Fórum - Téma


Nouzovy režim, žhavení, snímač otáček motoru


Fórum Octavia II Nouzovy režim, žhavení, snímač otáček motoru

Informace o modelu: Škoda Octavia II 1Z



2016-07-05 06:52:57

Zdar chlapy, chtěl bych se zeptat jestli by mě někdo naporadil. Mam dvojkouvou octávku rs, 2007 rok vyroby. Koupil jsem ju asi na zacatku února a od zhruba od dubna se to zacalo srat. mel to najeto 185000 když jsem ji kupoval. První problém byl rozblikání žhavení , motor na dílnu a nouzovej režim. diagnostika ukazovala regulace plniciho tlaku. tak se vmenilo cidlo tlaku na turbu, nepohlo , furt stejnej problém. tak nakonec to zkoncilo tak ze jsem koupil nove turbo. problém odstranen. po ujeti asi 300 km znovu rozblikání žhavení, opet motor na dílnu a stím začala svítit kontrolka motoru. vždycky když mi to padlo do nouzáku tak jsem to chcipl, nastartoval a zase na chvili bez problému. Ale ted hned jak zapnu kliček tak blika furt zhaveni a kontrolka motoru a je to v nouzaku furt teda jen když se to podaří nastartovat, ted uz jen přes startovaci kabely. diagnostika ukázala snímaček otaček motoru, a něco s referenčním napětím. snímač otaček na klice se vyměnil za novy a chyba stále trva, otočím kliček, rozblika se zhavení , motor na dilnu, nouzovej režim a diagnostika ukazuje furt ten stejnej problém se snímačem otáček motoru a referenčního napětí. seru se s tím uz así měsíc, možná dva a uz si fakt nevím rady, tak kdyby by byl někdo tak hodný a mel nakou zkušenost nebo dobrou radu, budu vděčnej za cokoliv. diky a měj te se :)

2016-07-05 07:06:01

Co vyměnit žhavící svíčky

2016-07-05 07:28:05

proč myslíš že by to bylo žhavícíma svíčkama? když to dám na diagnostiku a mrknu se na měření otáček tak to furt ukazuje nulu. a píše to problém 001602-snímač referenčního napětí A, a P0642-007 signál žádný.... menily se vstřiky, asi pet čidel, tlakova membrána co otvirá a zavirá klapku, ted to turbo... furt jen do toho sypu a furt to nejede.

2016-07-05 07:38:00

Když bliká kontrolka žhaveni tak je to signal,o problému se žhavením, výměna svíček by bylo to první co bych udělal. Začínat se má od Adama. Ostatní problémy mohou být vyvolany tím prvotním. Chtěl jsi názor, jestli se tím budeš řídit je na tobě.

2016-07-05 07:42:05

Jo tak zabívat se tim klidne muzu, ale myslis ze by mi to naukazalo na diagnostice? me s tim zaroven sviti aji kontrolka motoru. do nouzaku to pada uz asi tři měsíce a pokaždy když se to opraví tak se nejde zase jina další chyba, ale vždycky se rozvítí žhavení. jednou to byla regulace tlaku, pak vyfukové plyny, a ted ten snímač otáček motoru a referenční napětí.

2016-07-05 08:41:45

papryk: Diagnostika žhaviče nevypíše. Len tá kontrolka ako píše kolega. Vyber ich a odskúšaj na baterke.

2016-07-05 08:55:05

Nutno změřit jejich odpor

2016-07-05 09:23:02

Žhaviče změříš bez jejich demontáže za pomoci žárovkové zkoušečky

Odpojíš je od elektriky,jeden konec zkoušečky plus žhaviče a druhej plus baterie,pokud žárovka svítí je žhavič o.k. pokud nesvítí je na výměnu

Pokud žhaviče budou dobrý šel bych po snímači otáček někdy je třeba hledat problém i v novém dílu

2016-07-05 09:35:24

Papryk:projdi kabeláž od snímače otáček,už sem několikrát řešil proklepané kabely v těch chráničkách.Dvojková octa už řekne přes diagnostiku,který žhavič je vadný

2016-07-05 11:16:02

Chlapy diky za rady ale myslim si ze se zhavicema to nebude mit nic spolecnyho, zkusim je proměřit a uvidíme. Ale když napojim diagnostiku tak ten program ubec nevídi snimač otáček a furt to píše že otáček je nula, takže spíš prvne zkusim jit po tech kablech a uvidí se. ale myslim si že to spis bude naka picovina jako jsou třeba ty kably nebo tak něco, ale ještě jednou diky za rady.

2016-07-05 11:18:52

veď keď to dáš na VAG tak ti presne ukáže ktorý žhavič na ktorom valci je kaput

2016-07-05 11:28:50

jo proměřím to a pujdu po kablech a dam vedet jak to dopadlo. diky všem

2016-07-05 18:44:10

take bych se podival na zapalovaci kable a spis odskousel novyma, nebo treba pujcit od nekoho.

pnagy35, 2016-07-05 18:44:10 napsal:

take bych se podival na zapalovaci kable a spis odskousel novyma, nebo treba pujcit od nekoho.

2016-07-05 22:15:21

pnagy35: žeby nejak podrobnejšie pán kolega

2016-07-05 22:27:58

psal jsem to kuli zhavicum, kontrola kablu nezaskodi. pak bych se take podival na plynovy pedal. i hlaseni se muze projevovat kontrolkou zhavicu.

2016-07-05 22:32:38

a tááák ako vidím to už sme tu preberali

2016-07-06 18:28:22

mash4077: Kontrolka žhavení přece neukazuje jen ,,žhavení" a těma svíčkama podle diagnostiky to nebude, to je přece jasný. Někdo tu psal že dělal proklepaný el. vedení a to bude ta správná cesta. Jestli je novej snímač a nejde načíst, bude chyba ve vedení a nebo třeba v kontaktech svorkovnic i třeba na řídící jednotce. Tohle se prostě stává a je možné že se ten konkrétní snímač měnil zbytečně. Já bych šel po těch kabelech jak tu píše někdo výše.

2016-07-11 06:47:39

mě to dělala prasklá hadice na sání do turba, je to koleno přímo na vstupu


Odpovědět