Fórum - Téma


Neduhy škoda 1203


Fórum 1203 Neduhy škoda 1203

Informace o modelu: Škoda 1203


Diskuze skupiny: škoda 1203


2012-12-22 15:15:11

1. Karoserie... příšerná,většinou prohnilá,novější typy (výroba Trnava) trpěli korozí celkem dost,ale jelikož má 1203 "vlastní rám" STK prodje skoro každý šrot

2. AC pumpa... pokud vyrážíte na cesty s naloženou 1203 (taz 1500) připravte si PET lahve na chlazení benzinové pumpy,jinak po 100km auto stojí a čekáte

3. "koza" ... někomu vadí,že troska se v zatáčkách "houpe" a na dírách "plave"... ale za celý svůj život vím jen o jedné kterou převrátil řidič s vlekem za troskou =)

4. "stáří" nikomu se nechce kupovat staré auto,obzvlášť když jsou dnes v této kategorii transity apod... Ale

škoda 1203 je prostě láska... tu si musíte zamilovat a trošku jí udržovat

2012-12-23 21:14:22

další zkušenost... při motoru 1700ccm + praskají kardany nebo poloosy

a výhoda je,že z 12-kovýho motoru se dá po pár úpravách udělat 15-cka kterou na STK nepoznají (vyvložkovat,dát jinou hlavu,nižší ojnice atd.)

2013-01-02 15:34:51

škoda 1203 trpí na elekktroinstalaci... přičemž z ní elektrikář vymontoval 12kg mědi... to u Octavie našli jen 5kg a kabelů 10krát tolik

troska trpí na přední nápravu a všechny táhla.nutno mazat... pokud se troska neudržuje bude s ní konec a pak dostává ono zlé jméno

2013-01-02 16:46:25

tak k chybě AC pumpy... > při přehřátí AC pumpy přestane dodávat palivo a je třeba jí chladit... alternativní možnost je vyměnit ji za elektrické čerpadlo,standartně jí dávali tuším TAZ od roku 91... ale na netu se dá sehnat v hodnotě do dvou tisíc...minimální tlak je však 0,3 baru,pak se dával přepad apod. návody budou na netu (časem třeba přidám svůj s fotografiemi)

co mě ještě napadá je fakt,že Taz měl narozdíl od škoda 1203 výhodu v bezkontaktním zapalování (postrádá kladívko)

2013-09-20 09:48:06

Dnes ráno mě napadlo přibarvit první zkušenosti s 1203kou...

První dojmy byli celkem pozitivní. Přece je to jen auto se 4 koly a volantem. Po šplhání do trosky jsem si uvědomil,že něco je špatně. Než jsem se pořádně pokusil o to si sednout, měl jsem odřené snad všechno. Otočení klíčkem nemělo vliv na pootočení motoru. V tu chvíli mě trklo, sytič. Pootočím klíčkem,startér sotva otočí motorem,šlápnu na plyn a zase ticho. "Něco je rozbitý?" ,tupý výraz objičeje. Tak znovu asi třikrát. Naposledy už nešlapu na plyn a po tom,co startér sotva pootočil motorem,to chytlo. "Vítězství"... Dostat tam rychlost je celkem zábava,ale bez větších obtíží skoro nebyli slyšet zuby. Troska se musí točit tak při regulování plynu se sotva plazí kupředu v koloně. Po nemalém zázraku zařazení rychlosti číslo dvě a nabírání rychlosti,přejíždíme díry a tudíž se ocitáme na horské dráze a houpeme se asi ještě pět minut. Kolona stojí. Vyřadit a čekat až se hneme. I když teď začínám uvažovat,že raději půjdu pěšky a auto odstavím. "Ne,teď už to určitě půjde,jsme sehraný". Kolona se posouvá dopředu a já se marně snažím z neutrálu dostat jedničku bez plynu. Ne,neuspěl jsem. Chvíli trvá než se naučím jí tam dát s meziplynem.Popojíždíme několik metrů, atmosféra jako na houpacím koni. První známky mořské nemoci se objevují u ostatních pasažérů. Zase stojíme. Vyřazuji a čekám na osvícení,nebo sportku na nové auto. Střízlivý neumřu, piju pivo a doufám, že když budu pod vlivem,řízení půjde líp. Kolona se rozjela, jednička pod plynem, pustit spojku a mrtvobus po odkýchnutí rozráží čumákem protivítr. Dvojka tam spadla sama, trojka, "au,amputace prstů o palubní desku", to auto vyráběl taky někdo ožralý. Řadím čtyřku a rychlost je celých 70km/H. Okolní hluk mi nepřeje se soutředit a nevšímám si nerovností. Zase se houpeme, přestane to až v další vsi. Marně přemýšlím, zda v kastlíku není pistole, nemusel bych řídit zpátky a přestal bych se bát o svůj život. Pot na čele dosahuje bodu varu, před námi je kolona


Odpovědět