermanka19: Pokud si není nikdo ze zúčastněných jistý,zajímaly by mne rozvody a svíčky. Je to ta 1.6 55kW co jsi tu o ní psala?

2014-12-18 10:08:59

Zdravím, tak už jí mám doma. Je to ta 1.6 55kw. Baterie by měla být nová, rozvody dělány asi ve 100tisících ( teď má najeto 180tis.). Jinak co se týče karoserie, tak super stav. Podle TP je dovoz z Německa a přede mnou jí měli jen starší pánové, žádný mlaďoch, co by jí dával zabrat. Jediné co - na střeše a trošku kufru je popraskaný ochranný lak. Jinak musím vyměnit zadní žárovku obrysového světla + žárovku uvnitř, co podsvěcuje střední panel ( regulace topení ). Má to novej termostat, silenbloky, čep atd ( co se týče technických věcí, tak to by mělo být spraveno) AKORÁT Nefunguje: zadní otevírání okýnek - motor jede, ale okýnko se nehýbe a teď mi nastal ten problém, že mi jedno okýnko začalo padat dolů :((( Nechce se mi přelepovat tou černou elektrikářskou izolačkou, protože to bude zlodějům hned jasné. Takže se ptám: Jak se řeší problém s těmi okýnky? Nejlépe finální řešení, i když nějaké dočasné taky ocením. Kvůli tomu se mi do servisu jezdit nechce.....Máte nějakou radu? :) Asi to bude chtít rozebrat že? Díky moc !

2014-12-18 10:22:28

Tak to je jasná odpověď. Praskly umělohmotné prevíti na stahování. Všude ti budou nabízet komplet celý stahování. To je zbytečné. Stačí koupit dva takové UH špalíčky a vyměnit za prasklé a je to za pár korun. Nejdražší je poštovné. Ale jezdit se dá i tak, že než to seženeš, jdou zašprajcovat zadní okna prkýnky tak 60cm a 1cm silné. Taky jsem tak jezdil. Jinak za jízdy hrozí, že sklo sjede úplně dolů a buď umrzneš nebo rozdělat čalounění a sklo ručně vytáhnout a opravit.

2014-12-18 10:33:48

ok1tdi: Pokud je v pořádku lanko, tak stačí vyměnit ty jezdce. Jenže často se namotá....

2014-12-18 10:52:10

supermanka19: takže nechat udělat rozvody,filtry a oleje

k tomu laku tím sem si prošel taky po minulí zimě se to začalo loupat až mi auto skončilo v lakovně -střecha a přední kapota

k tomu okýnku sou dvě možnosti pokud je to člověku jedno tak sundat tapecírunk uříznout na míru prkno a okno šprajcnout a ta druhá sehnat jinej mechanismus mění se to dobře a na netu se to od poláku dá sehnat za 500 a funguje

2014-12-18 13:06:41

Kamos prave říkal, ze jsou v prcicich stahovaky, který na vrakaci stojí 1400, novy 1550 a v autokelly asi 2500. takže nevim :D tak ja to sundám a hodím sem fotku, ať můžete posoudit, co přesně je rozbité a poradit mi, jak to opravit, to bude asi nejlepší :))

2014-12-18 13:08:34

ok1tdi: a mohl bys mi hodit odkaz nebo obrázek, ať vím co přesně shanim? :)) Dík

2014-12-18 15:14:23

supermanka19: 1400-1550 to je docela prda ale ty nepotřebuješ motory,je v háji mechanizmus. Samotná stahovačka bez motorku na vrakáči nebude tolik stát. Myslím že v autokelli nebo intercars to taky půjde sehnat nový levně.

2014-12-18 16:27:59

Tak jsem zkoušel stránku sem nějak dopravit, ale bez úspěchu. Tak.že jedná se AUTO KELLY objednací kód VAG 1U0837584 a jmenuje se to vodící díl stahovačky oken -PP-ZL cena 28,-Kč a pokud jsou v tahu obě strany tak mají i variantu LP-ZP . Opravoval jsem to u tří aut a v pohodě. Za celou stahovačku bez motorku ( s nataženým lankem) mají psáno cena na dotaz .

2014-12-18 19:04:35

Super. Tak to jsem ráda, že to není nic za raketu, ale nastal další problém....Už se z toho vážně po*eru... - vyjela jsem a při zastavení a vyřazení (držím pouze brzdu) mi začnou padat otáčky, auto se trošku cuká a chcípne...několikrát za sebou. Potom jsem ale jela delší dobu (asi že se zahřálo) a bylo to OK. Je to fakt nepříjemný, když auto neznáte a začne Vám dělat divný věci :D Už jsem z toho na nervy ...

2014-12-18 19:05:03

Takže..co to může být? Díky

2014-12-18 19:13:51

supermanka19: Možná sa klapka.

2014-12-18 19:59:17

co jsem četla, tak asi vadný snímač otáček, zítra bych měla jet ke kámošovi na diagnostiku ....

2014-12-18 22:41:07

at ti kámoš vyčistí klapku a dá jí vagem do základního nastavení


Odpovědět

1  2  3