Fórum - Téma


Koupe Skody Fabie


Fórum Pokec všeobecný Koupe Skody Fabie




2016-04-21 21:18:45

Doufam,ze nebudu obtezovat.Jen se chci s Vami podelit o dojmy.Po mesici a pul patrani po solidnim voze Skoda Fabia hatchback pro svou neter to vypada,ze v sobotu konecne koupime.Hned na zacatku jsem si stanovil motorizaci 1.4 benzin.Hned po zacatku jsem zjistil(patrani jsem zuzil na nabidku od Skoda plus,doufam v pravdive udaje o vozidle),ze jde o nedostatkove zbozi.Nejprve jsem hledal kolem roku vyroby 2002,ale vetsinou to byly trosky.Nabyl jsem dojmu,ze je treba hledat v "mladsich vodach".A dnes udicka zabrala:jdu omrknout 16V 1.4MPI/55kW Ambiente, rok vyroby 2007, 77 tisic najeto!Co vy na to panove.Je ma volba dobra ? Jde mi hlavne o ten motor.Diky za nazory.

 Mape
Petr
2016-04-21 23:19:16

Nechci nikomu brát iluze ale Fabie 1,4 jezdí plus mínus všechny podobně. Krouták vysoko takže trochu honit ...tím pádem spotřeba.

Osobně jsem provozoval 1,4 mpi starej českej motor a dobrý. Ale žádnej pochodák to nebyl a to to jelo dost dobře ve srovnání s jinými.

Navíc fabie má spoustu dětských nemocí se kterejma je nutno počítat.

Já jsem toho udělal na tom autě dost abych je odstranil a stálo to dost úsilí vzhledem k tomu že jsem to všechno dělal

sám.

Na druhou stranu v tomto malým nájezdu by to mohlo být otrochu lepsí.

Já co jsem pořídil octávii tak prakticky neopravuju.

Jinak moje fabia co je v profilu je na prodej.

2016-04-21 23:37:55

martin81: Presne ako píše Mape, keď 1.4 tak mpi (16v má drahší servis). Všeobecne sa treba zmieriť s tým že Fabče1 nahrádzajú pomaly korodujúce... Feldy (týmto sa tu samozrejme nechcem nikoho dotknúť) a týmpádom sú a budú vychytávky Pritom (aspoň pre mňa tragických) 2jkových je všade mrtě

Mám ten istý problém, lebo pre dcéru zohnať mpi je prakticky zázrak našťastie je naklonená aj dieslom

2016-04-22 00:04:45

martin81: předně bych nemotal k 16V označení MPi Jak píše MASH4077, je dražší servis jako rozvody, motor má EGR ventil. Já ji měl 8 let a fungovala bez velkých problemů. Rozvody jsem dělal jednou, EGR 3x zazlobil, 2x odešla zapalovací cívka. Jinak běžný spotřební věci. V den koupě měla 107t km, při prodeji 198t km.

Chtělo by prověřit skutečný stav km, pokud to jezdilo do servisů. Osobně mi byl 16V sympatičtější než MPi.

2016-04-22 08:54:45

mape: ...vcera jsem tu Tvoju zrovna prohližel,komplet cely proces.Pekne sis ji vymazlil.Videl jsem dobre:nalital si na ni pres 300..Navic me prekvapila ta vyska auta po prestavbe podvozku.Ja daval nedavno na zadek tuzsi pruziny a poskocilo mi to o pouhe 2 centimetry na 64 cisel.Diky za nabidku, ale za prve je to kombik a to je pro zacatecnika devce trochu problem a za druhe jak si cetl mam "policeno.

mash4077: ...chce to trpelivost a urcite najdes dobrej autak.Ja nasel jen diky tomu,ze kazdy den jsem nekolikrat kontroloval nabidku ojetych vozu.Zjednodu sil jsem si to tim,ze jsem vybiral pouze u Skoda Plus(urcite znas.).Pokud se 1.4 objevi v nabidce, vetsinou je do dvou dnu prodana.Ja mel vcera obrovske stesti. Byl jsem druhy zajemce 10 minut po prvnim a ten nastesti odrekl(chtel nizsi cenu).Zitra ji tedy zrejme dovezu

 Mape
Petr
2016-04-22 10:07:40

martin81: Nikomu nevnucuju... Jen nabízím. Taky byl zájemce a kvůli kombíku nevzal. Přitom rozvor je stejný jen karoserie je Asi o 25cm delší. Navíc je tam parkovací asistent kterej ti nechá zaparkovat i tam kam se nevejdeš

2016-04-22 10:48:23

mape: ...mape nemyslel jsem to nejak zle.A to me konstatovani na 300 vnimam ja coby majitel 1.4 jen pozitivne.Proc?Protoze muj autak si chci ponechat jeste hodne dlouho

2016-04-22 20:54:55

Tak trochu se přidám. Mám vyhlédnutou Fabii 1,4 , rok 2002 automat. Máte s automatem ve Fabii někdo zkušenosti ? Je to dobrá volba ? Jel jsem ve Fordu s automatem a moc se mi to líbilo.

 Mape
Petr
2016-04-22 23:20:16

martin81: Podle mě není 300 tisícovej nájezd pro tento motor žádnej problém. Jediné co zlobbí jsou samozrejmě hydroštely ale ty se dají za pár korun vyměnit. U mojí fábie bylo problémové i axiální ložisko na klice. Ale je to v pohodě opravitelné protože se to dá jednodužše rozmontovat a složit zpet. Rozvodovej řetěz je brnkačka a navíc ho koupíš origo za 3 stovky.

Oproti 16 ventilu je to podstatnej rozdíl. Na klice tento motor nerozebereš nebot je vyroben rozlamovací metodou a není moc servisů co ho umí dát dohromady. Přitom stačí chvíli jezdit se špatnou spojkou a problém je na světě.

Ale nechci a nebudu pomlouvat. Navíc tato závada podle info od lidí od aut není až tak častá. Rozvody jsou samozřejmě o něco dražší.Egr ... všichni víme co jeto za ksindl .....

hoverlamilan:trochu mě překvapuje tvoje rozhodnutí. Měl jsem za to že jsi spíše na auta starších ročníků a koncepčně někde nízko aby byli co nejjednodužší.A najednou fabii s automatem..... Nic ve zlém. Ale třeba jednotková octavie je proti fabii daleko jednodužší i kdyz koncepčně trochu zastaralá.U fábie je tlačený přez elektonickou řídící jednotku snad uplmě všechno...i když se to nezdá. Vím o tom své. A ten automat....

Oběma vám samozřejmě držím palce a přeju štěstí při výběru.

2016-04-23 22:32:32

mape: Zdarec.-je to doma.Po obede jsem ji dovezl. (Fabka, o ktery jsem psal vyse).Jeden tukanec na pravy predek a par drobnych skrábancu.Po celou dobu pani servisovala u autorizovaneho servisu(i pneumatiky si tam nechala prezouvat), najete kilometry dolozeny servisni knižkou a Cebii a mam k dispozici veskere zaznamy tykajici se onech servisu.Jel jsem s tim z Prahy a mam z toho dobry pocit.Ve stredu na to mrknu s mechanikem a doufám, ze se koupil dobrej autak !

2016-04-23 23:50:19

martin81: Tak snad budeš spokojený. Nicméně nebylo by lepší mít mechanika při koupi?

2016-04-24 08:35:34

hoverlamilan: Ak poznáš jej históriu (hlavne servisnú), tak určite ano (tipujem že bude z Rakúska)

Tiež som ako Mape trošku prekvapený ale pri Tvojich cestách si pohodlie zaslúžiš Len Okta okrem iného aj viac odvezie, pouvažuj

2016-04-24 11:38:20

mash4077: Je koupená u nás, i když servisní knihu nemá. Auto z dovozu bych asi nechtěl, měl bych strach, že je v zahraničí odcizené.


Odpovědět