Fórum - Téma


Octavia 1,9Tdi nestartuje


Fórum Octavia I Octavia 1,9Tdi nestartuje

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2

2016-03-08 12:02:20

Ta klapka je součástí egru. Je nahoře na sacim potrubí a ovládá ji přes táhlo podtlaková membrána. Při vypnutém motoru je otevřena a podtlak ji zavírá při vypínání motoru. Když je silně zakarbonovaná,zůstane zavřená. Najdi na Googlu obrázky egru,a uvidíš to táhlo. Pak s ním zkus na autě zahybat.

2016-03-12 13:34:48

zdravím všechny, prosím o další radu. Pojistkovka zkontrolovaná ,relátka taky, normálně všechno funguje, akorát při zapnutí kličku automaticky nespíná rele 109. Když ho zmáčknu rukou tak se objeví kontrolka žhavení, ale stejně nenastartuje je možné že by to bylo řídící jednotkou? Jak to poznat ? Případně čím by to mohlo být?

2016-03-12 14:19:04

Zkontroloval jsi spínačku?Tohle by mohla být spínačka.Starter točí ,ale nenaskočí motor?Muže to být cívka na čerpadle.Ale tím se vracím zpět co spínačka?Sepne ty správné okruhy co má?

Pokud by to bylo v pořádku tak napíchnout na komp a projet řídíci jednotku.Ale at přemýšlím sebe víc tak se furt vracím k spínačce respektive k imobiliseru.

2016-03-12 15:01:07

lark: ok. spinacku jdu prohlednout a co se tyce imobilizeru tak by blikala kontrolka klicku ne?

2016-03-12 15:26:48

jj měla by .Ta spínačka jestli se náhodou nevytrhl některý z drátu.nebo a to spíš je špatný kontakt v spínačce jako takové.

2016-03-12 16:00:07

lark: nevim jestli to ted reknu dobre ale jde mi jen elek. Pri sepnuti klice do 3okruhu z 5okruhu

2016-03-12 17:19:29

Tak spinacka je v pohode, egr ventil/klapka/ taky v poradku, rele 109 take v poradku, pojistky taky. Tak uz nevim. Jedine na co jsem prisel tak to je to ze relatko nedostane zadny impuls ke sepnuti ikdyz do nej elektrika jde. Nevim jestli by tuto zavadu diagnostika odhalila a zajimalo by me jestli to nemuze byt ridici jednotka

2016-03-12 22:53:30

rostaoctavak: Jak jsi zjistil že je relé v pořádku?

2016-03-12 22:55:56

rostaoctavak: máš na tý 10A pojistce vlevo dole v pojistkovce plus 12V po klíčku??

2016-03-13 12:39:20

podolskyjiri: aha, takže při vypnutém motoru je otevřena a po nastartování se zavře. A může tedy mít vliv na startování špatná poloha EGRu? Mě jde o to že když motor roztočím startérem (tlačítkem) tak nenaskočí, ale když ho roztočím přes spojku tak naskočí. Stejně tak když krátce vypnu klíček, zapnu klíček (kontrolky svítí) a pak to jde i tím tlačítkem. Nerozumím tomu.

2016-03-13 17:43:40

karelkarel: Klapka je stále otevřená, i po nastartování. Když zhášíš motor tak se na chvilku zavře a pak zas odskočí. Musí chodit a nezasekávat se.

2016-03-14 08:01:28

lark: Cívka na čerpadle mě napadla jako první, jednak jí mám přes vlastní imobilizer a taky je jejím prostřednictvím motor chcípá. I během startování, kdy motor nenaskočí je na ní ale stále napětí. Takže tady problém nebude. Ve schématu jsou ale ještě asi dvě elektricky ovládané klapky, a nevím jakou mají funkci.

2016-03-28 20:36:09

Ahoj, zdravim všechny. Predem vsem diky za rady po dlouhe době jsem konecne zjistil cim to bylo zpusobeno, tak davam vedet jak slibil. Po předchozím zkontrolovani vseho co slo jsem az nyní zjistil ze to nakonec byl upadly drat nulaku od relátka c.109.. konecne zas všechno slape tak jak ma. diky za vsem


Odpovědět

1  2