Fórum - Téma


Mazání TSi


Fórum Yeti Mazání TSi

Informace o modelu: Škoda Yeti


1  2

2017-01-03 22:02:57

Tak s tím jsem se ještě nesetkal. Jenže tyhle dvě závady těžko rozlišit že?

2017-01-03 22:08:10

zkus změřit za studena jestli maže víc,jestli jo tak je vadné čerpadlo nebo je tam tlakový napínací ventil rozvodů.

2017-01-03 22:11:38

Zkusím. Hned zítra. Ten tlakový ventil se asi nedá lehce vyměnit že? To bude asi někde u rozvodů.

2017-01-03 22:12:17

buď máš špatné čerpado a nebo je omletý kluzák tak je vysutý na doraz aolej protíká kom něho, rozvody by jse měli měnit po 40 tis

kolik najezdíš za rok a jaký máš olej

2017-01-03 22:17:01

Kluzak je olejovy napinak rozvodu? To může být natolik vyjety bez hluku že to propouští olej? Olej Shell 5w-40 a ročně cca 15-18t

2017-01-03 22:22:40

teď mě psal kamarád že by neřešil rozvody ale máš udělat co nejdříve proplach motoru že je to levnější varianta,tyto motory karbonují nebo budeš do toho muset dát víc peněz tím nic nepokazíš,když to nepomůže tak musíš vyměnit rozvody a olejové čerpadlo ale musíš počítat že to vydrží jen 50 tis km

2017-01-03 22:24:39

Ok. Půjdu cestou proplachu. Zatím dík.

2017-01-04 20:38:59

Tak jsem to dnes po šichtě rozhodil a vypadá to že největší podíl bude mít zas....sací koš. Vyčistím, udělám proplach a věřím že to bude ok.

2017-01-06 07:53:30

bodka: To auto má najeto 52 000km a už ,,zas" ucpaný sací koš? To není normální. Jaký tam leješ olej? Necháváš doběhnout po jízdě turbo? Kolikrát se olej měnil? V kolika km se to poprvé ucpalo?

2017-01-06 07:57:46

To se stalo poprvé. Na podzim jsem jenom měnil filtr a pomohlo to. Olej Shell 5W-40 každý rok tj. cca 10000km ale většinou krátký trasy. Myslím to bude dobrý.

2017-01-06 08:05:58

bodka: Tak že byl přicpanej olejovej filtr? Ten olej je origo? Tohle nemůže auto dělat.

2017-01-06 08:10:03

Asi jo. Ale teď to nebylo k ničemu. Měřil jsem tlak a filtr nic nevyřešil. Proto jsem to rozdělal a koš byl plný bordelu. Taky mě to překvapilo.

2017-01-06 09:04:24

bodka: Malej motor hnanej do výkonu, to nebude nikdy dobrý. Tohle se stávalo i u 1.8T ale nejdřív po 200 000km a to ještě těm co měnili pozdě olej a nenechávali dochladit turbo. Stejně bych to nechal prohlídnout, ještě je v garanci, ne? Sundavat vanu každejch 50 000km bych teda nedělal.

2017-01-06 11:20:19

Je to po garanci.

2017-01-08 08:15:59

bodka: Po garanci jsou ještě kulance a s tvejma kilometrama bych to využil. Platíš třeba jen práci a ne matroš, nebo naopak. Tohle není normální, nebo že by ty prťavý motory začaly ukazovat co umí? Zajeď do značkovýho, nech si zavolat technika co má na starosti garance a poraď se s ním. Nenech se odbýt, když to bude blbec zajeď radši jinam.

2017-01-08 21:10:44

drak: Toto mi pripomína nemenované HDi motory - citlivé na palivo aj na olej... A furt nimi zahlcujú trh Tož nás asi nič dobré nečaká

2017-01-08 21:15:33

bodka: Ako píše Drak, nedaj sa odbiť Koncern nerád priznáva chyby.

Minule tu na fóre kolega riešil konštrukčnú vadu prevodovky a...pochodil


Odpovědět

1  2