Fórum - Téma


Nestálá teplota motoru Superb II 103kw


Fórum Superb II Nestálá teplota motoru Superb II 103kw

Informace o modelu: Škoda Superb II B6 (3T)



2012-12-08 17:25:09

Dobrý večer Vážení,

jelikož už nevím co a jak a hlavně kam, tak se chci poradit s vámi. Mám Superba 103kW upraveno na 123kW - diesel. Auto se nepravidelně ohřívalo a zase ochlazovalo, po konzultaci a úvaze v servisu (nééé autorizovaném servisu škoda) jsme dospěli k závěru, že vyměníme termostat, který se historicky nikdy v tomto modelu neměnil. Krom toho, že to není termostat za pár korun, tak bylo potřeba demontovat pomalu půlku motoru, takže výměna zabrala celé dopoledne. Po výměně se vše chovalo normálně, až do dalšího rána, kdy se závada opět projevila. Auto nastartuji, cca 1minut nechám běžet a jedu prvních 5km po obci, pak po dálnici, z kopce a dokopce kde se teplota ztěží dostane na 70C, po jízdě z delšího kopce, teplota opět klesá, po ná jezdu na rovinku a jízdě cca 7km se motor ohřeje dle budíku na 80-85C a i když pojedu 100km tak se víc nedostane, ba naopak po zastavení či jízdě z kopce opět klesá. Jedině kdy se dostane na 90C je při jízdě značně nad 130Km/h. No a pak z ničeho nic na té samé cestě další den se stane, že se vše chová normálně, po 12km a 8min jízdy je teplota na 90C a neklesne. další den opět problém a tak se to střídá... prosím něvím někdo co by to mohlo být? Děkuji

2012-12-11 19:42:14

Nejsou u tohoto motoru 2 okruhy chlazení včetně 2 termostatů ?

2013-03-27 19:51:13

mam stejny problem akorad s felicii a myslim ze je to snimac aspon doufam skusim to zitra vymenit a dam ti vedet snad ti to pomuze a mne take

2013-03-28 18:52:13

jirkusssss: pokud de o feldu 1,6ku tak ti pomůže toto http://www.skoda-club.net...rmostatu-felicie-1-6-9296

2013-03-30 11:59:43

Proměřoval někdo čidlo teploty? Pokud po výměně termostatu se chyba opakuje nebyla to chyba termostatu.U těchto vozidelů jsme se s tím moc nesetkal.

Může se jednat:

1) o normální průběh, motor potřebuje maximum teploty pro ohřev bloku a tím snížení emisí a pokud venkovní teplota je nižší trvá to déle, než se ohřeje chladící kapalina tak aby to bylo znát i na panelu,to je normální průběh a nedá se s tím nic dělat ,než že dát něco před chladiče

2)o vadné čidlo teploty, má dva okruhy a kontrolou na osciloskopu se to může poznat

3)o "zanesený" chladidící okruh,pokud už má vozidlo najeto víc jak 100 000km a nebo byl měněn nějak chladič, může být něco ucpané

4) ještě bych zjistil, zda nespína často ventilátor na chladiči ( vadný snímač v chladiči, nebo nebo něco v klima )

2014-11-01 22:53:46

Ahoj..

Mam na sii 125kw 2010 DSG ten samy problem. Vymenili sme termostat ale PROBLÉM přetrvává. Dle vin mam vymemeny komplet chladicovou stenu...:((((

2015-12-24 00:26:20

Je to termoregulatpr vyhrivani dsg. Resil jsem to taky 2 roky zpet. Soucastka za 500 Kc Kod je 1K0121113A. A az ti ve skodovce budou tvrdit ze to v etce nemaji a ze tam ten dil neni, tak je posli nekam, je pod autobaterii. Vymena je na 20minut. U pasata s dsg to v etce je, jen skoda to ma jako hadicovy svazek za 3000 a ani nevi ze to tam je. Ja to resil 2 mesice...


Odpovědět