Fórum - Téma


Nastavení a seřízení motoru Š 120


Fórum 120 Nastavení a seřízení motoru Š 120

Informace o modelu: Škoda 120



2016-05-25 18:18:29

Ahoj, mám Š 120 a dosud jsem tankoval speciál. Ale už ho nikde nemají, tak jsem natankoval natural 95 s příměsí, ale nechce běhat. Na speciál nebyl problém. Poradíte?

2016-05-25 18:29:45

georges: Asi bude chtít malinko zvětšit předstih a svíčky jsou jak dlouho v motoru? Co vlastně dělá?

2016-05-25 18:32:51

georges: To se divím...je to opravdu benzínem ? Já jezdím i na speciál, tedy do loňska jsem jezdil, ted' jezdím spíš na motorce, ale v 120 mám natural 95 s Benaditem a auto jede vcelku normálně. V Octavii to samé. Vadu bych viděl jinde. Karburátor, možná předstih ? Pravdou je, že současný benzín pro starší stroje nevyhovuje, v Popularech mám dost problémy, ale 120 natural "zkousla" poměrně dobře.

2016-05-25 18:34:05

Špatně startuje, ztrácí výkon a nejde do otáček. Až když se pořádně ohřeje, tak to taknějak šlape. Ale není to ono.

2016-05-25 18:37:04

Benzín je od Robina. Takže asi je ok.

2016-05-25 18:49:10

georges: Vyměň svíčky a seřídit ten předstih.

2016-05-25 19:02:28

Drak: předstih je pro speciál ok. Náhodou o kolik stupňů se má změnit nevíš?

2016-05-25 19:07:41

georges: Omlouvám se ale z hlavy si to nepamatuju.

2016-05-25 19:12:10

drak: Dávám pro speciál cca 7 stupňů. Origo má být 5+2. Takže, když mu dám cca 5 navíc, myslíš, že to klapne? Já s tím přechodem nemám zkušenosti.

2016-05-25 19:18:25

georges: No, zkus to, ubrat můžeš vždycky a jestli máš stroboskop je to sranda.

2016-05-25 19:19:39

Zkusím, díky

2016-05-30 08:04:46

Já tam leju 100oct Vervu a startuje i jede super

2016-05-30 09:10:11

giovanny: S tím benzínem 100 oktanů - no nevím. Já ho kupuju taky, ale do moderní motorky ( mám Jawu ). Motor Škody 120 je nastaven na 90 oktanů ( LS na 96, což je blíže) takže pozor na přehřátí. Třeba to nevadí, sám jsem do své 120 s motorem LS vždycky lil pouze 95, ale Octavia s nárokem na benzín 80 oktanů se při koupi Vervy 100 přehřívala. Je to složitější - předstih, doba hoření... - sám s tím mám rozporuplné zkušenosti.

2016-05-30 09:34:40

Do sériového motoru Š120 je 100oct zbytečnost. Ten motor to nevyužije. U upraveného už je to jiná, kamarád jezdí pouze 100oct. Tam byla 95 málo. Ani u své bývalé FI jsem nepoznal rozdíl mezi 95 a 100

2016-07-02 19:39:32

Ja s tim problem nemam..ted po asi 8 tisicich na vervu jsem delal tesneni..a motor se krasne vycistil..tahal jsem i vozik s drevem do 3 km stoupaku..a problem s prehrivanim jsem nezaznamenal..Motor je ostrejsi.. Dibre chyta jak teply.. tak studeny..mam novy reduktorovy starter...a s nim sou start o necem jinem..


Odpovědět