Fórum - Téma


Na LPG jede na benzín ne


Fórum Felicia Na LPG jede na benzín ne

Informace o modelu: Škoda Felicia



2016-09-19 12:28:10

Zdravím. Prosím o radu..felda na LPG jede na benzín ne (ani nestartuje). Zatím jsem měřil tlak čerpadla ten je OK, a vstřikovací ventily nestříkaj ani jeden ). Když na ně přivedu napětí cvakaj. Impedance všech 4 ventilů ok a stejná...Přes léto jsem se tím moc nezatěžoval páč startuju na plyn, ale začíná se ochlazovat a start na benzín bude potřeba. Dík za rady.

2016-09-19 17:50:34

rodo11:Jestli je čerpadlo ok,jde palivo přes filtr až ke vtřikovačům?Pokud ne tak palivový filtr vyměnit,pokud ano,tak může být ucpaná vstřikovací rampa,nebo vstupy vsřikovačů.

2016-09-19 19:35:24

rodo11: je v konektoru těch vstřiků po klíčku plus 12V ?

nemáš vodu v pojistkovce?

všechny pojistky o.k.?

nejsou vyhnilí konektory pojistkový skříně?

pokud se jezdí jen na plyn můžou zbnytky biosložek co sou v benzínu zalepit vstřiky

budeš muset postupně projít celou palivovou soustavu

2016-09-19 20:01:31

Díky za příspěvky. Tlak čerpadla jsem zkoušel u vstřikovací lišty, naběhl okamžitě filtr vylučuji. Poslouchal jsem stetoskopem vstřikovací ventily při startování ani jeden necvaká. to bude něco v elektrice, ale co, když to na plyn normálně jezdí...v pojistkový skříni jsem nic extra nepozoroval, pojistky jsem zatím jednu po druhé nezkoušel. Zkusím zítra...jo, ještě benzínové čerpadlo mám vypnuté (takže soustava bez tlaku), zapínám ho jenom když potřebuju nastartovat nebo jet na benzín.

2016-09-19 20:17:29

rodo11: v konektorech vstřiků musí být 12V po klíčku

pokud budou dej do konektoru 5W 12V žárovičku a zastartuj žárovička musí poblikávat

pokud nebliká a je tam 12V tak ti nejdou jednotlivý mínusový impulsy z ŘJ motoru - imo,čidlo kliky

2016-09-19 21:35:48

Cau kolegovi z prace co ma fabku taky na plyn zaoxidovaly vstrikovače, protože jezdil jen a plyn a benzin taky nepoužíval jen na startovaní musel nechat vstrikovače vymenit za nové pak auto zas jelo v poradku odte doby jezdí sem tam na benzín a tankuje do auta jen benzín 98 oktanu ten je bez jakekoliv biosložky Od roku 2017 se bude do benzinu natural 95 přidavat misto 5% bioslozky jako je teď tak se bude davat 10%bio slozky tudiz nektere starší auta budou mit problemy. taky mam sam auto na lpg, ale jezdim na plyn a pozívam i benzín a mam klid i se vstřikovači..

2016-09-21 08:58:31

p.s.: měřil jsem ty konektory - na všech je 4,5V (měřeno na obou pólech konektoru i proti kostře-oba způsoby 4,5V.) žárovka nebliká ani nesvítí. Ještě připomínám že na LPG to jezdí takže imobilizér a asi ani ŘJ by to být neměla ( teda podle mé logiky).

2016-09-21 09:29:30

rodo11: co tam máš za plynovou instalaci? Vstřikování,nebo klasika podtlak? A nezáleží na značce.pokud je to mpi tak musí plynová jednotka vstriky odpojit a nasimulovat. Jinak by to házelo chybu. Hledej problém u jednotky plynu kde bude emulátor.....simulátor vstřiku.12 voltů by tam ale být mělo aspoň na jednom pólu proti kostře. Takze ještě pojistka vstřikovačů.moznosti je dost.

2016-09-21 09:47:40

mape: je tam podtlak (sice s vlastní ŘJ, která už asi 10 let nefunguje, takže jsem krokový ventil vyhodil a je tam "ruční"). Ale auto do teď jezdilo a startovalo na benzín i plyn. Dost mě mate těch 4,5 V....těch 12V tam prostě není..i proti kostře jenom 4,5. Vůbec nevím odkud teď začít.

2016-09-21 10:10:33

mape: Jedinej komu to LPG funguje na 100% jsi snad jen ty. Ostatní omlouvají určité problémy ušetřenýma penězma a ti kteří tomu nerozumí (což je 99,9%) jsou při závadě naprosto v hajlu a to co ušetřili daj za opravy. Tomuhle člověku to budeš muset asi napsat ještě jednou, když na srozumitelnou radu odepíše že ,,neví kde začít" a původní díly mění za jiné. Musím se podívat pořádně odkud je, nechci zahynout při náhodném výbuchu na ulici. Měl by vědět že z něho pak mohou udělat sebevražedného atentátníka.. Je spousta lidí co se do toho neodborně vrtaj, hrůza. Možná bys měl udělat zkoušky na opravy a údržbu LPG, při tvé ,,Ferdo-mravenčí" práci by to myslím nebyl problém. Hlavně bych se cítil kapánek bezpečněji než když se vtom hrabe notoricky šetřící kutil.

2016-09-21 10:30:23

drak: seš po ránu samá sranda...já bych spíš ocenil radu než blbý kecy, z příspěvku mape můžu zkontrolovat pojistku, nicméně když jsem tam naměřil napětí tak bude asi OK, takže blbý kecy jako ty tvojemi fakt nepomůžou. (Jinak tu ŘJ mi zk...vili v servisu když jsem si nechal měnit membrány zplynovače a krokový ventil bez ŘJ tam je fakt k ničemu. Pochopil? Těžko co...

2016-09-21 10:48:59

rodo11: Proč jezdíš do servisu kde to neumí? Asi byl levnej, co? Můj přízpěvek byl směřován mimo tebe pro ,,Mape". Aby ti nepraskly žíly. Já se v LPG nehrabu a nikdy jsem to mít v autě nechtěl a nebudu to tam nikdy dávat. Já se tady s tebou nechci hádat, jen opět vidím někoho kdo ve snaze ušetřit auto nechal zbastlit a ježdění si moc neužije. Mě je úplně jedno kde ti co zkurvili protože pokud to byl servis tak vše se dá reklamovat, pokud to byl v rámci šetření vojta ze stodoly tak asi ne. Vždy když přijeli do servisu LPG-ři s nějakou závadou ohledně funkce přípravy směsi a vstřikování byl to problém. Já osobně na těchto autech rád nedělám. Píšeš jestli jsem to ,,pochopil" a hned si odpovíš že ,,těžko"... Ano a máš pravdu, když víš že tam je to a to v prdeli tak proč to nenecháš opravit? Proč se do toho patláš sám dovedo.

2016-09-21 10:58:08

drak: jo ok a sorry, něco jiného je nové auto a něco jiného 17 letá šunka, která příští STK už nepřežije...tak proto se v tom patlám. Tak nic ve zlým...

2016-09-21 12:32:40

rodo11: Já mám skoro 16let starý auto a taky se v něm patlám celý ty roky jako první majitel. Za práci nemusím platit neb si vše dělám sám. Nevím proč by tvoje auto nemohlo projít STK. Projdou i starší. Nechtěl jsem se tě nijak extrémě dotknout, já jen že to LPG vždy peníze nešetří. Hlavně když je to blbě udělaný. No nic, přeji ať to dobře a levně opravíš. Dej vědět jak to dopadlo.

2016-09-21 13:10:13

drak: ...jsme se do toho LPG nějak moc zahrabali...já na něj zase nedám dopustit (mám ještě Hyundaie 160000 na LPG a tam jsem za celých 12 let nic neřešil, jenom jezdím a tankuju). Mimochodem jsem přece jenom koukl na tu pojistku no byla spálená, po výměně jsem dokonce asi na dvě sekundy nastartoval ( na benzín!! ) než se spálila zase. Takže jdu pátrat po zkratu a to bude asi na delší dobu. Měj se.

2016-09-22 01:33:52

rodo11: no vida.a závada je na světě. A pak že je pojistka dobrá.to že tam něco nameris neznamena že je pojistka dobrá.pokud meris tímto způsobem jak popisujes musíš odpojit vždy všechny vstriky protože na 12 voltů jsou připojeny všechny a pokud se někde objeví nějakém svod nebo zbloudilej proud tak ti to přez cívky vstřiku projde všude a meris nesmysly.

Jinak závadu bych viděl na razenej jeden vstřik nebo někde svazek.felicie není tak složitá tak na to přijdeš .jen myslím že na mpi motor davat podtlak je pěkném nesmysl.skoda toho výkonu a toho plynu.

Drak:to lpg fungovat musí.pokud ne tak je něco špatně .všechno je o lidech.

Někdo řekne že to špatně startuje a přitom drtí čerpadlo benzínu na sucho v prázdné nadrzi a na benzín to najelo 5 km za měsíc.to pak pěkně zatuhnou benzínové vstriky a už jedou kecy jak to ničí motory atd...dyt to znáš.

2016-09-22 04:53:36

mape: Ještě se chci zeptat, když jsem měřil (pojistka č.4-vstřiky, čerpadlo,vyhřívání sondy) tak po zapnutí klíčku se sice objevilo na pojistce 12V, ale po natlakování a vypnutí čerpadla napětí zase zmizlo a objevilo se zase až když seplo čerpadlo. Není to špatně? Tím pádem nebude napětí ani na vstřicích...teda podle mojí logiky...

Jo s tou pojistkou jsem kecal sorry byla OK jenom já ji měřil v poj. skříni, když čerpadlo už vyplo. Nebylo tam napětí tak jsem ji měl za špatnou.

2016-10-10 17:31:10

Tak závada je na světě... potřeboval bych nějakého dobrovolníka který má LPG, jestli by se nemrknul na zapojení přepínacího ( benzín-plyn )relé. 2 dráty jsou od přerušeného vodiče ke vstřikům benzínu, jeden černý kostra a ještě jeden ten nevím kam vede ( a hlavně nevím kam patří). Jestli by mi mohl popsat co odkud a kam vede. Díky moc.


Odpovědět