Fórum - Téma


Nový Superb 2015


Fórum Superb III Nový Superb 2015

Informace o modelu: Škoda Superb III

Diskuze o vozidlu

2012 Superb II B6 (3T) 2.0

4 fotek  |  8 diskuzí

Výkon motoru 103 kW (140 PS) . Točivý moment: 320 Nm (236 ft/lb) při 2125 ot./min. Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 968 ccm (120 cui), 4-válec, Řadový, 2,0 TDI CR DPF.

Škoda Superb Ambition 2.0 TDI CR DPF 103 kW 6-stup.automat 4x4



2014-10-08 13:45:51

Začátkem roku 2015 mi končí operativní leasing na Superb II. Zvažuji nejít do faceliftované verze a počkat na nového Superba III. Máte někdo nějaké žhavé informace o jeho uvedení na trh nebo dokonce "špionážní" foto?

2014-10-08 15:37:24

Představení má být na jaře v Ženevě. Fotky nějaké jsou, ale nic na nich není vidět. Auto je pod kamufláží

Radon, 2014-10-08 13:45:51 napsal:

Začátkem roku 2015 mi končí operativní leasing na Superb II. Zvažuji nejít do faceliftované verze a počkat na nového Superba III. Máte někdo nějaké žhavé .. informace o jeho uvedení na trh nebo dokonce "špionážní" foto?

2014-10-09 09:03:02

Zdravím jelikož se nemohou vkladat odkazy zde je kopie textu z autofora.

Na jaře se má podle dřívějších zpráv zablesknout, neboť tým pod jeho vedením z jezevčíka vysochal krasavce, který byl inspirován konceptem Vision C. Jak už bylo zmíněno, Superb uvnitř vyroste, aby se jeho posádka cítila lépe. Zásluhu na tom ale neponese prodloužená ani zvýšená karoserie, u níž by délka měla činit nadále 4 833 milimetrů a výška 1 462 mm, nýbrž růst v bocích - směrem do šířky. A o něco delší rozvor náprav bude opepřen většími koly. Právě v těchto ohledech si od designového pokroku slibujeme opravdu hodně.

Zatímco zavazadelník překročí současných 595 litrů a 1 700 l v případě sklopených sedadel, v kabině bude údajně ke komunikaci s pasažéry vzadu zapotřebí vysílačky. To se musí brát trochu s nadhledem, ale věříme, že místa tam bude skutečně dost. O nových asistenčních a komunikačních systémech, stejně tak o motorové paletě Superbu, nejvýrazněji napovídá zbrusu nový Passat postavený poprvé na platformě MQB.

Nižší hmotnost, spojená s lepšími jízdními vlastnostmi a zároveň i vyšší dávkou komfortu je tedy tutovkou, stejně tak upuštění od šestiválců. Na vrcholu se ocitne dvoulitrové čtyřválcové benzinové turbo (2,0 TSI) s výkonem 280 koní, z naftových jednotek by při troše dobré vůle mohlo dojít i na dvoulitrové bi-turbo s 240 koňmi. Pokud bychom tyto úvahy ještě dále rozvedli, dojdeme k závěru, že se vyhne i použití tříválce, pohon všech kol by však chybět neměl. Spekuluje se také o použití zadního víka ve stylu TwinDooru, avšak ve značně propracovanější podobě.

Ještě v roce 2015 přivítáme také novou generaci Roomsteru, který se dočká rozměrnější karoserie a taktéž pěkného designového ztvárnění. Na jeho tvorbě se překvapivě podílí i divize vyrábějící užitkové vozy značky VW, a tak je otázkou, co si z toho odnese. Z dalších novinek Škody zmiňme pro rok 2016 novou generaci menšího SUV a také příchod většího crossoveru než je současný Yeti. Zbytek je zatím ve hvězdách, a tak si čekání na novou vlajkovou loď můžeme zpříjemnit třeba doposud posbíranými snímky a vizualizacemi její budoucí podoby. První fotky z Číny toho totiž mnoho nevyzradily.

Radon, 2014-10-08 13:45:51 napsal:

Začátkem roku 2015 mi končí operativní leasing na Superb II. Zvažuji nejít do faceliftované verze a počkat na nového Superba III. Máte někdo nějaké žhavé .. informace o jeho uvedení na trh nebo dokonce "špionážní" foto?

2014-10-09 09:11:48

Sám mam Superb FL 2014 a jsem s ním max spokojen.Můžeš se podívat na můj profil jsou tam informace o spotřebě a plno fotek.Těžko říci jaké bude mít nová generace mouchy.To se vždy ukáže tak minimalně po roce zkušeností řidičů samotných.Nicméně bude to narvane elektronikou k prasknutí .Někdo ma rad čím méně tím lepe,někdo zase chce využívat vymoženosti dnešní doby naplno .Co jsem ještě pochytil měl by se cenově Superb oddělit od Octavie to znamená že bude cenově startovat v zakladu dle mého soudu nad 600tis.Ja mam toho svého tet momentalně rok a 3 měsíce a absolutně bez jediné chybičky takže mohu jen doporučit.Přeji dobrý výběr.

2014-10-14 10:13:38

stano1970: Pokud se foto blíží skutečnosti, je to jasné, prodloužím o pár měsíců operativní leasing a počkám na nový Superb 2015. Podle vedoucího místního zastoupení Škoda ho představí v březnu v Ženevě a do 3 měsíců by měl být na trhu. Tomu se mi nechce věřit, ale také se mi nechce jít do "starého" modelu.

Dnes startuje v nejchudší výbavě Active na 545 tis. Kč, je otázkou jaká elektronika bude v základu Supa 2015 a co za příplatek. Líbil by se mi Ambition s automatem, 4x4, 125 KW, ten startuje dnes na 870 tis. Kč. Uvidíme kam cenu vyženou a co dají do základu. Osobně jsem příznivcem nových technologií. Druhé auto máme s hlídáním pruhů a mrtvého úhlu, zadní kamerou, automatickým zastavením před možností nárazu apod. a zvykl jsem si

2015-02-04 08:48:22

Zdravím všechny " Superbáky". Jsem tady nový. Původně jsem se přihlásil, že budu jen čerpat info, ale zdá se mi to nefér jen brát , tak chci napsat jednak k tomu tématu SIII a moje zkušenosti s " novým " SII. Než jsem si minulý týden pořídil facelitovaného kombíka SII, tak jsem také zvažoval zda nepočkat na SIII. Jezdím od roku 2005 s SI a dodnes ho mám v garáži. Já jsem nejdříve chtěl pořídit sedana s twinem ( to bylo snad jediné co mně na SI vadilo). Pak jsem se dozvěděl, že sedan SIII už bude jen sedan bez twinu a tak jsem začal pokoukávat po kombíku SII, protože čekat na kombi SIII už jsem nechtěl. Jsem tak trochu hračička a z toho co jsem viděl na novém Passatu mně je jasné, že vybavenější verze SIII budou nad moje fin. možnosti.

Tak jsem nakonec pořídil kombi SII elegance plus,TDI 103 KW, DSG, což je téměř plná výbava z ročních vozů Škoda Plus za 2/3 cenu nového .Zatím testuji. Protože jezdím současně ještě i SI 1,9 TDI manuálem, tak je to docela zajímavé. Pár postřehů již mám, ale považujte je prosím za ryze subjektivní hodnocení . Např. "sedací" komfort je u SI lepší ( měkčí,pocitově širší) a doufám, že u SIII se vrátí zpět ke komfortu SI. Jízda s DSG je kapitola sama o sobě a bylo o tom napsáno hodně. Při jízdě mimo město bez kolon je D perfektní volba, při jízdě ve městě přehazuji na S , neboť D točí dost nízko . Mezi S a D je dost rozdíl právě v otáčkách a je dobře že tam to S dali. Měl jsem strach ze zpátečky, ale po zařazení R stačí jen povolovat jemně brzdu a auto jede samo. Totéž do kopce, není třeba ruční brzdy .Mladá léta už mám dávno za sebou a jezdím již umírněně a tak považuji DSG za ideál. Kdybych byl mladší divoch, asi bych ji ale nechtěl-s manuálem jste pánem vy. Zatím dost užívám i pádla na volantu, zejména levé pro přeřazení z kopce nebo před kruhákem Motor CR je pocitově tichý( proti 1,9TDI v SI). S prvky výbavy se teprve tak nějak postupně seznamuji - např. ale GSM III funguje skvěle vč. SMS a tel.seznamu, sound systém hraje rozhodně lépe než SI. Chystám se vyzkoušet park.asistenta, neboť sám tomu moc nevěřím, ale byl ve výbavě, tak si pohraju.

Já si uvědomuji, že popisovat tady SII a její vlastnosti je ale nošením dříví do lesa. Berte prosím můj příspěvek třeba jen jako inspiraci pro obdobné rozhodování co si třeba koupit. Osobně bych u SIII očekával větší odskok od OIII, neboť se musím přiznat, že jsem měl v hledáčku i OIII a např. OIII ve verzi RS v plné výbavě je bomba. Proti tomu však stojí určitě koncernový Passat a SIII prostě nemůže být lepší.

2015-05-28 15:21:53

Tak nový superb je venku a vypadá skvěle. Už jste v něm jeli? Máte ho? Já už čekám na testovací jízdu a nemůžu se dočkat. Zažádal jsem o ni tady http://skoda.tukas.cz/nove-vozy/novy-superb a už mám jízdu potvrzenou.

2016-02-09 11:34:38

Nový Superb Ambition 2.0 TDI 140 kW 6-stup. automat. 4x4 jsem objednal v listopadu minulého roku a protože nemá ve výbavě restrikce, tak jde do výroby poslední týden v únoru. Tak jsem zvědavý na přechod ze 102 na 140 kW


Odpovědět