Fórum - Téma


Motor 2.0 fsi ma zvuk jak naftový


Fórum Octavia II Motor 2.0 fsi ma zvuk jak naftový

Informace o modelu: Škoda Octavia II 1Z


1  2

2015-11-08 18:42:21

Čau lidi potřeboval bych poradit mam benzin 2.0 a auto má zvuk jako naftové nemáte někdo zkušenost nebo radu?mam strach abych si neodrovnal motor.

2015-11-08 19:21:08

Cau. Aky rocnik? Ja mam 2006 a tiez to je jak diesel hlavne ak je vonku zima, zvuk robi retaz medzi vačkami, a klepajuce hydroštely,tiez je potrebne spravit dekorbanizaciu,mam kontakt na chlapika pri poprade

2015-11-08 19:28:16

je to rok 2005,asi pred 2 měsíci mi dělaly rozvody a vodni pumpu ale to ještě necvakalo jak nafta tak nevim asi to dat do servisu protože sám s tím asi nic nezmužu

2015-11-08 19:35:53

Kolko mas km? Robil si dekabonizaciu?

2015-11-08 19:52:12

Něco málo přes 170 000 aspon doufám,mam to auto asi pul roku.A co je to ta dekabonizace?

2015-11-08 20:07:09

coufic: Jestli to před rozvodama nedělalo tak šup do servisu, reklamovat a nenechat se navézt do nějakýho placení. Pokud budou zlobit tak telefonovat na zákaznické centrum do fabriky. Dekarbonizace je pokus (dost zbytečný a drahý) o vyčištění motoru uvnitř. Vím přesně o co jde i vím jak se to dělá ale také vím že to jsou vyhozený peníze neb to nefunguje. Byl jsem u několika motorů co 1, nic se nezměnilo 2, po rozebrání karbon všude tam kde byl, 3, vana motoru plná bordelu, 4, u jednoho ucpaný mazací kanál - přidřená vačka. 5, cena kolem 4500kč+ výměna oleje (jedno jestli benzin nebo diesel). Jestli si někdo myslí že jistá kapalina přisávaná do paliva dokáže vyčistit motor, tak se fakt plete. Kdo včas mění kvalitní olej a používá do paliva aditiva, nic takového nepotřebuje.

2015-11-08 20:08:32

Vycistit saci potrubi od karbonu, sedla ventilov a ventily, vycistit egr ventil ak mas,vymenit retaz medzi vačkami, a menil by som aj hydroštely

2015-11-08 20:14:35

Vymena oleja je malo,ak od novoty davas menit olej tak ze pouzivas vyplach motoru,davas do noveho oleja aditivum a davas aj do benzinu povymene oleja aditivum tak robis dobre,ak nie motor sa ti zanesie a pocase sa zvyši zvuk a slabne vykon. Ja mam uz 230tis a s tym motorom je stale problem,ja som menil uz aj vstriky a vysokotlakove cerpadlo,dalej cerpadlo paliva v palivovej sus tave. Teraz mi odchadza olejove cerpadlo....

2015-11-08 20:24:02

Tak to je paráda myslel jsem si že si koupim auto se kterým nejsou takový problemy a zatim to vypadá že to bude akorát pěkná pokladnička a jak to tak čtu tak mě servis stejně nemine.A to mi ještě hučí a pulsuje divně palivové čerpadlo.Kamoš mi řikal že muže bejt přicpanej filtr a nebo spinavé čerpadlo v nádrži,no samá dobrá zpráva.

2015-11-08 20:29:35

revolic: A ty jsi tu dekarbonizaci dělal? Je mi tě líto že máš s autem problémy ale to co tu píšeš je asi jiná písnička. Jemu to před výměnou rozvodů nedělalo, tak proč hned měnit ventily? Chce to prostě reklamovat. Karbon ve spalovacím prostoru vypálí ferocén a ze všeho ostatního se to musí vyškrábat. Tohle bude ale podle mne blbě plnit, bude to lehce pootočený na rozvodech.

2015-11-08 20:29:52

To si píš

Tieto motory boli dobré do 120tis km,keby som vedel tak to radsej predám

2015-11-08 20:33:33

drak: po vymene rozvodu ale treba menit aj retaz medzi vačkami

Ano dekarbonizacia bola nutná, inak by som uz motor zadrel,dekarboniaciou som ziskal tichsi chod motora a strateny vykon -20% sa obnovil

Treba pouzivat BG produkty

2015-11-08 20:44:06

revolic: Jo, tyhle produkty znám. To že je třeba měnit řetěz je jasný a tak proto radím REKLAMACE!! Máš tichý chod, o dvacet procent lepší výkon ale podle závad co jsi tu vyjmenoval si to moc neužiješ. Proč asi to čerpadlo odešlo? Že by ten karbon uvolněnej BG produkty něco přicpal? Mimo Octavie I (312000km) mám BMW E34 525 Vanos 24v 141kW (335000km). U Octavie jsem čistil jen klapku a ostatní čistý, u BMW vloni výměna rozvodů a motor bez karbonu, divný, ne?

2015-11-08 20:55:08

Vysokotlakove cerpadlo odeslo kvoli zlej konstrukcii a serii,v rokoch 2004-2007 sa davali do o2 zle cerpadla,nema to suvis s dekarbonizaciou a tu sa bavime o o2 fsi alebo tfsi tam je ta dekarbonizacia nutna ak nedavas pripravky po vymene oleja, ja ich davam az po 190tis a odvtedy karbon nemam.

2015-11-08 20:56:48

drak: inak BG nic neucpe, dolezite je aby sa pri vyplachu nejazdilo inak zaneseš saci koš

2015-11-08 20:58:21

drak: octavia 1 je iny motor,tam taketo problemu nebolo, mal so o1 rs a po 200tis km bez karbonu

2015-11-08 21:15:00

Drak ale je divný že nějakou dobu asi tak 2 měsíce po rozvodech byl klid a je fakt že prvně začalo hučet (pulsovat nebo jak to mam popsat) to čerpadlo a ted to to má zvuk jako naftoví auto.

2015-11-08 21:26:25

revolic: Octavie II jsem opravoval od první serie do roku 2011 říjen jako mechanik značkového servisu a čerpadla se zas až tak často nedělala. Proplach jsem nikdy nedělal u žádnýho auta,ani svýho ani známejm. Dekarbonizaci jsem viděl dělat x-krát od začátku do konce a nikdy to motor nevyčistilo, karbon jen oslizl ale zůstal na svém místě. Viděl jsem i reklamující zákazníky. Chtěl jsem se to naučit ale upustil jsem od toho. Majitel servisu mi řekl že ví že to nefunguje ale každej nereklamuje. Do paliva jim pak lil aditiva pro zvýšení výkonu, první dojem měli dobrej, jelo to líp ale i s jejich karbonem. O1 má jinej motor kterej se nikdy nezakarbonuje? Viděl jsem motory který neměnily často olej a to byly nánosy. Jenže vše ručně vyškrábat. Pánovi radím reklamaci, víc k tomuhle psát nebudu. Dekarbonizaci zdar

2015-11-08 21:36:06

Ja hovorim ze to funguje a na vlastne oci som videl svoj motor pred a po vycisteni. Moje auto znova ožilo. Odporučil som profika z popradu čo cisti motory s BG pripravkami a kazdy si to nevie vynachvalit, cistil uz vsetky typy aut. Od skodovky az po audi rs6,mercedes,bmw, a asi 50 dalsich druhov benzinakov a naftovych motorov. Všetko sa da vycistit len treba chciet :)

2015-11-09 17:02:41

Vymen prestavovac vackovych hridelu a retez natankuj benzin 98 a prestane to


Odpovědět

1  2