Fórum - Téma


náhadní režim


Fórum Octavia II náhadní režim

Informace o modelu: Škoda Octavia II 1Z



2013-11-27 10:56:45

Dobrý den, mám problém s Octavia II 1,6 TDI, 77 kw, rok 2009. Při jízdě padá do náhradního režimu, bliká žhavení a otáčky se zastaví na cca 2500 a svítí DPF filtr. Diagnostika hází: Neznámý chybový kód. Na fórum jsem našel už nějaké typy tak jsem vyzkoušel vyměnit EGR ventil, váhu vzduchu, senzor odchylku tlaku a udělal jsem regeneraci DPF filtru. Po tomto všem DPF filtr přestal svítit, auto jede chvíli normálně a pak zase bliká žhavení a auto skočí do náhradního režimu, když auto chcípnu a znovu nastartuji tak auto zase jede chvíli. Poraďte prosím co s tím, už si nevím rady. Děkuji předem za odpovědi.

2013-12-29 21:07:36

Tohle mi dela taky na RSu mel jsem ho na diagnostice u borca co dela turba tvrdil mi ze je spatne turbo resp ten ventil co tam je a ten se udajne neda koupit takze vymena celeho turba .......Pada to tam proto ze se tak chrani turbo pred rostrhanim hadicek...turbo proste tlaci vic nez by melo a ventil nedokaze upustit tlak tak se to takhkle chrani -tohle neni z me hlavy to mi rekl dalsi mechanik co se mi na to dival.

2014-02-17 19:12:11

Zdravím.

Nic jiného nezbývá, s autem na diagnostiku a upravit sowtver. V článku popsanéjde o to, jak byla provedena regenerace.

Totiž žádný prodávaný přípravek není schopen všechny saze dostat pryč z filtru. Toto se dělá pouze mechanicky

EGR ventil byl nový? Ten se dá totiž vyřadit z provozu.

Více možno telefonem

S pozdravem Rokytka 605845952

2014-02-17 21:36:48

EGR ventil se da odstranit a zaslepit nejakou přírubou, Taktež filtr pevnych častic by měl jít odstanit, ale zžejme to bude mit vliv na hodnoty emisisí pak, ale auto neprojde emisní kontrolou bude mit hodnoty mimo...

2014-02-18 12:29:31

alll: Zdravím.

Jak jsem se informoval v STK kde dělají i emise, tak prý zatím nejsou schopni zjistit zda je filtr vykuchán či ne.

Rokytka

2014-02-18 13:08:42

Po je vcelku dobře, aspon potom motor má lepší vykon, a upravou softveru řídící jednotky se dají tyto problemy odstranit aspon myslim.. Ješte dotaz na vas pane Rokytko dal by se senat softvare řídící jednotky fabia 1.4 50kw eu2 z roku vyroby 2002 ja mam softvare z roku 2000 a občas mi to blbne kabel na fasch softvare bych mel k dispozici ale softvare nemužu sehnat..

2014-02-18 17:54:37

Pozeptám se a ihned dám vědět.

2014-02-19 21:19:54

lacatej: Já možná řeknu teď blbost jo ale mě blikající kontrolka žhavení a ztráta výkonu u multivana delal brzdovej spínač. Na vagu dlouho nic a pak se to začalo objevovat a i maxidott pak už hlásil auto do dílny.

Myslím že to tu už nekdo řešil na foru. Dával jsem tam schema aby bylo vidět že spínač má kontakt pro svetla a druhej kontakt pro řídící jednotku.

Po výměně brzdového spínače vše v normálu auto jede jak střela. Ale je to samozrejmě rok 2003 takže nevím jak je to u dvojkový octávie. V tý jsem se ještě nehrabal.

Mape.

2014-02-25 07:12:22

rokytka: zdravím nejvíce všech odpovědí na různých fórech je egr zaslepit a neřešit. ujel jsem 4 tisíce km a nápis stále stejný ( emise do dílny ) auto jede beze změn spotřeba stejná octavie II 1,9 TDI 2006

2014-08-04 23:20:54

Neznámý chybový kód??!!?? To děláte tu diagnostiku kalkulačkou??


Odpovědět