Fórum - Téma


Kouř z výfuku


Fórum Felicia Kouř z výfuku

Informace o modelu: Škoda Felicia


1  2

2014-09-14 22:05:57

Ahoj,

chci se zeptat,je v pr... těsnění pod hlavou když nastartuju,vyplivne to bílý kouř a pak už nic a za jízdy taky nehulí...Voda se ztrácí...Děkuji všem...

2014-09-15 07:30:40

pomi777: Vše v pohodě,ve výfuku se sráží kondenzát z katu a výfukových plynů,někdy určitě i odkapává z koncovky. Normální stav hlavně v chladnějších dnech (nemyslím mráz).

2014-09-15 11:29:57

A kam se ztraci voda?

2014-09-15 11:53:31

pomi777: Je možná netěsnost která je u Felicií častá hlavně na hadicových spojích a také u čidla spínání větráku na chladiči,dále vodní pumpa,doporučuji kontrolu. Kolik vody a za jak dlouho se ztratí?

2014-09-15 14:31:00

No nevim to presne ale rekl bych tak pul litru na 100km.Cca.Zvlastni je ze nekdy se z to vyfuku nezahuli ani pri startovani ale to je jeden z 10 startu...Kdyz jsem koukal pod auto tak nikde ani kapicka...

2014-09-15 14:36:10

pomi777: Prohlídnout ty spoje jak jsem psal. U Feldy se povolujou pásky na hadicích a i to čidlo na chladiči. Může to téci jen ohřáté a stačí se to odpařit. Chce to prohlídnout než hned sundavat hlavu a já myslím že to tím není.

2014-09-15 15:01:43

Dobrá dobrá,prohlídnu to,a asi je to nejlepší za teplýho motoru nebo spíš za chodu co?Snad to hlavou nebude..Jen pro info,je to 1,9 naftak

2014-09-15 19:22:36

pomi777: U 1,9D to může být i kolem termostatu,omrkni i chladič. Pokud tam je správná chladící směs,bude se dělat kolem místa úniku z ní taková krusta. Když to nenajdeš tak někoho kdo dokáže udělat tlakovou zkoušku chladící soustavy. Není v oleji šedá emulze? Jak to auto startuje?

2014-09-15 19:37:01

No jak to startuje,někdy dobře a někdy jakoby měl vymlacenou baterku ale to je dost častý problem u těchto motoru,tak nevim jak to vyřešit...

2014-09-15 19:44:24

pomi777: To bude starter,možná jen promazat a uhlíky.

2014-09-15 19:50:14

Startery jsem zkoušel 3 a dokonce i z auta ve kterým to krasně točilo...

2014-09-16 06:47:23

pomi777: Tak je to špatně ukostřený motor nebo kabely na AKU. U Diesela by bílý kouř mohl znamenat i horší vstřikovače. Proměřil bych žhavičky,pak zjistil únik chladící kapaliny,opravil el vedení ke starteru a uvidíš.

2014-09-17 17:56:34

Ä jak zjistim že je to špatně ukostřený,a hlavně jak se to může stát...?

2014-09-17 19:31:39

pomi777: vemeš startovací kabel dáš na mínus baterie a druhej konec přímo někam na motor či převodovku

oka ukostření oxidují hnijí to samý kontakty a svorky baterie někdy je stačí vzít pilníkem či smirkem někdy se to musí vyměnit záleží na stavu

2014-09-17 19:44:09

p.s.: Ano,přesně tak.

2014-09-17 19:52:29

super děkuji,To zítra vyřeším,a pokud se to potvrdí tak mám očistit kontakty?A ten motor je ukostřenej na baterii?Asi jo co? :-D

2014-09-18 09:31:16

pomi777: Kostra z AKU nejde přímo na motor ale na kostřící bod na karoserii a motor je ukostřenej někde na káře. Není problém to najít.

2014-09-18 10:51:51

Ale na tu zkousku to muzu tim startovacim kabelem napojit primo na - na aku?

2014-09-18 10:56:23

pomi777: To můžeš.

2014-09-24 19:50:12

zdar,tak motor startuje pořád stejně.Nicméně spíše potřebuji vyřešit tu vodu.Jak je to s tlakem v expance?Když chcípnu motor tak je natlakovaná a voda stoupá a když je motor vychladný cca 5hodin a nádobku jsem otevře a byl v ní tlak tak je to v pořádku?


Odpovědět

1  2