Fórum - Téma


Občas nastartuju az napodruhe


Fórum Fabia I Občas nastartuju az napodruhe

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2  3

2016-01-15 13:04:44

Koupeno bylo pred vanocama a nalitano ma 173 tis... Predpokladam ze to pretmeleni bylo asi po rozvodech ale tezko rict.. jinak na diagnostiku se chystam :) Já premyslim ze nejake relatko treba nebo jestli cidlo teploty nebo já fakt nevím,to je takovy bloudivá porucha.

2016-01-15 18:09:25

matesxss: Bloudivá je proto že se hledá bez diagnostiky stylem ,,zkouška-omyl". Čidlo se dá diagnostikou zjistit ale ne v chybové paměti. Prsa se sundávaj i když jde dolu hlava a tak s tím možná něco dělali aby to prodali. Tak že diagnostiku a možná bych zjistil jestli byla hlava sundaná a opravovaná (podle toho co diag. napíše. To co se tady zatím udělalo je základní údržba, ne oprava.

2016-01-15 20:45:55

drak: V tomto prípade je ale fakt lepšie najprv vyhádzať všetku tú starinu nech sa motor konečne "nadýchne" a potom, ako píšeš šikovného diagnostika čo len nemaže chyby

2016-01-16 22:53:02

drak:červený tmel na prsou?Pokud vím tak se dává pouze originál těsnění a to nejsem mechanik.Nesmí se ani mazat.Draku jsi ještě vůbec mechanikem?Byl jsem v autorizovanem servisu a tam mi řekli pouze červený tmel do 200 Celsia je na olejovou vanu,může být použit k těsnění mezi blok motoru a také mezi těsnění pod hlavu.Mám ho doma tak bez přesvědčení vynech komentáře.

2016-01-17 09:06:20

cervenak23: Na vanu je orig. tmel Škoda bílý a na prsa černý. Nevím proč mne napadaš, psal jsem jen o tom že to bylo sundaný a někdo s tim něco dělal. Že nejsi mechanik je mi jedno, možná to chce lépe číst. Na těsnění hlavy jsem nikdy neviděl dávat nějaký tmel, to možná děláš ty a to je blbina. Pokud víš prd a neumíš číst tak nepruď.

2016-01-17 10:41:21

Dnes se již na moderních motorech používají mimo těsnění pod hlavu pouze technologická těsnění - za dodržení určitých podmínek, kde ale barva určitě není rozhodující. Dávat ale silikon nebo jakýkoliv tmel na těsnění pod hlavu může doporučit asi jen diletant v tomto oboru, určitě ne mechanik.

Na starých konstrukcích motorů, kde bylo s tloušťkou těsnění počítáno, je určitě zapotřebí těsnění aplikovat. Na vše existují technologické postupy doporučené výrobcem, kde ale různá vylepšení zkušených mechaniků, které většinou nejsou na škodu.

2016-01-17 14:04:07

chlapaci vcera po ceste z Prahy na moravu se mi do 5 minut co jsem nabral benzin do plna a pokracoval od benzinky rozsitila kontrolka viz obrazek :-o zkusenosti-rady? mam silne obavy o co jde

2016-01-17 14:07:37

doli: Napsals to správně. Já jsem na těsnění hlavy nikdy žádný tmel nepoužíval, ani na staré Škodovky ani na náklaďáky (Liaz,autobusy Karosa...) Neznám ani nikoho kdo by to dělal. Myslím že s tím motorem někdo něco dělal a ten tmel je to nejmenší. Co se opravovalo musí vědět minulý majitel. Jestli napínák řetězu, rozvody nebo hlava tady těžko poznáme když auto nevidíme.

2016-01-17 14:10:21

matesxss: Kontrolka řízení motoru a emisního systému - rozsvítí se při poruše čehokoliv na tomto, ideální je načíst diagnostikou, jinak je to na delší zkoušení a o náhodě.

2016-01-17 14:28:45

na netu jsem se docetl o spatnem natankovani benzinu-preplnenii nadrze ma za vliv dostani se benzinu do aktivniho uhli a zahlasi chybu-budto je filtr v prdeli,nebo vyschne udajne a zhasne po 2-3 natankovani...bral jsem benzin v noci na dalnici a ta pistole byla nejaka napicu tak jsem ji drzel dokud nevypla a predpokladam,ze tohle je asi muj problem skrz kontrolku-snad....Jinak samozrejme na diagnostiku.

2016-01-17 15:06:03

matesxss: Ještě jsem neviděl aby na tomto filtru bylo nějaké čidlo - podle mě je tento názor nesmysl...

2016-01-17 17:13:51

matesxss: Ak pištol vypla ako píšeš, tak logicky si nemohol pretankovať, či?

Technicky sa palivo môže do výfuku dostať jedinou cestou cez motor ako už spálené resp. zle spálené. A tu sme u Tvojho problému, nakoľko svieti kontrolka výfukových plynov. Volá sa diagnostika

edit: A neuraz sa, kúpil si voz ktorý ani ako nový nieje nič moc. Ešte k tomu v dosť žalostnom stave ako vidíme, tak sa skrátka priprav na trochu dlhší beh na dlhú trať

2016-01-17 22:01:22

kopije na jinem foru... Už tomuto já nevěřím, protože já fabii mám a naplnit ji po hrdlo, to znamená problém. mě se to stávalo ze začátku a měl potíže s kolísánín otáček. v servisu řekli abych tankoval, jen dokud nevypne pistole. protože, pokud to někdo naplní až po okraj, tak omezí funkci aktivního uhlí a dává to špatné informace řídící jednotce. toto mě řekli v autorizovaném servisu. od té doby je pokoj.

2016-01-18 08:03:10

matesxss: No já tankuju plnou do vypnutí, pak ještě několikrát odvzdušním ventilem v hrdle nádrže a tak tam dostanu hodně benzinu. Nikdy se mi nestalo to co popisuješ. Jestli jsi natankoval nějaký sračky tak tam nalej aditiva a uvidíš. Jinak to chce tu diagnostiku a z toho vycházet. Tyhle dotazy na ,,jasnovidce" mě fascinujou. Copak si fakt myslíš že ti tady na tenhle dotaz bez zjištění závady diagnostikou někdo dokáže dobře poradit?

2016-01-18 08:12:14

To samozrejme netvrdim,jen informuji,ze neco podobneho uz nekdo popisoval na netu..At jsme zase chytrejsi,ze i takove chyby mohou obcas nastat...Dneska uz jsem domluveny na diagnostiku a odpoledne dam vedet jak to dopadlo.

2016-01-18 08:23:59

matesxss: Tak super, jsem zvědav co to ukáže. Nejlepší je si to doslova napsat i s číslem závady. Pak to sem dej.

2016-01-18 09:37:12

matesxss: Tiež často tankujem spôsobom ako popisuje Drak - full a ešte full síce naftu ale to je teraz jedno. Pred dlhšou cestou kľudne aj v lete.

Lebo teplota podzemných nádrží ČS je podľa noriem celoročne okolo +8 stupňov, teda pokiaľ ideš ďalej tak palivo hneď plní svoju funkciu na ktorú bolo natankované pokiaľ auto odparkuješ s plnou tak cez "dýchaciu hadicu" to zohriate/teplotou roztiahnuté palivo (stále hovorím o lete!) ho vyplivne leda na ulici Toto nieje z "iného fóra" ale "obyčajná" fyzika. Skrátka neverím že 17.1.2016 bola niekde v ČR taká teplota aby sa to palivo nejak extrémne rýchlo roztiahlo

Ešte mi prosím ozrejmi aký filter a aktívne uhlie stále spomínaš a prezraď či si aj ten palivový filter vymenil, jak som písal.

2016-01-19 08:29:57

tak tady je ta má hrůza :-o

2016-01-27 15:09:47

tak ozivuji opet tema :-D ta bohata smes a podobne bylo zapricineno asi benzinem nekde z vysociny zn.benzinky-BENZINA :-D nevim no-po smazani vagem a vycisteni klapky,ktera byla kentus zespod diky EGR ventilu...se tedy jako novinka objevila po 200km sporadicka 16490 a 17911...Tak premyslim ze vysrubuju to cidlo tlaku a podivam se jestli to neni taky klubko karbonu a mozna i vycistit EGR ventil. s tou druhou chybou to bude chtit asi vymenit regulator na altiku :/ nejake tipy ohledne techto dvou chyb??

2016-02-09 07:34:54

lidi odhledně startu nic noveho...vymeneny svičky,vzduchovy filtr,prostrikle kontakty,vymenen palivovy filt,zkouseno i 2x nechat natahnout cerpadlo benzinu pred starty,vycistena klapka,vycisteno cidlo tlaku na sani. Stále chytá občas až napodruhý :-/ už snad jen imobilizer nebo uz nevim dop..e.


Odpovědět

1  2  3